F1-Forumin-miitinki 11.5. Tampereella

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Hyvältä näyttää nyt mahdollinen osallistujamäärä. :) Katsotaan sitten tarkempia tietoja huhtikuun puolen välin aikoihin. Hienoa että kehäkolmosenkin sisäpuolelta on tulossa kiitettävästi porukkaa nääsvilleen. :)

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Jos täänyt tampereella kokoontuu, niin voisihan juu. Mutta en mäkään jos ei Albertin oilit ja muutkaan tuu. Olin kyllä viimeksikin, että tulis tästä jo perinne ja niin päin pois.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Tose:
Älkää sitten unohtako virallisia meat-varusteita. Ne on hyvä ostaa TÄÄLTÄ
Mitähän nää meat-varusteet sitten on :confused: Mulla ei ainakaan ole käyttöä millekään teurastaja-setille. Kauppiaan setä on sitä paitsi tähän asti tehny lihoilleni tarvittavat toimenpiteet jo kaupassa.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Olin vähällä alentua vastaamaan tuohon, mutta onneksi se meni ohi.

Örfil

Guest
HIIOP! Eipäs unohdeta hyvää asiaa... doubtful
Mukaan "ilmoittautuneet":

Jacques
Timoteus
Tose
Jaska ?
Jussi
V10
Frank ?
Syvä Ajattelija
Bobakki
Topi
Formulanomi?
Wilpuri
Jones?
Henkka
Jusban?
Helium?
Maunulat ?

...eli 17 kpl EHKÄ ja "tulimuitamenoja"-kertoimella laskettuna paikalle saapuu parhaan arvion mukaan 8.5 ihmistä. Minä voin olla se, joka ei ole ihan kokonainen.

MUTTA...vain yksi nainen (ja pari transua, mutta niitä ei lasketa) !!! Nyt lyylit aktivoitukaa, tästä ei herraseura enää parane, joskaan ei enää huononekaan. :rolleyes:

Kaktus

Well-known member
Mä en ainakaan pystyis tollaseen tulemaan kun se on noinkin epämääräisessä paikassa. :D