F1-Forumin Kesä-Karting 2008

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FO110K
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
nostetaas ylöspäin + muistutetaan, eli pliis, laittakaa ne ilmottautumiset mulle privaan, vittumaista muuten täältä kaivaa kaikki listat :)

noh anyway, hyvin on lähtenyt liikenteeseen systeemit, eli ilmottautuneitakin on jo :)
12.-13.7. on nyt tapetilla vahvin vaihtoehto, löytyykö lisää kannatusta?

Up...ja varajäseninä 1 kpl mun poikia, jos muuten ei saada porukkaa kasaan.

Heinäkuu kuulosta ihan hyvältä ajankohdalta koskapa silloin olen varmaan muutenkin lomareissulla jossain päin eteläistä Suomea. Harkitaan vielä, josko sitä ilmoittautuisi kisaan mukaan.

Jussi sanoi:
Mukana, ja vain voittamassa!

Ja tämä kommentti saa minut entistä enemmän innostumaan mukaan. Olishan se Jussilekin mannaa hävitä "vanhukselle".:D

26.7. - 27.7. olen varmuudella Suomessa, joten silloin pääsisin mukaan. Ottakaas joku videokuvaaja sinne sitten mukaan. ;)

Jacques sanoi:
26.7. - 27.7. olen varmuudella Suomessa, joten silloin pääsisin mukaan. Ottakaas joku videokuvaaja sinne sitten mukaan. ;)
Ei me liikkuvaa shikaania sinne tarvita ;)

Micael sanoi:
Ja tämä kommentti saa minut entistä enemmän innostumaan mukaan. Olishan se Jussilekin mannaa hävitä "vanhukselle".:D

Mutta kun olen se vanhus enkä häviä :thumbup:

Nukun tästälähtien Hvnkään radan figuuri yöpöydällä vieressä ja käyn reenaamassa siellä ainakin 5-6 kertaa ennen kisaa :cool:

Ja meinas unohtua ilmoitella eli 19.7 ei oikein käy mulle kisapäiväksi. Iron Maiden ratinassa. Tai sitten kisan pitää olla sellaiseen aikaan että ehtii takaisin Tampereelle ja suihkuun & syömään. Keikka alkaa 19:00->

Jussi sanoi:
Ja meinas unohtua ilmoitella eli 19.7 ei oikein käy mulle kisapäiväksi. Iron Maiden ratinassa. Tai sitten kisan pitää olla sellaiseen aikaan että ehtii takaisin Tampereelle ja suihkuun & syömään. Keikka alkaa 19:00->

Niinjoo, hyvä muistutus. Eli ei tuo viikonloppu.

Mites, minkälaiset autot on millä ajellaan? Eli onko ihan oikeita ulkoajoon mikroautoja? Onko FIA:n ecut? Kärähtääkö punasista autoista moottorit?

Kulku on kuulemma melkoisen ripeää, joten vauhdin hurma on taattu.

Uskoisin että ecu kärähtää korkeintaan kuskin korvien välistä ;)

Jussi sanoi:
Kulku on kuulemma melkoisen ripeää, joten vauhdin hurma on taattu.

Olisiko tarkempaa infoa, eli onko kone esim. raket125 tms? Olen mukana jos nuo on jotein ihan kunnon autoja, mutta jos jollain 60 kuutioisilla pörötetään, niin ei sitten...

Toni_V sanoi:
Olisiko tarkempaa infoa, eli onko kone esim. raket125 tms? Olen mukana jos nuo on jotein ihan kunnon autoja, mutta jos jollain 60 kuutioisilla pörötetään, niin ei sitten...

En tiedä koneista, mutta huiput on kuulemma yli 100 km/h. Riittääkö? ;)

Ei todellakaan ole mitään röpöttäjiä!

autojen tehoa en muista, mutta olisko ollut 120 raket tjsp
(muistaako joku paremmin?)

edit. pääpostauskeen päivitelty pvm ehdotus + osallistujalistaa...

Viikko 30 olisi minulla lomaviikko ja seuraava lomaviikko 34.

Thunder sanoi:
Viikko 30 olisi minulla lomaviikko ja seuraava lomaviikko 34.
Elokuulle ei mene missään nimessä, ja jaksan hieman tuota heinäkuun loppuakin epäillä....
tällä hetkellä vkot 27 ja 28 vahvimmilla

Ottakaa vaan minut tuolta epävarmojenkin listalta pois. Forssassa mukana kun sinne ei vielä niin kauhean pitkä matka kotoa.