F1-Forumin oma paita

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Meillä oli äskettäin yksi juttu, jota varten painatettiin t-paitoja ja täältä saimme ne lähes hävyttömän edullisesti ja silti tulos oli tasokas. Olisko sitten suhteilla ollut merkitystä. Kannattais kuitenkin kysäistä.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
K.Yrjola:
Antti:
Ehdotukseni on, että teetämme sekä valkoisia että mustia paitoja pelkällä etupainatuksella. Eteen tulisi F1-Forum-tunnukset ja ehkä Kaktuksen kuva. Hinnastossa musta paita on muutaman euron kalliimpi kuin valkoinen. Hinta pysyisi edelleen 20 euron alapuolella.
Meillä ammattipiireissä näitä paitoja kutsutaan suutt.... eikäkun.... olen samaa mieltä Antin kanssa.
Minä ja, ääni myös sille, että kaktuksen töherrys on paidassa.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Ostaisin mieluiten sellaisen paidan, jonka selässä on (pelinumero) 107 ja rinnassa F1-Forumin logo.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jacques:
Antti
Eteen tulisi F1-Forum-tunnukset ja ehkä Kaktuksen kuva.
Joo! Kaktuksen kuva ois hyvä idea, sitä paitaahan vois sitten itsekin katsella! wink
Se pitäisi varmaankin olla sitten etupuolella, että voisitte itse peilin kautta katsella. Selkäpuolelta sen näkisivät vain perässähiihtäjät! wink

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Kannattaa lyödä malli lukkoon nyt, jotta voin lähettää eri paikkoihin tarjouspyynnöt ja valita edullisimman. Kuitenkin toimituksessa kestää ja olen utomlands kesäkuun lopun eli heinäkuulle tämä joka tapauksessa venyy.

Viimeinen ehdotus: edessä Kaktuksen kuva ja F1-Forum-tunnus järkevästi järjesteltynä. Selässä teksti "Näyttää hitaalta" lainausmerkkien kanssa.

Väriksi ehdotan pelkästään tummia (musta ja t.vihreä), jotta ei tarvitse tehdä sitä värinvaihtoa. Painatukset siis valkoisella. Muistaakseni täällä toivottiin mustaa enemmän kuin valkoista.

Alussa tilaus 50 kpl. Jatkossa voidaan teettää lisää paitoja, esim. ilman slogania. Riippuu miten kansa ostaa.

Kuvankäsittelyohjelmat taitava voi auttaa (minulla menee aikaa käytännönasioiden selvittämiseen) tekemällä oikealla resoluutiolla (mikä dpi?) lopulliset kuvat, jotka lähetetään painajalle.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Antti:
Viimeinen ehdotus: edessä Kaktuksen kuva ja F1-Forum-tunnus järkevästi järjesteltynä. Selässä teksti "Näyttää hitaalta" lainausmerkkien kanssa.
Kannatetaan. Tilaan yhden mustan paidan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ok.

Ööh...lukuunottamatta sitä, että mielestäni lainausmerkit ovat turhat ja ko. slogan olisi parempi Kaktuksen hahmotteman kuvan yhteydessä.

Mutta kuten aiemmin kirjoittelin ei haittaa, vaikka päätyisitte toisenlaisiin lopputuloksiin.

Kunhan löytyy sitten miesten kokoja, eikä pelkästään riisitautisten... wink

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Passaapi mulle! Yks tai kaks tilaan niitä sloganila varustettuja paitoja, varmaan myöhemmin otetaan tarkemmat tilaukset vastaan.

Kaktus

Well-known member
Kannatetaan! :)

(..heittomerkit eivät tosin tunnu välttämättömiltä.. mitä muut sanovat?)

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Siirretään se auto vielä selkään eli rinnassa pelkkä F1F-tunnus.

LOPULLISET, ETU- JA TAKAPUOLI (sloganin fonttia voi muuttaa jos joku löytää hyvän fontin)

<small>[ 26-05-2003, 22:52: Message edited by: Antti ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Näyttää edelleen hi... eiku hyvältä!

Toivottavasti tuo paita ei ole tolleen kaks puolinen, että selässäkin on tollanen isompi kaula-aukko, mikä yleensä on vain edessä :D

Fonttina pidän itse Comic Sans-tyylistä!

Niin ja edelleen lainausmerkit pois, ja huutomerkki tilalle, kuten RK asian zätissä ilmaisi:
[23:04] <rk62> mitäs sitten jos joku luulee paidan kantajaa vähän hitaaksi. sehän se on osittain tarkoituskin :D
Ett silleen!!!!!!!

<small>[ 26-05-2003, 22:56: Message edited by: jaska ]</small>

Ace17

Acenteella
Loistavaa, että paidan suunnittelu alkaa olla valmis, mutta ainakin minun mielestäni auton kuva saisi olla mielummin etupuolella kuten tuossa aikaisemmassa ehdotuksessa.
Mutta kylläpä tämäkin ihan hyvä on.

<small>[ 26-05-2003, 22:58: Message edited by: Ace17 ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kuva takana sopii. Nyt se näyttää hitaalta, eikä paidan kantaja - samaten edessä iso kuva on hieman "lapsellinen" takana ei niinkään!
Ett silleen!!!!!!!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minusta kuva edessä olisi parempi, mutta ...
Jos se slogan tulee, niin voisiko se olla ilman lainausmerkkejä ja perässä kysymysmerkki. Siis näin...
Näyttää hitaalta?
Silloin sen havaitseva ihminen alkaa alitajunnassaan miettiä, että mikä näyttää hitaalta.

<small>[ 27-05-2003, 09:09: Message edited by: PohjanAkka ]</small>

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Oisko se mahdotonta että kuva olis sekä edessä, että takana?

Tai ainakin silloin jos tulee sloganittomia paitoja myyntiin, niin kuvan ois varmaan hyvä olla edessä? Paita ilman mitään kuvaa on kyllä laimea ja tuskin myy paljoakaan?