F1-Forumin oma paita

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Ei mutta mun mielestä olisi hienoa jos jokaisessa paidassa olisi "pelinumero". Jokainen paita olisi samalla yksilöllinen, ja numeroita voisi käyttää henkilön tunnistamiseen esim. kadulla. Toki vain jälkikäteen, kuka noita numeroita nyt ulkoa muistaisi.

Tosin painoteknisistä syistä johtuen on varmaan mahdotonta, että joka paidassa oli pieni ero. Mutta kuten jo totesin, sen numeron voisi lisätä siihen paitaa itse jälkeenpäin.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Paitatilaus lähtee ehkä tällä viikolla. Kaktuksen kuva joudutaan jättämään pois painoteknisistä syistä.

Ennakkotilaus ja -maksumahdollisuus avataan viikonlopun aikana. Vain maksamalla ennakkoon sähköpostilaskun voi varata itselleen paidan. Paitoja tilataan 100 kpl, mutta niiden odotetaan menevän heti, joten kannattaa seurata F1-Forumin etusivua viikonvaihteessa.

Postiennakkomahdollisuudesta ei vielä ole tietoa. Paitojen hinnat ovat edelleen luokkaa 19/20 euroa ja postikulut yhdessä paidassa n. 3 e. En vielä tiedä, tuleeko kahden paidan paketista maksikirje (kellään kokemusta?).

Toimitukset alkavat 30.6 alkavalla viikolla.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Pihi opiskelija ei halua tukea postia ja kysyy onnistuuko paitojen nouto!
Ett silleen!!!!!!!

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Mitenkäs sen tekstin laita? Lukeeko paidassa "näyttää hitaalta"???

Kaktus

Well-known member
Juu.. vähän mahdottomaksi meni saada tuosta kuvasta sellainen, että painaminen olisi onnistunut.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Kaktus:
Juu.. vähän mahdottomaksi meni saada tuosta kuvasta sellainen, että painaminen olisi onnistunut.
Minkäsmoisia ongelmia tuossa kuvassa sitten oli/ minkäslainen kuvan olisi pitänyt olla?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
No jos siihen ei sellaista "hienoa" ja oikein fiiniä kuvaa saa niin "so not". Ei vaan, kuva olisi kyllä ollut kiva... :( ... siis vaikkei se niin fiini olisikaan ollut.

Eikö siihen nyt jotain kyhäelmää voi tehdä?

Paljastelija

Well-known member
Emmää kuvatonta paitaa viitti ostaa. Muuten olisin voinutkin. Mälsää.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Antti:

Kaktuksen kuva joudutaan jättämään pois painoteknisistä syistä.
Saako kysästä mikä on sellanen painotekninen syy, ettei yksvärisen kuvion (tässä: auto) painaminen onnistu? Ilman asiallista kuvaa paidassa ei ole mitään ideaa.

Paatte sen kuvan tänne ja sopivat tekstit, niin mä hoidan teille ne paidat a) huokeasti ja kee) taatusti kuvan kanssa. Vaikka lippikseen, takkiin, ihan mihin vaan.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nopeahuoli:
Saako kysästä mikä on sellanen painotekninen syy, ettei yksvärisen kuvion (tässä: auto) painaminen onnistu?
Synttärisankarin lisäksi tuota ihmetellään myös tällä puolella Korsoa. Jos kerran tuossa paikassa ei onnistu, niin eikö kannattaisi vaihtaa vielä puljua - varsinkin jos täällä "painajat" ovat olleet sitä mieltä ettei tuollaisen kuvan painaminen ole ongelma.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Minustakin se Kaktuksen piirtämä kuva oli aika oleellinen osa sitä t-paitaa.

Olisi kiva kuulla kunnon selitys asialle ja sille onko alkuperäisen kaltaista tilausta mahdollista saada muilta toimittajilta ?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Asun tietysti ihan vaarassa paikassa hoitaakseni tata asiaa, mutta tossa meidan ostarilla on todellakin sellanen yhden miehen pulju, joka painaa/ompelee mita vaan mihin vaan. Kokemusta on. Hinta ei ole kova ja homma pelaa.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Kuvat pitää parhaimman laadun takaamiseksi olla korkearesoluutioversiona tai jo paperilla. Kun Kaktuksen kuvan muuttaa kuvankäsittelyohjelmalla 2-väriseksi ja tulostaa paperille, lopputulos on erittäin rakeinen ja ohuita viivoja katosi. Viivoja voi paksuntaa tietokoneella, mutta rakeisuus säilyy. Siitä tässä on kyse. Ei siis johdu painajasta. Kuva voidaan saada, mutta sitten projekti venyy entisestään.

Ennakkotilausta tai maksua ei voida vielä ottaa käytöön: en voi myydä ennakkoon paitoja joita minulla ei ole koska en tiedä tarkkaan, kuinka paljon eri väri/kokoyhdistelmiä tulee.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Sit varmaan kannattais tehdä uusi kysely että nähtäisiin kuinka moni on valmis maksamaan kuvattomasta paidasta?

Itse varmaan yhden ostaisin, mutta aika moni tämänkin otsikon perusteella näyttäisi paidan ostoaikeet peruvan..

oltzu

Todella hidas
Sijainti
Oulu
Hyvähän se auto ois siinä olla, mutta mulle ainakin riittää se, kunhan siellä selässä lukee se näyttää hitaalta.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
oltzu:
Hyvähän se auto ois siinä olla, mutta mulle ainakin riittää se, kunhan siellä selässä lukee se näyttää hitaalta.
Ja mulla on just toisinpäin. Ei siitä tekstistä niin väliä, mutta se kuva pitää kyllä olla. Muuten menee taas uuteen harkintaan koko homma.