F1-Forumin oma paita

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Siis jos jonkinlaisen paidan väsäätte, niin tehkää ihmeessä siitä hillityn yksinkertainen!

Ei mitään jättimäisiä kuvia/tekstejä, vaan esim. toisten rinnan kohdalle yksinkertainen teksti, tyyliin:

F1-Forum
f1-forum.net

Tai jotain muuta vastaavaa.

Ehkä selkään jokin hillitty kuva, esim Kaktuksen piirtämä?

Toinen mikä aina mättää näissä paita hommissa, niin elkää nyt ihmeessä tilatko niitä M koon paitoja saman verran kuin jotain XXL paitoja mitä lojuu aina noissa kojuissa kun kaikki muut on jo menny?!?

Muuten loistava idea kyllä tämä paita juttu! :)

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Tuota jaa, selasin vasta viestini jälkeen mitä tänne oli kirjoiteltu mut tuo musta paita sillä Kaktuksen mustapohjaisella kuvalla on siisti!

Ja kuva selkään!

Eteen pelkkä teksti toisen rinnan päälle, F1-Forum tai F1-Forum.net riittäis mun mielestä mut jos se www on sinne työnnettävä, niin eikös sitä voi laittaa pienellä vaikka toiseen hihaan?

Vai onko tämä jo päätetty mikä siitä paidasta tulee?

Tuo näyttää hitaalta teksti ei kyllä oikein iske mut jos se on yleisön vaatimus, niin kai se on sitte siinä!

vermula

Well-known member
Mä voisin jopa ostaakin tollasen, vastasin jo kyselyyn.
"Näyttää hitaalta" on hyvä!!

oltzu

Todella hidas
Sijainti
Oulu
Toi nytten oleva ehdoton on huippu! Semmosen mä voin ostaa mielellään.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Mä en tiedä viittisinkö ite hommata tollasta 'Sivua ei näytetä'- paitaa, jota jusban niin tyrkyttää. Oishan siinäkin tietysti oma huumorinsa.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
K.Yrjola:
Mä en tiedä viittisinkö ite hommata tollasta 'Sivua ei näytetä'- paitaa, jota jusban niin tyrkyttää. Oishan siinäkin tietysti oma huumorinsa.
No eiks tän vois sopia silleen, että panisit sen linkin siitä ensin hiirellä maalaten ja painat kopioiden Ctrl + C.
Ja sit painat Ctrl + n, jolloin uusi ikkuna avautuu ja pastaat sen address-lokeroon Ctrl + V ja eikun enter vaan.

Eiks tän vois sopia niin, hei?
Kun tuo Sunpoint ei anna linkata muille sivustoille.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
jusban:
No eiks tän vois sopia silleen, että painaisit sen t-paidan siitä ensin punamultamaalilla maalaten ja sitten vasta painat otsaasi rivakasti.
Ja sit painat parvekkeellasi naapurin naista, jolloin yläkerran ikkuna avautuu ja paskaat Albertin address-lokeroon ja eikun enter vaan.

Eiks tän vois sopia niin, hei?
No tota... tottakai tietysti vois, mutta en mä oikein tiedä... kannattaaks tollaseen nyt yhden t-paidan takia ryhtyä...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuon etupuoli/tak*selkäpuoliongelman ratkaisee helposti sillä, kun laittaa paitaan sellaisen päänaukon, että sitä voi pitää kumminkin päin - kuva edessä tai takana. Siinä on puhdasta paidan etumustaa pitemmäksi aikaa, kun kääntää likaisen etupuolen selkäpuolelle, nakkaa takin päälle ja taas on niin siistiä, että! :p

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Mun mielestä K. Yrjölä on Forumin kovin jätkä!

Toi vois olla slogani selkäänkin.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
No jaa, selän teksti vois olla joku muu fontti. Ihan OK, mutta pelkään että paidasta tulee sellasen itsepainetun näköinen ja sehän ei sovi nykytrendiin. Toki tilaan paidan, vaikka siinä lukisi vaikka: Ett Sillee!!!!!1, silloin kyllä antaisin sen mutsille joululahjaks.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Hyvältähän tuo näyttää. Sloganin fonttia voisi ehkä vaihtaa johonkin toiseen, mutta eipä sekään huono ole.

Hinta voisi olla kummassakin tapauksessa pyöreät 20 euroa. Ostajille siitä ei kai isoa haittaa olisi, mutta F1-Forumilla sitäkin enemmän hyötyä. Nopea arvio 50 * 1,5 euroa = 75 euroa...