Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Cherokee mitä sanotte, mutta ei ole savumerkkien voittanutta.kouvotsvoni sanoi:Sanokee mitä sanotte, mutta ei oo savusaunan voittanutta!
Cherokee mitä sanotte, mutta ei ole savumerkkien voittanutta.kouvotsvoni sanoi:Sanokee mitä sanotte, mutta ei oo savusaunan voittanutta!
Musiikkia saunassa... :nope: Saunassa kuunnellaan löylynhenkeä ja hiljaisuutta.Jacques sanoi:tänään oli hyvät löylyt. koneelta hyvää musaa päälle ja sit lauteille makuuasentoon.
Micael sanoi:Saunottu on ja hiljaisessa, harmonisessa ja ihoa hellivässä sametinpehmeässä löylyssä kuunnellen löylyn henkeä.
Aivan naulan kantaan. Sauna on pyhä paikka jossa rauhoitutaan. Ehdottomasti kiellettyjä saunassa ovat piereskely ja seksin harrastaminen. Ei toivottuja ovat kovaääninen mölyäminen ja lasipullosta juominen.KnowHow sanoi::nope: Saunassa kuunnellaan löylynhenkeä ja hiljaisuutta.
musiikki kuului saunan ulkopuolelta. :tongue:KnowHow sanoi:Musiikkia saunassa... :nope: Saunassa kuunnellaan löylynhenkeä ja hiljaisuutta.
Kyllä jos kämpästä kuuluu rauhallista rentouttavaa musiikkia saunaan, niin mikä jottei?Il Tempo Gigante sanoi:Aivan naulan kantaan. Sauna on pyhä paikka jossa rauhoitutaan. Ehdottomasti kiellettyjä saunassa ovat piereskely ja seksin harrastaminen. Ei toivottuja ovat kovaääninen mölyäminen ja lasipullosta juominen.
Se vaan jäi tänään mua vaivaamaan kun saunakaveri alkoi pesemään itseään löylyhuoneessamme ???
No jos mökillä jää kuistin radio päälle ja lauantai-illan toivekonsertissa laulaa Olavi Virta niin ei se ihan mönkään mene!Jacques sanoi:Kyllä jos kämpästä kuuluu rauhallista rentouttavaa musiikkia saunaan, niin mikä jottei?
Oikeesti jonkun ois pitänyt ottaa kuva meidän mööten saunaillasta. Se kuva sopis nyt tähän kommenttina loistavasti! Seittemän törppöä 2 hengen saunassa kaikki tuhannen tuubassa kaljapullo kädessä.KnowHow sanoi:Mä olen aina vierastanut saunakännäämistä eli saunailtoja. Siinä on jotain perin vastenmielistä. Sauna saunana ja juopottelu juopotteluna- erillään toisistaan. Mölyävä äijäporukka saunassa, ahdistavaa. Olivat sitten kuinka hyviä kavereita tahansa.
Enkä muutaman lenkkikaverinkaan kanssa jaksa enää saunoa lenkin päälle: puhe kun menee heti rahaan, pisneksiin ja työhön. Ne ei ole sauna-aiheita millään muotoa.
Ja romanttisinta mitä naiselleen voi tehdä on lämmittää hänelle sauna, pestä kaikessa hiljaisuudessa naisen hiukset ja selkä. Ilman vaateita ja käpälöintiä, kaikessa hiljaisuudessa ja tuikun valossa. Palkkio tulee kyllä sitten loppuillasta... :thumbup:
No no no.... Pitänee tuumata, että kyllä KnowHow on viisas MIES! :wink: Taidan laittaa privaakin....KnowHow sanoi:Ja romanttisinta mitä naiselleen voi tehdä on lämmittää hänelle sauna, pestä kaikessa hiljaisuudessa naisen hiukset ja selkä. Ilman vaateita ja käpälöintiä, kaikessa hiljaisuudessa ja tuikun valossa. Palkkio tulee kyllä sitten loppuillasta... :thumbup:
Viisaita sanoja, viisaita sanoja.KnowHow sanoi:Mä olen aina vierastanut saunakännäämistä eli saunailtoja. Siinä on jotain perin vastenmielistä. Sauna saunana ja juopottelu juopotteluna- erillään toisistaan. Mölyävä äijäporukka saunassa, ahdistavaa. Olivat sitten kuinka hyviä kavereita tahansa.
Enkä muutaman lenkkikaverinkaan kanssa jaksa enää saunoa lenkin päälle: puhe kun menee heti rahaan, pisneksiin ja työhön. Ne ei ole sauna-aiheita millään muotoa.
Ja romanttisinta mitä naiselleen voi tehdä on lämmittää hänelle sauna, pestä kaikessa hiljaisuudessa naisen hiukset ja selkä. Ilman vaateita ja käpälöintiä, kaikessa hiljaisuudessa ja tuikun valossa. Palkkio tulee kyllä sitten loppuillasta... :thumbup: