F1-Forumin oma paita

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Ensimmäisten joukossa tilanneet saavat varmasti omansa eli ei hätää.

Päivitystä:

Paidat saapuvat tämän viikon lopussa tai ensi viikon alussa, jolloin myös "erikoisempia" paitoja tilanneille lähetetään lasku. Lasku kannattaa maksaa saman tien, jotta saa paidan ensimmäisessä erässä, joka lähetetään viikon 29 aikana.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ilmoitan, etten tarvitse erityiskohtelua, vaikka olen forumin toimintaa tukenutkin. :cool:

Maltan odottaa! wink

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ana!

Mulle vois laittaa pikaisesti laskun, sillä olen poissa matkoilla 12. - 22.7 välisen ajan.

Voin maksaa vaikka ei olisikaan vielä tarkkaa tietoa toimituksesta.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Antti:
Ensimmäisten joukossa tilanneet saavat varmasti omansa eli ei hätää.

Päivitystä

Paidat saapuvat tämän viikon lopussa tai ensi viikon alussa, jolloin myös "erikoisempia" paitoja tilanneille lähetetään lasku. Lasku kannattaa maksaa saman tien, jotta saa paidan ensimmäisessä erässä, joka lähetetään viikon 29 aikana.
Jos laskun maksaa vasta viikolla 30 niin siirtyykö automaattisesti seuraavaan erään?

Niin tai näin, minä voin uhrautua suosiolla toiseen erään, sillä mun paidoilla ei ole mitään kiirettä koska en ole menossa jyskälään. Koska toisen erän paidoista tulisi lasku?

<small>[ 10-07-2003, 09:36: Message edited by: Jacques ]</small>

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Paidat ovat saapuneet. Kiitokset Collegetukulle hyvästä hinnasta ja nopeasta palvelusta.

T-paitojen laatu on erittäin hyvä. Painatuksen jälki on myös erittäin hyvä, Kaktuksen formulakuva ei ole ollenkaan rakeinen (jostain syystä se ei ole aivan keskellä). WWW-osoitteen u-kirjaimessa on pieni katkos kaikissa paidoissa.

Nyt aletaan laskuttamaan kaikkia paitoja. Jos et ole vielä tilannut omaa paitaasi, kannattaa tehdä niin, koska muuten F1-Forum menee konkurssiin doubtful Jokainen varmaan ymmärtää, että tuo 23 kg laatikkollinen T-paitoja ei ollut halpa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Antti:
Nyt aletaan laskuttamaan kaikkia paitoja. Jos et ole vielä tilannut omaa paitaasi, kannattaa tehdä niin, koska muuten F1-Forum menee konkurssiin doubtful
Maksetaan heti kun saadaan lasku eek!
Ett silleen!!!!!!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Antti, onkos sulla mitään yhteystietoja niihin "kuviteellisen" lomakeen täyttäneisiin....

Koska ainakin jotkut luuli silloin jo tilaneensa paidat... eek!
[12:21] <mundus> on mä ole tällä viikolla mitään täyttänyt
[12:21] <mundus> eli täytän tuon nyt

Eli jos on yhteystietoja, kannattaa laittaa spämnmiä!
Ett silleen!!!!!!!

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Suurin osa jätti email-osoitteen, joten täytynee muistuttaa varsinaisesta tilauksesta.

Tällä hetkellä käsitellään tiistaina jätettyjä tilauksia.

Ensimmäisen erän paidat saapuvat ensi viikon loppuun mennessä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
[12:55:44] <Kukkis> itken verta jos en saa f1-forum t-paitojani! :mad:
[12:55:49] <_jaska> minä kanssa

Ace17

Acenteella
Loistavaa työtä Antilta!

Laskun käyn maksamassa tämän päivän aikana.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ace17:
Loistavaa työtä Antilta!

Laskun käyn maksamassa tämän päivän aikana.
Erinomaista työtä ettensanoisi! Lasku on jo maksettu, paidat käyn huomenna hakemassa!
Ett silleen!!!!!!!

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Valitettavasti moni ei nyt saa ykkösvaihtoehtoaan, koska valmistaja painoi paidat niin, että selkätekstittömät (30 kpl) sattuivat lähes kaikki M-kokoihin. XL- ja XXL-paitoja ei taas saa ilman tekstiä.

XL ja XXL paitoja on vielä runsaasti jäljellä!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Antti:
Valitettavasti moni ei nyt saa ykkösvaihtoehtoaan, koska valmistaja painoi paidat niin, että selkätekstittömät (30 kpl) sattuivat lähes kaikki M-kokoihin. XL- ja XXL-paitoja ei taas saa ilman tekstiä.

Painotalolta korvauksia! :mad: ! Nyt moni jää ilman selkätekstillistä paitaa :mad: !
Ett silleen!!!!!!1

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Antti:
Nyt selkeä vastaus. Kun maksan Osuuspankin tililtä maanantaina mustan kaksipuolistekstisen XL-paidan ni millon mä sen saan? EI KIERTELYÄ ENÄÄ!

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Torstaina tai perjantaina.

Paitoja postitetaan parikymmentä kappaletta kerrallaan ja ensimmäinen postitus tapahtuu ensi viikon tiistaina tai keskiviikkona riippuen siitä kuinka moni on siihen mennessä maksanut laskun.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Pienikokoista paidoista vielä: jos kaikki tämän erän paidat saadaan myytyä ja jotkut jäivät kaipaamaan esim. S- tai M-paitoja selkätekstillä, voidaan paitoja teettää lisää syksymmällä.