Tän vois uskoa, jos kertoisit reitin vähän tarkemmin.Runar ja Kyllikki:
Moon yhden vuorokauden aikana käynyt kahvilla 9 eri maan pääkaupungeissa liikkumavälineen ollessa henkilöauto! Lentokoneella, helikopterilla jne. jne ei tuo olisikaan urakka eikä mikään.
Maat: Ruotsi, Tanska, Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Ranska, Andorra, Espanja.
Eiköhän se reitti jo tullu tossa doubtful300 SLR:
Tän vois uskoa, jos kertoisit reitin vähän tarkemmin.Runar ja Kyllikki:
Moon yhden vuorokauden aikana käynyt kahvilla 9 eri maan pääkaupungeissa liikkumavälineen ollessa henkilöauto! Lentokoneella, helikopterilla jne. jne ei tuo olisikaan urakka eikä mikään.
Maat: Ruotsi, Tanska, Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Ranska, Andorra, Espanja.
Nokitetaan. Olen hypännyt noin parikymmentä kertaa kymmenestä metristä pääedellä.Jones:
Ja hypännyt pääedellä 7,5 metristä.
Toi selittääkin erinäisiä seikkoja winkSam:
Nokitetaan. Olen hypännyt noin parikymmentä kertaa kymmenestä metristä pääedellä.
Olit oikeassaOoPee:
Kohta tulee enkka...
Pistetäänpä sitä suuta soukemmalle tai lähetän Mylliksen antamaan sulle 49 kappaletta nenänakkeja doubtfulMutku:
Olit oikeassa![]()
Saksan pääkaupunki ei varmaan silloin ollut vielä Berliini?Runar ja Kyllikki:
vermulahan tuossa vissiin varsinainen jonglööri on, mutta sen verran minäkin olen kokeillut, että neljää heitellään juurikin noin 2+2.arnold:
Mutku: kolmella pallolla jonglööraus menee mullakin. Mites heittelet neljällä pallolla, molemmissa käsissä pyörii "omat" 2 palloa vai jotenkin muuten? (Oon just harjoittelemassa tuota wink ).
Juu, 2+2 sain itsekin joskus lukioaikoina neljaa yhtaaikaa ilmaan. Nykyaan on niin kompelo etten saa kolmea enempaa.Mutku:
vermulahan tuossa vissiin varsinainen jonglööri on, mutta sen verran minäkin olen kokeillut, että neljää heitellään juurikin noin 2+2.