Oli kuitenkin laimennettua ykköstä.Myllis:
Vaaralan montuilla, siina Fazerin vieressa, joskus 17 veena (about 1984) juhannusaattona vedin 47 keskikaljaa "yhdelta istumalta", eli illan aikana.![]()
Vaaralan montuilla, siina Fazerin vieressa, joskus 17 veena (about 1984) juhannusaattona vedin 47 keskikaljaa "yhdelta istumalta", eli illan aikana.![]()
Juu, ei ollu vielä Berliini silloin.Tósé ®:
Saksan pääkaupunki ei varmaan silloin ollut vielä Berliini?Runar ja Kyllikki:
Maat: Ruotsi, Tanska, Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Ranska, Andorra, Espanja.
Mä oon käynyt 10:ssä maassa yhden matkan aikana, joissain niistä jopa 2 kertaa.
Jos sellaista myytiin "Wilkmanilla" uudelleen korkattuna KOFFin III pulloon, niin sitten.Matxi:
Miksi se piti kantaa?!?!Myllis:
Jos sellaista myytiin "Wilkmanilla" uudelleen korkattuna KOFFin III pulloon, niin sitten.
Itse asiassa suurin saavutus oli ehkapa kantaa tuo maara kaupalta montuille. Ei mikaan lyhyt matka.
Kyllä mä saan vieläkin vaikka kahdeksan yhtäaikaa ilmaan.... doubtfulMyllis:
Juu, 2+2 sain itsekin joskus lukioaikoina neljaa yhtaaikaa ilmaan.
Nyt ei puhuta "leijoista", Herr Obbe!OoPee:
Kyllä mä saan vieläkin vaikka kahdeksan yhtäaikaa ilmaan.... doubtfulMyllis:
Juu, 2+2 sain itsekin joskus lukioaikoina neljaa yhtaaikaa ilmaan.
Täsmennys:Myllis:
Nyt ei puhuta "leijoista", Herr Obbe!![]()
Jep, 2+2 menee myösMutku:
vermulahan tuossa vissiin varsinainen jonglööri on, mutta sen verran minäkin olen kokeillut, että neljää heitellään juurikin noin 2+2.
Kerro lisää!Pirita T. Maunula:
Mikko A. Maunulan enkkoja:
Joi puoli koria kaljaa kusematta kertaakaan ennenkuin määrä oli urakoitu.
Juoksi farkut jalassa 60 metriä ajassa 6,9.
Tässä ihan vertailun vuoksi yhden amerikkalaisen tuntemattomuuden saavutuksia (mm. samalta matkalta). Aika tosin on juostu sisäradalla, joten tulokset eivät liene aivan vertailukelpoisiaJacques:
Kerro lisää!Pirita T. Maunula:
Mikko A. Maunulan enkkoja:
Joi puoli koria kaljaa kusematta kertaakaan ennenkuin määrä oli urakoitu.
Juoksi farkut jalassa 60 metriä ajassa 6,9.
No eihän tuo ole henkilöautolla temppu eikä mikään. Pistetään vähä paremmaksi : rekka-autolla vuorokaudessa rapia 1700km. Noh, meitä oli kaks kuskia, yksin olisi mennyt 'hieman' laittomasti kyllä. Matka oli jostain pohjois-Norjasta Göteborgiin.JOC:
matkannut autolla 5000km viikossa.
arnold:
ihan vertailun vuoksi yhden amerikkalaisen tuntemattomuuden saavutuksia (mm. samalta matkalta). Aika tosin on juostu sisäradalla, joten tulokset eivät liene aivan vertailukelpoisia![]()
Varmaan Mauricellakin oli farkut jalassa, kun ei Maunulaa ton pahemmin lyönnySet world indoor 60m record of 6.39 on February 3 in Madrid