Kas tässä muutama one lineri:
- Outoa, kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
- K-Yrjölä (Varmaan ihan hauska ja mukava tyyppi verkon ulkopuolella, mutta mitä tämä mies tekee foorumilla. Luulisi keski-ikäisellä kirjastosedällä olevan parempaakin tekemistä!)
- Federalisti jota ei kiinnosta suomalaisten hyvinvointi paitsi jos se sattuu hyödyttämää MR. Maailmankansalaisen golffaus hetkeä!
- Frank (Ei mitään johdonmukaista linjaa, kerrassaan ihme höpönassu. Kuulemma jonkunlainen rattimies.)
- Dominic (Ei ihmekkään kun miehestä ei pidetä hänen työpaikallaan. Äijä on luomassa koko ajan vapaaseen uusia topikkeja!)
- Jiri Marusak (Tullut foorumille lietsomaan ja ylistämään globalisaation vastaista linjaansa!)
- ON AIKA ANTAA MODEROINTI VALTA NIILLE JOTKA SITÄ USKALTAVAT KÄYTTÄÄ!!!!
- Kyllä kai nyt moderaattorilla pitäisi olla selkärankaa rankaista Normanin tapaisia taukkeja????
- Muutenkin noita otsikkoja vapaaseen perusteetaan joka sadasosa sekunti... Ja suurimman osan perustaa nämä varttuneet, elämää nähneet lähes keski-ikäiset forumistit. Onko teillä mennyt työpaikka alta ja tekeminen vähissä????
- Joo kyllähän noita "turhia" otsikoita tuolla vapaassa on ollut aika VITUN paljon. Kuten DOMINICIN "MIKS TE VIHAATTE MUA" otsikot....
- Kaiken huippu on se, että moderaattorin kaveri JONES saa irvailla kustannuksellani, mutta kun yrittä iskeä takaisin, niin moderaattorit estävät siguni päivittämisen!!!
- Mulkku!!!!!!!!
- Siis onko tämä Norman muka v10?????
Nyt päitä vadille.....IKUINEN BANNAUS...
- MIKSEI YLLÄPITO TOIMI?????????
- Nyt ratkaistaan se onko perinteiset hahmot varikon ajoilta jollain tavoin eri asemassa!!! Itse olen saanut varoitukseni ja reagoinut siihen... Normanin tekstit ovat suorastaan sairaita, irstasta pilaa, josta pitää ehdottomasti rankaista...
- Onko todella näin????? Miksei ylläpito ilmoita mitä se on päättänyt??????
- Kyllä sinunkin olisi jo aika hyväksyä tulos, eikä heitellä noita KEPU-heittoja!!
- Minua syytetään sammakoista, mutta tässä on vasta sammakoiden sammakko!!!
- Säälittävä kommentti moderaattorilta!!!1
- Dominic voisi lopettaa tuon turhanpäiväisen nälvimisen ja keskittyä todella keskustelemaan, vai onko liikaa vaadittu??
- Pahoittelen jos suomalaisen maatalouden puollustaminen ei kiinnosta Nopeahuolta!!
- Minä en tule koskaan syömaan ranskalaista lihaa ja juomaan venäläistä maitoa!!! :yack:
- Mutta minä en todellakaan aio muuttaa mielipidettäni, että joku juppi Belgiassa voisi olla tyytyväinen. Pysy sinä siellä Belgiassa äläkä puutu asioihin, jotka sinua eivät näytä kiinnostavan!
- Tomaatit voidaan tuoda Espanjasta!!
- Se päivä kun Suomi on riippuvainen Ruotsin maidontuotannosta on synkkä päivä!
- Oikeudenmukaisuus on tahdon asia!!!
- Ja rk voisi vetäytä eläkkeelle chatistä.... 40-vuotias on liian vanha tänne.... Jatka tuolla foorumin puolella!!
- Nyt kuuluukin kysymys!!! Millä lailla foorumin ylläpitäjät hyötyvät foorumilaisten omista mainoksista tuolla ylälaidassa??? Maksaako Jaska foorumille mainoksistaan??? Jos ei niin bannia tuollaisille mainoksille.
- Jaskan toistaiseksi suurin meriitti on tappio bonus kisassa.... Joten miksi mainostaa itseään???
- Siis Jones!!!!!! Syytätkö keskustaa mokailusta!!!
- NIIN EIKÖ ABO RAUKKA TAJUNNUT POINTTIA???? JOS HALUTAAN ETTÄ TULEVAISUUDESSAKIN SYÖDÄÄN KOTIMAISIA ELINTARVIKKEITA, JOTKA MUUTES OVAT PAREMPIA KUN ESIM ISOSSA-BRITANIASSA, RANSKASSA TAI ESPANJASSA...
- ...NIIN LÖYTYIHÄN TÄÄLTÄ SE YKSI HULLU LEHMÄ KÄRSÄMÄELTÄ, MUTTA SE ON PIENTÄ SE VERRATTUNA MUIDEN MAIDEN ONGELMIIN...
- ...MAATALOUSTUET KUSTANNETAAN EU:N YHTEISESTÄ BUDJETISTA. ELI SUOMI EI MAKSA ITSE OMISTA VEROVAROISTAAN TUKIA. TOKI OSA EU:N BUDJETISTA ON SUOMEN VEROVAROIN KOOTTU, MUTTA AIKA PIENI OSA
- ABO OLET TAUKKI SIVISTYMÄTÖN TOMPPELI!!! KAIKKI ON SINUN MIELESTÄSI PERSEESTÄ SAATANAN SARLA!!!!!!
- KESKUSTA VOITTAA VAALIT!!!!!
- NÄIN ON PAKKO USKOA, 8 VUOTTA POIS VALLASTA ON JOTAIN AIVAN USKOMATONTA. KEVÄÄLLÄ 2003 PALUU HUIPULLE, NÄIN USKON.....
- Jos VRJ ja kumppanit seuraisivat yhteiskuntamme tilaa huomaisitte, että pelkällä hyssyttelyllä ei saada asioita hoidettua. Tehkää päätökset faktojen mukaan ei sen mukaan, että haluatte vittuilla....
- En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
- Kirjoitin ennen nimellä Häkä2001!!!
- Joo johtuu lähinnä siitä, että nämä eräät henkilöt luo näitä maailamn turhimpia topicceja, kuten Markoj...Hyväksytän jonkun Silkulla jne.....
- ...Huumorilla ovat kuulemma liikenteessä, mutta ei mua ainakaan ole naurattanut...Ainiin mä oonkin huumorintajuton.....
- Jälleen kerran yksi saatanan turha otsikko...Ei perkele keksikään yt parempia ja syvällisempiä aiheita....Perkele.........
- Itse taas kuulun taas siihen porukkaan, joka on huolestunut vapaan keskustelun naurettavan turhista topiceista kuten Huomenta, jossa eräät henkilöt antavat kommentteja malliin: "ÖÖÖÖ KELLO ON VIISI, HEH KAADOIN KALJAPULLON".
- Ehkä huumorintajuni, ei sitten oikein tajua teidän kolmekymppisten juttuja...
- ...V J R: minnekkäs muualle nämä "vakavat" aiheet sitten kuuluu jos ei tänne????? Roskakori ei todellakkaan ole vaihtoehto. Olen ilokseni huomannut,
että myös hyviä keskusteluja löytyy, eikä pelkästään näitä "Huomenta" otsikkoja.....
- Kaikista paras hetki oli, kun Clair alias Norman perusti top 10 topiccinsa, ja sitten topicci tuomittiin maanrakoon mitä erilaisemmilla kuvilla.... Top 10 topic oli täynnä kilpa-auton kuvia....
- Kaikista huvittavinta, tai oikeastaan aika säälittävää on se, että mies nimimerkin NORMAN takana on aikuinen mies... On totta, että kaikesta ei pidä hermostua, mutta hyvät aikuiset.... KÄYTTÄYTYKÄÄ!!!!
- Ei ole pahempaa kuin hurrit!!!
Niin no paitsi ryssät ja sakemannit!!!
- Hurrit ovat pelkurikansa!
- Lisäksi häviäjät ryhmä johon kuuluu ainakin Bonus luuseri Jaska!
- VJR voi ruveta kasvissyöjäksi jos ei liha ja leipä kelpaa!
- Foorumin keski-iän ylittäneillä näyttää olevan aikaa yllin kyllin. Ei ihme, kun firmoja kaatuu! Työaikaa käytetään netissä roikkumiseen!
- Jaska"kimeä ääni" Bonus!
- Sanoo JASKA! "bonus luuseri"JASKA!
- Miten Jaska voi puhua tyhmyydesträ, kun meni kimeän äänensä kera häviämään helpon bonus visailun??
- Sanoo JMT, joka viettää kaiken vapaa aikansa F1-foorumin vapaassa keskustelussa! Aiheena ovat dompparin ongelmat!
- No niin Normanin pullapoika saapui paikalle! taidan poistua! Ja norman ole vaan partiot, minä olen paTriot! Apina! Pallinaama!
- Norman on kaiken alapuolella! Todellinen ällötys! Jaskan kanssa voin sanailla, mutta se on sentään joskus ÄLYKÄS! Norman on ikuinen pallinaama!