F1-Forumin ennätystenkirja

Vesku

Maatalousneuvos
Jänikseen osuminen autolla, aivan keskelle etuspoileria! Vauhtia 215 km /h. Nopeakinttuinen jänis... eek!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Olen ollut samassa korvessa mm. Matxin, VJR:n, Ace17:n, Dominicin, Normanin, jmt:n, Frankin, jaskan ja monen muun kanssa siten että minä en nähnyt heitä eivätkä he minua.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moon yhden vuorokauden aikana käynyt kahvilla 9 eri maan pääkaupungeissa liikkumavälineen ollessa henkilöauto! Lentokoneella, helikopterilla jne. jne ei tuo olisikaan urakka eikä mikään.

Maat: Ruotsi, Tanska, Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Ranska, Andorra, Espanja.

300 SLR

Well-known member
Sijainti
Oulu
Runar ja Kyllikki:
Moon yhden vuorokauden aikana käynyt kahvilla 9 eri maan pääkaupungeissa liikkumavälineen ollessa henkilöauto! Lentokoneella, helikopterilla jne. jne ei tuo olisikaan urakka eikä mikään.

Maat: Ruotsi, Tanska, Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Ranska, Andorra, Espanja.
Tän vois uskoa, jos kertoisit reitin vähän tarkemmin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
300 SLR:
Runar ja Kyllikki:

Tän vois uskoa, jos kertoisit reitin vähän tarkemmin.
Eiköhän se reitti jo tullu tossa doubtful

Mutta aika haipakkaa on kyllä saanu vetää eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
...silti musta kaikkein uskomattomin tossa R & K:n suorituksessa on, se että joku on pystyny käymään 9 kertaa päivässä kahvilla doubtful

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Olen alittanut Michael Schumacherin voimassa olleen rataennatyksen Payernen (CH) sisamikroautoradalla. :)
Nimi (Mika XXXXX) oli seinalla (ja M. Schumacher yli vedettyna :D ) vain pari viikkoa, kunnes joku alipainoinen neitihenkilo rikkoi sen. frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Meni virman netti just tukkoon, kun olin kirjottamassa tähän komppia frown

<small>[ 13-08-2003, 09:34: Message edited by: OoPee ]</small>

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Runar ja Kyllikki:

Saksan pääkaupunki ei varmaan silloin ollut vielä Berliini?
Mä oon käynyt 10:ssä maassa yhden matkan aikana, joissain niistä jopa 2 kertaa.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Katsonu saksalaisia hydrauliikka elokuvia yhden illan!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Mutku: kolmella pallolla jonglööraus menee mullakin. Mites heittelet neljällä pallolla, molemmissa käsissä pyörii "omat" 2 palloa vai jotenkin muuten? (Oon just harjoittelemassa tuota wink ).
Olen nappulasta asti halunnut opetelle 1 pyöräisellä ajon, ei vaan ole koskaan tullut mahdollisuutta siihen.

Ensi kesänä pitäisi varmasti hommata sellainen tötterö, joka on keskeltä kapeampi ja jota pyöritellään sitten ilmassa narulla. Toisena vaihtehtona olen miettinyt niitä keppejä, joissa kahdella tikulla pidetään kolmas ilmassa ja liikkeessä. :rolleyes:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
arnold:
Mutku: kolmella pallolla jonglööraus menee mullakin. Mites heittelet neljällä pallolla, molemmissa käsissä pyörii "omat" 2 palloa vai jotenkin muuten? (Oon just harjoittelemassa tuota wink ).
vermulahan tuossa vissiin varsinainen jonglööri on, mutta sen verran minäkin olen kokeillut, että neljää heitellään juurikin noin 2+2.

DevilStickiä ja Diaboloa on tullut kokeiltua, mutta niiden kanssa ei kyllä "ennätyksiä" rikota... :( Hienon näköistä sellaisella joka homman taitaa :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mutku:
vermulahan tuossa vissiin varsinainen jonglööri on, mutta sen verran minäkin olen kokeillut, että neljää heitellään juurikin noin 2+2.
Juu, 2+2 sain itsekin joskus lukioaikoina neljaa yhtaaikaa ilmaan. Nykyaan on niin kompelo etten saa kolmea enempaa.
Riittaa etta lapset tykkaa tuosta isin tempusta... :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vaaralan montuilla, siina Fazerin vieressa, joskus 17 veena (about 1984) juhannusaattona vedin 47 keskikaljaa "yhdelta istumalta", eli illan aikana. :D