F1-Forumin legendaariset one-linerit

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Noista Jacqueksen lainauksistakin kay hyvin ilmi, etta patriot on jostain syysta selvinnyt banjoista ja varotuksista taysin ilman tuomioita.

Forumin onnekkain veikko, sanoisin. Olis meinaan joku muu saanu jatkuvasta samanlaisesta vittuilusta ja nalvimisesta banjoa vahintaan kuukaudeksi. Ja on saanutkin ;)

Antaako patriot siis persetta paattajille? :doubtful:

:ahem: :ahem:
Ohan sillä varoitus.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ace17 sanoi:
Kerätäänpäs tähän toikkiin matkan varrella kertyneitä lausahduksia.

Itsehän voin aloittaa:

"Dominic voisi nyt miettiä missä menee hyvän maun ja huumorin raja. Tuon tyylistä tekstiä on tullut ainakin parin viikon ajan. Keskittyisit vaihteeksi keskustelemaan." - Sam

Kyseinen heitto taisi tosin olla livesätin puolella tehty, ellen väärin muista, mutta eipä vähä mitää!

Jatkakaa!
Ei ole tehty sätin puolella. Muistan, kun minua rupesi nyppimään domin tyyli forumin puolella :D

Onko ace ajatellut maanviljelijän uraa, kun kylväminen näyttää kiinnostavan ;)

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Tällänen löytyy iGS-arkistosta:

Olen usein pohtinut kysymystä missä menee raja hyvän maun ja huumorin välillä. En ole kuitenkaan keksinyt tähän vastausta. Osaisikohan kukaan teistä siellä määritellä tuota rajaa ? (23.3.2003)

Näitä ongelmia ovat pohtineet muutkin, vaihtelevin menestyksin. En tosin ole varma kysymyksenasettelustasi. Onko tuollaista rajaa olemmassakaan? Yleisempää on pohtia missä menee raja hyvän ja huonon maun välillä, ja kuka siitä päättää. Vai onko edes olemassa hyvää ja huonoa makua/huumoria? Tai voidaan pohtia huumoria ja sen erilaisia ilmentymiä (musta huumori?) yleensä.

Kirjoja:
Olli Alho: Hulluuden puolustus ja muita kirjoituksia naurun historiasta
Aarne Kinnunen: Huumorin ja koomisen keskeneräinen kysymys
Arto Haapala & Markus Lammenranta (toim.): Kauneudesta kauhuun : kirjoituksia taidefilosofiasta
Maurice Charney: Comedy high and low : an introduction to the experience of comedy

Netissä:
Jyri Vuorinen: Esteettisen taidemääritelmän periaatteet (Katso erityisesti kohta Esteettisen käsite):
http://www.legolas.fi/jest/esttaide/03_periaate.html

Terveisin iGS-toimitus -
Helsingin kaupunginkirjasto

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sam sanoi:
Ei ole tehty sätin puolella. Muistan, kun minua rupesi nyppimään domin tyyli forumin puolella :D

Onko ace ajatellut maanviljelijän uraa, kun kylväminen näyttää kiinnostavan ;)
Ja sellainen detalji vielä, että olen 107% varma että kyseinen kommentti esitettiin ylläpitopuolella....

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Nopeahuoli sanoi:
Noista Jacqueksen lainauksistakin kay hyvin ilmi, etta patriot on jostain syysta selvinnyt banjoista ja varotuksista taysin ilman tuomioita.

Forumin onnekkain veikko, sanoisin. Olis meinaan joku muu saanu jatkuvasta samanlaisesta vittuilusta ja nalvimisesta banjoa vahintaan kuukaudeksi. Ja on saanutkin ;)

Antaako patriot siis persetta paattajille? :doubtful:

:ahem: :ahem:
Taas...se tapahtui taas.

Ihmettelin, että Olgahan on laittanut ronskia tekstiä......

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
OoPee sanoi:
Melkein naurattais ellen samalla ihmettelis, että joku on kirjannu noi kaikki ylös :eek!: :eek!:
Nämä olivat niin kesyjä, etteivät päässeet edes listalle.

-Mistäs vitusta sinä palikka tiedät kuka haisee lannalta? Vaikea on lannalta haista kun ei oo karjaakaan! Niin ja vaihda nimimerkkiä olet häpeäksi uskollisen Zetor traktorin omistajille!
18-05-2004 21:16

-Mä luulen, että Zetorille ei ole käyttöä! Mies on anarkisti, globalisaation ja länsimaisen yhteiskunnan vihaaja. Jo nimimerkki herättää epäilyksiä! Patriot : 29-05-2003 12:07