F1-Forumin oma paita

Kaktus

Well-known member
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Hintaa voisi ainakin minun puolesta nostaa montakin euroa tuosta, jotta f1-forum saisi riittävästi voittoa. En tiedä sitten kuinka moni on valmis pulittamaan siitä vähän enemmän. Eikö tämä kuitenkin mene kaupaksi lähinnä meidän keskuudessamme, jotka haluamme, että Forum pysyy jatkossakin toiminnassa niiin kauan kuin on vielä mahdollista.. :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Joo, kyllä mä ainakin yhden sloganittoman paidan pyrin tilaamaan ekasta erästä. Sitten myöhemmin kun saa enemmän rahaa, niin sitä voisi tilata useampiakin paitoja, jos useampia eriä tulee myyntiin..

Tuo jusbanin ehdotus on mun mielestä paras tähän mennessä, mutta tuliko se liian myöhään? doubtful eek! frown

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Mielikuvitustilauksia on tullut jo yli 50 kpl eli tilausmäärää nostetaan. Samalla hinta ehkä nostetaan 20/19 euroon.

Paitatoimittajan toimitusaika on 20 työpäivää eli pitkälle venyy...

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Hyvä että menee kaupaksi :) .

Tilatessaan ei siis voi vaikuttaa siihen piiroksena upean mutta paidan yhteydessä aivan julmetun kokoisen vormula-auton kuva näkymiseen? Eli se tulee kaikkiin paitoihin?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Antti:

1) Mielikuvitustilauksia on tullut jo yli 50 kpl eli tilausmäärää nostetaan.

-> 2) Samalla hinta ehkä nostetaan 20/19 euroon.
eek!

(en kyllä keksi mitään sanottavaa tähän, menin aivan sanattomaksi)

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Apua kuvankäsittelyyn

Jos tunnet eri ohjelmat (Corel Draw jne.) ja nämä ohjeet ovat tuttuja, voimme tarvita apuasi painatuskuvien tallentamisessa haluttuun muotoon. Ota yhteyttä: mailto:temp1@greippi.nettemp1@greippi.net</a>

oltzu

Todella hidas
Sijainti
Oulu
Oisko siinä ideaa, että vaikkapa yksi ylimääräinen paita arvottaisiin sellaisten henkilöiden kesken jotka ostavat jonkun tietyn määrän paitoja? Tai sitten jossain muussa kilpailussa olisi tällainen paita palkintona.

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Niin tai sitten yksi paita arvottaisiin niitten kesken, jotka silloin aikoinaan antoi vapaaehtoista avustusta foorumille?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tai ainakin Kaktukselle annettaisiin maksutta paita, jos hänen piirtämänsä kuva tulee kaikkiin paitoihin.

vermula

Well-known member
PohjanAkka:
Tai ainakin Kaktukselle annettaisiin maksutta paita, jos hänen piirtämänsä kuva tulee kaikkiin paitoihin.
Toisaalta, Kakstus olisi valmis nostamaan hintaa, joten ehkä hällä on rahaakin doubtful

Kun taas mulla on matti kukkarossa :(
Tule apuun KELA!

Ei sillä, etteikö Kaktus olisi sitä ansainnut!

Kaktus

Well-known member
vermula:
PohjanAkka:
Toisaalta, Kakstus olisi valmis nostamaan hintaa, joten ehkä hällä on rahaakin doubtful

Kun taas mulla on matti kukkarossa :(
Tule apuun KELA!

Ei sillä, etteikö Kaktus olisi sitä ansainnut!
Ei minullakaan kovinkaan montaa pennosta taskusta löydy..
Noh.. minulla oli kuitenkin lähinnä Foorumin tukeminen mielessä. Voihan sitä silloin aina tilata isomman erän niitä paitoja itselleen. Ei minulle tarvitse ilmaista antaa, kun en minä mitään sen kummempaa ole tehnyt.
Kiitos kuitenkin.
:)

markoj

Guest
Mielikuvituspaitoja on toimitettu kaikille mielikuvitustilauksen tehneille hintaan 20 mielikuvituseuroa.

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Painoksen numero lisäisi paidan arvoa. Hagelstamin huutokaupassa v. 2099 myytäisiin kovaan hintaan 1. painoksen paita. Eikä ole kuin yksi kämmenen kokoinen reikä. 1 000 000 euroa. :D

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Heh, foorumin member number olisi muuten aika hassu paidan hihassa. No voihan sen sitten itse siihen piirtää, jos haluaa. :)

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
markoj:
Mielikuvituspaitoja on toimitettu kaikille mielikuvitustilauksen tehneille hintaan 20 mielikuvituseuroa.
Sitten kun aamulla pukee päälleen tuon mielikuvituspaidan niin ei kannata ihmetellä miksi ihmiset kadulla tujottelee...

Targa

Well-known member
Sijainti
Espoo
Charlie:
Heh, foorumin member number olisi muuten aika hassu paidan hihassa. No voihan sen sitten itse siihen piirtää, jos haluaa. :)
Ja kannattaa varmaan käyttää lyijykynää, jos/kun aikoo kirjata myös viestimääränsä toiseen hihaan.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Targa:
Charlie:
Ja kannattaa varmaan käyttää lyijykynää, jos/kun aikoo kirjata myös viestimääränsä toiseen hihaan.
Onko markkinoilla jotain tulostuslaitetta tota varten?