F1-Forumin oma paita

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Ai oliko Kaktuksen kuvasta vai tuo digitaalinen versio?
Jos nöyrästi pyydämme niin pystyisiköhän hän tekemään uuden version vaikkapa suoraan paperille niin saataisiin F1-paitaan kuva F1:stä? Mieluummin henk.koht. odottelisin sitten vaikka vielä vähän lisää jos moinen paitaa saataisiin.

Mynttinen

Suhteellisen saamaton
Sijainti
Discovery Channel
Mitä jos lopetettais tämä vehtaaminen paidasta.
Antti tekee tilauksen ja me ostamme ne pois. Simppeliä.
Samahan se millainen se paita tulee olemaan koska paidan rintamukset kuitenkin peittyy kesän kuluessa mitä erilaisimmilla eritteillä.
Jos tätä vatkaamista jatkuu vielä kauankin niin mehän jäädään ilman paitoja.. ja ehkä ilman Voorumiakin..

Niin ja tämähän oli vain minun mielipide..

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Jep, tulee mieleen jotkut "päiväkotien keksien/postikorttien" pakkomyynnit tms.
Eli ostaako 20 eurolla paita (ilman formulan kuvaa), jota ei viitsi käyttää kuin "yöpaitana" vaiko tukea muutamalla eurolla (yhdestä paidasta kertyvä tuki?) suoraan F1-forumia, joka on osoittautunut juridisesti hankalaksi...
Suurin voittajahan tässä on kuitenkin paitapaino...

Harmi ettei tällä ole ilmoittautunut ketään ko. alan ihmistä tms. joka voisi pistää vaikka firmansa mainoksen hihaan ja siten osallistua kuluihin...

Ace17

Acenteella
Nyt vähän ryhtiä tähän touhuun! Heti alkaa itku ja parku, kun tulee vähän vastoinkäymisiä.
Siis eihän tässä ole sen kummemmasta kyse kuin että Kaktus piirtää kuvan paperille ja toimittaa sen Antille. Tämä toki vaatii Kaktukselta energiaa ja viitseliäisyyttä, mutta sitä luulisi häneltä löytyvän. wink

Ja ei kai tässä nyt taas niin jäniksen selässä olla, että paidat pitäisi olla valmiita tässä ja nyt.

Minulta ainakin lähtee edelleen täysi tuki tälle projektille ja aion ostaa ne paidat, mitkä ennakkokyselyssä ilmoitin, tulipa paitaan kuva tai ei.

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
"Ja ei kai tässä nyt taas niin jäniksen selässä olla, että paidat pitäisi olla valmiita tässä ja nyt."

Minä kyllä tarttisin sitä puolen tunnin päästä!

Ace17

Acenteella
Toivottavasti Antti ei ole vielä ehtinyt mennä hötkyilemään kuvattoman paidan kanssa. Alkuperäinen kuvallinen paita onnistunee sittenkin, sillä Kaktus piirtää kuvan paperille.

Kaktus

Well-known member
Piirränkö siis nyt jotain.. miten tää homma tullaan hoitamaan.. teen, mitä Antti päättää.. wink

<small>[ 10-06-2003, 23:30: Message edited by: Kaktus ]</small>

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Piirrä vaan Kaktus jos haluat, siis paperille ja ilmeisesti suunnilleen samanlainen?

Skannaa piirros niin ihmetellään sitä täällä.

Paitatilaus näyttää siis venyvän, koska olen menossa lomalle.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ei se mitään, vaikka venyy...elämä jatkuu lomien jälkeenkin. :)

Hyvä, että saadaan se f1-aiheinen kuva siihen paitaan...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mun puolesta voi venyä vaikka kuukaudenkin, koska sillon saan vasta tarpeeksi rahaakin.. wink

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Charlie:
Ja mulla on just toisinpäin. Ei siitä tekstistä niin väliä, mutta se kuva pitää kyllä olla. Muuten menee taas uuteen harkintaan koko homma.
Sama juttu. Hyvä kun saadaan asiallisesti eteenpäin. Eikä tässä niin kiirettä ole. Kesällä tosin T-paitojen näkyvyys on hieman talvea parempi wink

Kaktus

Well-known member
Yritin tehdä siitä edellisen näköisen, mutta kyllä se eroaa jonkin verran.. mut toivottavasti kelpaa...