Enhän MÄ siis aaiheuta närää. Se on jonesin juttuja. Mä vaan retsottelen ja asetan kanssaihmisiä kyykky-asentoon eek!OoPee:
Noppista? eek!jones:
Mä tulisin, mutta kun kaikki haluaa vetää närän aiheuttajaa turpaan. doubtful
Niin sitä maalainen erehtyy. En sitten suosittele minäkään.sasa:
En suosittele !
Tampereelle menevä juna ajaa melko lujaa Korson ohi. Siitä hypätessä ei hengissä selviä....
Totta, turpiin vaan Hangon keksille! eek!Nopeahuoli:
Enhän MÄ siis aaiheuta närää. Se on jonesin juttuja. Mä vaan retsottelen ja asetan kanssaihmisiä kyykky-asentoon eek!
Nonni, just ton takia mä en uskalla sinne tullakkaan. Kumma että vielä on tyyppejä jotka uskovat että väkivallalla voi ratkaista ongelmia. doubtful Mee Palestiinaan siitäOoPee:
Totta, turpiin vaan Hangon keksille! eek!Nopeahuoli:
Enhän MÄ siis aaiheuta närää. Se on jonesin juttuja. Mä vaan retsottelen ja asetan kanssaihmisiä kyykky-asentoon eek!
En mä sinne, mutta ens viikolla tuun Suomeen, siellähän tämmöiset ongelmat ratkotaan yleensä snagarin jonossajones:
Mee Palestiinaan siitä
Mielenkiintoisempaa olis ollu, jos olisit juonnu ensin ne kaffet ja sit harrastanu seksiä Marien kera eek!Nopeahuoli:
Mä muuten syön just Marie-keksejä kaffen kera!!
Kieltämättä, semminkin kun tossa viereisessä officessa on toi meidän, aikalailla mukiinmenevä, ruotsalainen blondi-assari nimeltäs Marie eek! eek!OoPee:
Mielenkiintoisempaa olis ollu, jos olisit juonnu ensin ne kaffet ja sit harrastanu seksiä Marien kera eek!
Sul tuntuu olevan kokolailla mukiinmenevä tuo työympäristö. Niinkuin kaikinpuolin eek!Nopeahuoli:
Kieltämättä, semminkin kun tossa viereisessä officessa on toi meidän, aikalailla mukiinmenevä, ruotsalainen blondi-assari nimeltäs Marie eek! eek!
Älä missään nimessä päästä sitä Pelkiaan duuniin! eek!Tony Blair:
Mun muijakaverin nimi on Marie! eek! doubtful
Oukei !PohjanAkka:
Niin sitä maalainen erehtyy. En sitten suosittele minäkään.sasa:
En suosittele !
Tampereelle menevä juna ajaa melko lujaa Korson ohi. Siitä hypätessä ei hengissä selviä....
Kyllä olen samaa mieltä! Viimeksikin kun näin tätä porukkaa, ni aika pöhköjä ne on!tevil:
Minä en suostu esiitymään teidän kanssa julkisella paikalla. Vähemmästäkin kunnon ihmiseltä menee maine.
No jopas!Albert Park:
Mä en osaa sanoa mihinkään mitään kyllä että nyt.
Moon sitä mieltä, että sun pitäisi ehdottomasti vaihtaa nimimerkkiäsi, sillä f1-forumilla kirjoittelee tampereelainen pelle lähes samalla nimimerkillä.Albert Park:
mutta tässä tapauksessahan on aivan selvää että kyseessä on australialaistunut tamperalainen, joten sekoittamisen vaaraa ei ole.VJR:
Moon sitä mieltä, että sun pitäisi ehdottomasti vaihtaa nimimerkkiäsi, sillä f1-forumilla kirjoittelee tampereelainen pelle lähes samalla nimimerkillä.Albert Park: