F1-Forumin oma paita

Targa

Well-known member
Sijainti
Espoo
Ensimmäinen kuva näytti kyllä mielestäni hitaammalta, mutta kelpuutan ilomielin myös tämän toisenkin kuvan. Hienoa Kaktus!

Tässä vielä siistitymmät versiot (kuville on tehty "bitmap trace"):
Uudemmasta ja vanhemmasta mallista.

Vanha malli menee vähän tukkoon suurentamisen (tai minun taitamattomuuden) takia.

<small>[ 16-06-2003, 01:15: Message edited by: Targa ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Niin kun Antti tulee kohta takaisin lomaltaan, ni yx kyssäriä:

A) Aikataulu, mites saadaanko paidat jyskälään.... jossa ne toki kaikilla foorumisteilla on päällä
Ett silleen!!!!!!!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
jaska:
Niin kun Antti tulee kohta takaisin lomaltaan, ni yx kyssäriä:

A) Aikataulu, mites saadaanko paidat jyskälään.... jossa ne toki kaikilla foorumisteilla on päällä
Ett silleen!!!!!!!
Nii, ja toinen kyssäri. Me lähdemme kohta lomailemaan, ja emme ole kyttäämässä 24h Forumilla paitatilaus-lomaketta. Voikohan tilauksen suorittaa jo ennakkoon?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold:
Nii, ja toinen kyssäri. Me lähdemme kohta lomailemaan, ja emme ole kyttäämässä 24h Forumilla paitatilaus-lomaketta. Voikohan tilauksen suorittaa jo ennakkoon?
Ny tais Family ARnold&Juskanen lomat palaa!
Ett silleen!!!!!!!1

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Voisiko tilausten vastaanottamista pitkittää 9.7. asti jolloin saan palkan? wink

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques:
Voisiko tilausten vastaanottamista pitkittää 9.7. asti jolloin saan palkan? wink
Käsitääkseni niiden vastaanottamista ei ole vielä edes aloitettu. Eikä päättymispäivää nimetty. Joten sitä voi olla "hieman" hankala pitkittää!
Ett silleen!!!!!!!

Jacques

Sijainti
Helsinki
Niinno.. ihan sama, miten sen ilmaisee.. :) Toisaalta tulihan tuossa varmasti viivettä kun se tietokoneella tehty kuva ei ollutkaan hyvä..

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Painatuskuvat ovat valmiina tietokoneella ja paperille tulostettaessa jälki oli riittävän hyvää. Tiedostojen tarkkuus on 300 dpi.

Toivottavasti tilaus voidaan tehdä piakkoin, jotta paidat saataisiin Suomen MM-ralliin mennessä.

Hieman ongelmia aiheuttaa myös rahatilanne: olin hieman yli viikon lomalla ja takaisin tultuani laskin siltä ajalta shop-tilaukset (0 kpl), mainostilaukset (0 kpl), mustekasettitilaukset (1 kpl) ja logotilaukset (muutama kpl)... toivottavasti paitaprojekti siis onnistuu.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Antti:

Hieman ongelmia aiheuttaa myös rahatilanne: olin hieman yli viikon lomalla ja takaisin tultuani laskin siltä ajalta shop-tilaukset (0 kpl), mainostilaukset (0 kpl), mustekasettitilaukset (1 kpl) ja logotilaukset (muutama kpl)... toivottavasti paitaprojekti siis onnistuu.
Eikös noita paitoja voisi jollain keinolla laskuttaa vapaaehtoisilta jo etukäteen. Monilla on huomenna palkkapäivä, ja sen lisäksi lähiaikoina varmasti kaikilla työssäkäyvillä (ja siihen oikeutetuilla) on kohta napsahtamassa tilille kesälomarahat. Kesätyöntekijät saavat ensimmäisen tilinsä jne. , joten rahaa saattaisi siis olla liikkeellä lähiaikoina "normaalikuukautta" enemmän.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold:
Antti:

Eikös noita paitoja voisi jollain keinolla laskuttaa vapaaehtoisilta jo etukäteen. Monilla on huomenna palkkapäivä, ja sen lisäksi lähiaikoina varmasti kaikilla työssäkäyvillä (ja siihen oikeutetuilla) on kohta napsahtamassa tilille kesälomarahat. Kesätyöntekijät saavat ensimmäisen tilinsä jne. , joten rahaa saattaisi siis olla liikkeellä lähiaikoina "normaalikuukautta" enemmän.
Juu mie ainakin voin maksaa ennakkoon!
Ett silleen!!!!!!1

Jacques

Sijainti
Helsinki
arnold:
Antti:

Jep, jep, mutta jos näitä tällaisia ennakkotilauksia otetaan, niin silloinhan paita-erän on oltava vähintään niin iso kuin ennakkoon maksettujen tilausten määrä. Ja uskoisin ettei siinä ole edes mitään ongelmaa?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä voin taas ostaa 25€:llä mainostilaa jos moderaattorit lupaa käyttäytyä vähän fiksummin. doubtful

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jones:
Mä voin taas ostaa 25€:llä mainostilaa jos moderaattorit lupaa käyttäytyä vähän fiksummin. doubtful
Eli bannata sut wink

No joo ei tehä tästä dompparifoorumi2:sta!
Ett silleen!!!!!!!1

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No kokoomuksen mies, laita itse 25 egee kehiin ja mainosta Ett silleen!!!!!!1 sloggeja. idea

Tämä on haaste! doubtful