Barco:[
Well-known member
Ei, se vaan käy sätissä.Nopeahuoli sanoi:Antaako patriot siis persetta paattajille? :doubtful:
Ei, se vaan käy sätissä.Nopeahuoli sanoi:Antaako patriot siis persetta paattajille? :doubtful:
Ohan sillä varoitus.Nopeahuoli sanoi:Noista Jacqueksen lainauksistakin kay hyvin ilmi, etta patriot on jostain syysta selvinnyt banjoista ja varotuksista taysin ilman tuomioita.
Forumin onnekkain veikko, sanoisin. Olis meinaan joku muu saanu jatkuvasta samanlaisesta vittuilusta ja nalvimisesta banjoa vahintaan kuukaudeksi. Ja on saanutkin
Antaako patriot siis persetta paattajille? :doubtful:
:ahem: :ahem:
Ei ole tehty sätin puolella. Muistan, kun minua rupesi nyppimään domin tyyli forumin puolellaAce17 sanoi:Kerätäänpäs tähän toikkiin matkan varrella kertyneitä lausahduksia.
Itsehän voin aloittaa:
"Dominic voisi nyt miettiä missä menee hyvän maun ja huumorin raja. Tuon tyylistä tekstiä on tullut ainakin parin viikon ajan. Keskittyisit vaihteeksi keskustelemaan." - Sam
Kyseinen heitto taisi tosin olla livesätin puolella tehty, ellen väärin muista, mutta eipä vähä mitää!
Jatkakaa!
Oikein! :ahem:312T4 sanoi:Sättihommat on näköjään hauskoja!
Mä saattaisin olla ns. luonnonlahjakkuus. :thumbup:Sam sanoi:Onko ace ajatellut maanviljelijän uraa, kun kylväminen näyttää kiinnostavan
:ahem:Ace17 sanoi:Mä saattaisin olla ns. luonnonlannoite. :thumbup:
Ja sellainen detalji vielä, että olen 107% varma että kyseinen kommentti esitettiin ylläpitopuolella....Sam sanoi:Ei ole tehty sätin puolella. Muistan, kun minua rupesi nyppimään domin tyyli forumin puolella
Onko ace ajatellut maanviljelijän uraa, kun kylväminen näyttää kiinnostavan
Taas...se tapahtui taas.Nopeahuoli sanoi:Noista Jacqueksen lainauksistakin kay hyvin ilmi, etta patriot on jostain syysta selvinnyt banjoista ja varotuksista taysin ilman tuomioita.
Forumin onnekkain veikko, sanoisin. Olis meinaan joku muu saanu jatkuvasta samanlaisesta vittuilusta ja nalvimisesta banjoa vahintaan kuukaudeksi. Ja on saanutkin
Antaako patriot siis persetta paattajille? :doubtful:
:ahem: :ahem:
Niinpäs näyttää olevan: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2285&postcount=15Formulanomi sanoi:Ja sellainen detalji vielä, että olen 107% varma että kyseinen kommentti esitettiin ylläpitopuolella....
Mulle on käynyt sama useastiFormulanomi sanoi:Taas...se tapahtui taas.
Ihmettelin, että Olgahan on laittanut ronskia tekstiä......
Kannattais ehkä sunkin rajoittaa sitä ronskimmanpuoleista tekstiä :thumbdownJuskanen sanoi:Mulle on käynyt sama useasti
Nämä olivat niin kesyjä, etteivät päässeet edes listalle.OoPee sanoi:Melkein naurattais ellen samalla ihmettelis, että joku on kirjannu noi kaikki ylös :eek!: :eek!:
M'ollaan identtiset kaksoset.Formulanomi sanoi:Taas...se tapahtui taas.
Ihmettelin, että Olgahan on laittanut ronskia tekstiä......
Sytämelliset osanottoni :frown:Olga sanoi:M'ollaan identtiset kaksoset.
Ja tarkoitin tietenkin Noppista. :juuttaan toimimattomat hymiöt:Olga sanoi:M'ollaan identtiset kaksoset.
Olga sanoi:Ja tarkoitin tietenkin Noppista. :juuttaan toimimattomat hymiöt: