Köyhällä opiskelijalla on varaa vain kahteen paitaan (jos tulee 2 väriä)!Jones:
No kokoomuksen mies, laita itse 25 egee kehiin ja mainosta Ett silleen!!!!!!1 sloggeja. idea
Tämä on haaste! doubtful
Soita, tosin ei kauhean hyvää kuvaa anna, että ei vastaa asiakaan kyselyihin!!Antti:
Printscorpio ei vastaa... odotellaan ja vaihdetaan toimittajaa, jos ei mitään kuulu.
Niin, milloinkas ne kokoomuslaiset itsekkäitä... doubtfuljaska:
En tietenkään itsekäs ole, mutta itseäni ajattelen
Ett silleen!!!!!!1
njaa... hmm... aina, mutta me ajamme myös yhteistä hyvää, päinvastoin kuin Keskusta!arnold:
Niin, milloinkas ne kokoomuslaiset itsekkäitä... doubtfuljaska:
En tietenkään itsekäs ole, mutta itseäni ajattelen
Ett silleen!!!!!!1
Niin ja kelalle maksettava 1200e opintotukia takas, verot nousee jne...Paljastelija:
Tut sä mikään köyhä ole. Mä lyön vaikka vetoa, että sulla on nelinumeroinen summa tilillä!
Tätä kautta ei kai voi tilata!Kolari:
Tilaan kaksi XXL koska maksan?
Ostin juuri maanantaina Iron Maidenin keikalta Maidenin uuden kiertuepaidan. Helvetin kalliiksi tuli ja on näemmä Fruit Of The Loomin Classic Valueweight. Materiaali ainakin tuntuu ohuelta ja heikolta, eihän tota edes varmaan pestä uskalla. Sen sijaan jo aiemmin mainitsemani Muusikoiden.net-paita on saman firman Premium (juuri Print Scorpiosta tullut) ja sekä paita että painatukset ovat kestäneet käyttöä ja pesua erittäin hyvin. Premiumin ja Valueweightin eron huomaa todella selvästi jo paitoja tunnustellessa. Suosittelen siis Premiumia.Antti:
Onko kenelläkään kokemusta? Minulla on yksi mainospaita (Fruit of Loom valueweight) ja se vaikuttaa halvalta. (ohut "hikipaita")