Musta paita mukaan!Antti:
Värit: valkoinen ja ehkä tummanvihreä (lähes musta, niin kuin taustaväri täällä), koot: M, L, XL, XXL.
Niin, ja sitten kun käy niin ettei paidan menekään niin hyvin kaupaksi kuin täällä voisi olettaa, lankeaa ylläpidolle itse maksettavaksi loput? Ei niin hyvä, eiköhän toi 50 ole ihan ok näin alkuun. Jos kysyntään riittää niin tilailee sitten lisää.arnold:
Eiköhän noita paitoja voi tilata enemmänkin, jos tarvetta useampiin ilmaantuu. Luulisin tuon 50 kpl olla minimitilaus.
En minä nyt meinannutkaan, että niitä pitäisi tilata kamalasti kovalla riskillä. Itse kuvittelin homman tapahtuvan niin, että paidat maksettaisiin etukäteen, jotta Forum ei ole mitenkään hankaluuksissa käsiin jäävien paitojen kanssa. Näin tuo 50 paidan rajakaan ei olisi este, mikäli tilauksia tosiaan tulee enemmän.Dominic:
Niin, ja sitten kun käy niin ettei paidan menekään niin hyvin kaupaksi kuin täällä voisi olettaa, lankeaa ylläpidolle itse maksettavaksi loput? Ei niin hyvä, eiköhän toi 50 ole ihan ok näin alkuun. Jos kysyntään riittää niin tilailee sitten lisää.
Meillä ammattipiireissä näitä paitoja kutsutaan suutt.... eikäkun.... olen samaa mieltä Antin kanssa.Antti:
Ehdotukseni on, että teetämme sekä valkoisia että mustia paitoja pelkällä etupainatuksella. Eteen tulisi F1-Forum-tunnukset ja ehkä Kaktuksen kuva. Hinnastossa musta paita on muutaman euron kalliimpi kuin valkoinen. Hinta pysyisi edelleen 20 euron alapuolella.