F1-Forumin-miitinki 11.5. Tampereella

M. A. Maunula

Well-known member
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
P. T. Maunula
Mulla on pahat aavistukset tästä....näin nimittäin viime yönä unta, että V10 halus tulla meille junalla ja siten, että hänellä ei ole housuja. Ainoastaan musta paita ja kengät.
Toihan on täysin mahdollista. Mistäs lähtien sä oot nähny realistisia unia?

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
P. T. Maunula
]Mulla on pahat aavistukset tästä....näin nimittäin viime yönä unta, että V10 halus tulla meille junalla ja siten, että hänellä ei ole housuja. Ainoastaan musta paita ja kengät.[/QB]
Meillä päin vastaavia kutsutaan painajaisiksi.

72

Well-known member
v10:
P. T. Maunula
]Mulla on pahat aavistukset tästä....näin nimittäin viime yönä unta, että V10 halus tulla meille junalla ja siten, että hänellä ei ole housuja. Ainoastaan musta paita ja kengät.
Meillä päin vastaavia kutsutaan painajaisiksi.[/QB]
Eli teillä painetaan samantien, kun ilman housuja viuhahdellaan. :D

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
P. T. Maunula:
v10:
P. T. Maunula
]Mulla on pahat aavistukset tästä....näin nimittäin viime yönä unta, että V10 halus tulla meille junalla ja siten, että hänellä ei ole housuja. Ainoastaan musta paita ja kengät.
Meillä päin vastaavia kutsutaan painajaisiksi.
Eli teillä painetaan samantien, kun ilman housuja viuhahdellaan. :D [/QB]
:)

Otto, tää pienin 4v oli törkeä eilen, kun Siirin ekaluokkalaiskaveri tuli käymään. Otto meni heti asiaan ja totesi tytölle: "Nea näytä pillus!" :mad:

Örfil

Guest
Albert hyvä, mieltymyksenne ovat rikoslain vastaisia wink

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ai mun mieltymykseni kysellä, josko kirjoittelijakollegani tyttären luokkakaveri on yllytyshullu? Paljonkos kakkua on tulollaan?

Örfil

Guest
En välttämättä, mutta Libanonin Kansa kenties ?

Mutta kuka on Libanonin Tapani Kansa, mitä tekemistä hänellä on Albertin kanssa ? Pukkaako keikkaa Tampereen taakse ? Mustavuoressa rinnebailut ?