F1-Forumin ennätystenkirja

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
vermula:
Mutku:
No jos tolle linjalle lähdetään niin 1-pyöräisellä ajamista 4 km.
Mistä noita 1-pyöräsiä saa?
Kummisetä duunasi. Raaka-aineina oli mun eka polkupyörä - tsekkiläinen :D

Löysin pyörän viime kesänä varastosta ja eipä ole taidot kadonneet. Kunto tosin on :( (10 min riitti)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Oon aina ollu sitä mieltä, että tää mesta on yks saatanan sirkus, mutta viimeistään Vermulan ja Mutkun enkat varmisti asian eek! :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Huomautan, että ruokapuolelta ei vielä saatu yhtään ennätystä? Kai täällä nyt joku on syönyt 10 Clubia tunnissa (niitähän sai jatkuvasti yks kahden hinnalla), tai 5 pitsaa illassa tai kaks kiloo pakasteranskalaisia tai 20 lettua? Entäpä lihapullat, kaveri söi jo ala-asteella 20 lihapullaa kouluruokailussa? Yritystä nyt hieman doubtful

<small>[ 12-08-2003, 15:41: Message edited by: OoPee ]</small>

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä oon syönyt 10 Clubia tunnissa, 5 pitsaa illassa, kaks kiloo pakasteranskalaisia, 20 lettua sekä 20 lihapullaa kouluruokailussa.

<small>[ 12-08-2003, 15:25: Message edited by: Albert Oil ]</small>

elle

-------
OoPee:
Huomautan, että ruokapuolelta ei vielä saatu yhtään ennätystä? ->->Yritystä nyt hieman doubtful
Okei, okei!

Mä olen kerran yhden rankan shoppailupäivän (klo 9.00-20.00) jälkeen syönyt puolikkaan perhepitsan, puuh!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle:
Mä olen kerran yhden rankan shoppailupäivän (klo 9.00-20.00) jälkeen syönyt puolikkaan perhepitsan, puuh!
Vähän pahaa pelkään, että tolla ei oo mitään asiaa edes top kymppiin, meillä kun ei oo erikseen miesten- ja naistensarjoja doubtful

Edit: itte siis oon syöny 3/4 perhepitsaa, mutta en pidä tuota minkäänmoisena saavutuksena.

<small>[ 12-08-2003, 15:43: Message edited by: OoPee ]</small>

elle

-------
OoPee:
Vähän pahaa pelkään, että tolla ei oo mitään asiaa edes top kymppiin, meillä kun ei oo erikseen miesten- ja naistensarjoja doubtful
Ei vai. No jos ei kerran ole eri sarjoja, mä yritän sitten tolla tauottomalla shoppailulla -> siis aamu yhdeksästä ilta kahdeksaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle:
Ei vai. No jos ei kerran ole eri sarjoja, mä yritän sitten tolla tauottomalla shoppailulla -> siis aamu yhdeksästä ilta kahdeksaan.
Veikkaan, että tuota ei pane paremmaksi edes nimimerkki sooda :rolleyes:

<small>[ 12-08-2003, 16:53: Message edited by: OoPee ]</small>

vermula

Well-known member
Söin kerran kokonaisen, mutta pienikokoisen, grillatun broilerin doubtful Yöh yuck

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olen allerginen "tauottomalle shoppailulle", mikäköhän siinä on että "hetkinen" saattaa shoppailussa muuttua pariksi kolmeksi tunniksi.

Niin ennätyksiä...

Olen lyönyt hole in onen kaksi kertaa peräkkäin pienoisgolffissa. :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Huomautan, että ruokapuolelta ei vielä saatu yhtään ennätystä?
Ma vedin joskus yla-asteella 16 ranskanleivan siivua hernekeitto-paivana.

Plus samanikaisena Kemiran sauna-illassa (iso-isa oli siella sillon viela duunissa) 49 nakkia pariin tuntiin (sillon oli telkkarissa HeikkiKinnunen-nakkimainos: montax soit - no,yheksan). yuck

patukka

Well-known member
Sijainti
Pieksämäki
Menin eka naimisiin Motoparkissa 90 luvun taitteessa.
Seremonia suoritettiin line-upissa ja häämatka varttimaililla.
Kuskina Antti Kivinummi ja alla comp-ryhmän Pontiac.
Häämatka taittui alle 10 sekunnin vaimoke sylissä pelkääjän paikalla!!!
Tarkkaa aikaa ei saatu koska FHRA ei suostunut kellottamaan aikaa turvallisuus- seikkoihin vedoten. Aika laskettiin videon perusteella...

öö ruz

Speed for ever
Yritin saada huvimajan grillin märät puut syttymään apuna 2dl 95e:tä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä olen hypännyt moottoripyörällä noin 53 metriä pitkän leiskauksen Syndalenissa. Pystyssä pysyin.

Koulussa syötiin lihapullia kilpaa. Söin 28 kpl. Voittaja söi 51 ja toiseks tullut 50. Mutta mä söin myös perunoita, ne ei. :p

Naapurin Piitu (Peter) söi ekana koulupäivänään syksyllä -68 8 lautasellista hernekeittoa.

Olen sukeltanut 50 metriä pitkän matkan. Ja hypännyt pääedellä 7,5 metristä.

Olen ajanut Hangon vapaasatamassa 50-alueella yli 180 km/h Mitsubishi Colt GTIllä. Evo Lancerilla lujempaa, vaikka ei se samalle läheskään tuntunut.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
-Olen syönyt 1/1 Rosson perhepitsan. Annokseen kuului salaatti 4:lle.
-Olen herännyt aamulla 6:09 ja myöhästyi töistä vain 3 minuuttia, vaikka työt alkoivat kello 6:00