Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Okei nähdään Hotelli Vantaassa ja Vlaminkossa. Kello 17:15 alkaen...
Kuten omnipresentiltä voisi odottaakin.Joo, mukana ollaan.
Vittu minä en baariin pukua laita. Pukupellet saa möötetä keskenään kermapersehienostebaareissaan.16.10 on sitten sallarissa. Meidät tuntee siitä, että viereisessä pöydässa sanovat "vittu mitä mulkkuja".
Ainoa juttu mikä pitää vielä selvittää on se onko pukupakko.
Eli knoukkari on se, joka on paikalla pelkissä kalsareissaan? :ahem:Vittu minä en baariin pukua laita. Pukupellet saa möötetä keskenään kermapersehienostebaareissaan.
Tämä selvis laakista. Ei pukua. Mylliksen Armani jäi vaatekaappiin.Vittu minä en baariin pukua laita. Pukupellet saa möötetä keskenään kermapersehienostebaareissaan.
Mähän käskin perua sen Sotsinmatkan!fuuck.
Wanhan Kellariin naistentansseihin se on menossa kun stadin kovin humppaaja, Irma 72v., pyysi.Mähän käskin perua sen Sotsinmatkan!
Nukkumatta korkkiruuvia!!!Mullon sillon aamusta 24.10. uinnin SM-kisat, joten yritan mukaan tulla, mutta perseita en veda. Ehka. :thumbfh:
Mulla on samana aamuna korjaussarjaa kuppilassa. Ja kattelen juurosportilta suorana miten sulle lyödään deffaa rintaan ja viedään piipaa-autoon.Mullon sillon aamusta 24.10. uinnin SM-kisat, joten yritan mukaan tulla, mutta perseita en veda. Ehka. :thumbfh:
Ja tulen sen jalkeen taksilla paariin, yha fatskini paalla...Myllis vetää sitä korkkiruuvia vahingossa. On niin päreessä, että tekniikka pettää. Ja fatskini päin vittua yllä. Jalat hihoissa ja kädet punteissa ja köli kaula-aukossa. Lasit huurussa vetää sataa kaakeliin ja sotkeutuu naruihin. Juurosportilta katellaan ja puhutaan soopapitoista asiaa. Ei naureta paljoa. Olo ei anna vielä myöden.