F1-Forumin-miitinki 11.5. Tampereella

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Bobakki:
v10:
Kyllähän Tampereeseen olisi ihan mukava mennä. Takaisintulomatkalle olisi kuskinpaikka auki. Matkustus edullista pikku dieselillä ja kuskille jopa ilmaista. Voisin kerätä auton täyteen pk-seudulta (3). Ilmottautumisia otetaan vastaan.
Mä saattaisin olla vap. eht., edellyttäen että en päivystä, tosin vastuuntunnoton 18-vuotias silloin jo 2 kuukautta kortin omistanut ja vielä täysin outo tapaus saattaa tietty olla epävarma vaihtoehto... Onko sulla täyskasko? wink
Mä voisin varata toisen matkustajan paikan. Sillä erotuksella vaan että minut voisi poimia matkaan Hyvinkäältä?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
No, mikä ettei.

Tuohon kokoontumiseen on tosin vielä melkoisesti aikaa, että kaikista tulevista "pakollisista" menoista ei tiedä varmuudella. Tosin mikäköhän voisi olla tärkeämpää, kuin F1-foorumin miitinki ? doubtful

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
v10:
Kyllähän Tampereeseen olisi ihan mukava mennä. Takaisintulomatkalle olisi kuskinpaikka auki. Matkustus edullista pikku dieselillä ja kuskille jopa ilmaista. Voisin kerätä auton täyteen pk-seudulta (3). Ilmottautumisia otetaan vastaan.
Minä voisin varailla kolmatta paikkaa . . . tosin en minäkään pakollisia menoja vielä tiedä, mutta eiköhän järjestelemiset onnistu....
Ett silleen!!!!!!!!!

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
v10:
En suosittele moottoripyöräilyä, noin niinku ollenkaan - sulle.
Hitto perhana sehän on just hienoa mitä nyt vähän piikillä sen makuun pääsin. Eikä ees mitään luita menny eikä mitään.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
jaska
Minä voisin varailla kolmatta paikkaa . . . tosin en minäkään pakollisia menoja vielä tiedä, mutta eiköhän järjestelemiset onnistu....
Ett silleen!!!!!!!!![/QB]
Taisi tulla auto (tai siis Felicia) täyteen. Palataan asiaan lähemmin lähempänä möötteä.

72

Well-known member
Mä saattasin ajaa meidän Volee mennen tullen.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tambereelle :eek eek! eek! ???? Ettekö te nyt muuta paikaa keksineet??? Vaikka entisen Itä-Saksan hyljätyt ja rapistuneet teollisuusalueet Dresdenin lähimaastossa olis sentään antaneet jotain virkettä viikonlopulle... :(

Mulla on kyseisenä viikonloppuna golf-kisa, joten olkoon tämä hyvä tekosyy olla tulematta. Ja takaisin studioon...

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Tämähän vaikuttaa yllättävän lupaavalta - tässä vaiheessa. Sitten toukokuussa katsotaan, kenen perse kestää merivettä :D :D :D .

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kyllä se taitaa olla niin, että poikkeuksellisesti jätän minäkin mööten tällä kertaa väliin :rolleyes:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
No jos tänne saakka lähtee Helsingistä väkeä, niin pitäähän sitä täältä Tampereen laitamilta itsekin paikan päälle mennä.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Nyt pitäisi vielä saada tietää, että missä tapaaminen pidetään ja milloin. Vois olla vähän helpompi suunnitella.

sasa1

Well-known member
Sijainti
Finland
K.Yrjola:
Nyt pitäisi vielä saada tietää, että missä tapaaminen pidetään ja milloin. Vois olla vähän helpompi suunnitella.
ÄSH, unohda Tampere...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä tulisin, mutta kun kaikki haluaa vetää närän aiheuttajaa turpaan. doubtful