F1-Forumin saunablogi

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olenhan saunatauolla seuraten kajaanilaisen menestystä Miljonäärissä. Sauna vetää henkeä löylynheittojen jäljiltä. Hetken päästä takaisin saunaan keralla Doppelbockin ja kaupunkilehden. Saunakaveri jo näköjään meni lämpöön.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
tänään oli hyvät löylyt. koneelta hyvää musaa päälle ja sit lauteille makuuasentoon.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jacques sanoi:
tänään oli hyvät löylyt. koneelta hyvää musaa päälle ja sit lauteille makuuasentoon.
Musiikkia saunassa... :nope: Saunassa kuunnellaan löylynhenkeä ja hiljaisuutta.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Saunottu on ja hiljaisessa, harmonisessa ja ihoa hellivässä sametinpehmeässä löylyssä kuunnellen löylyn henkeä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Micael sanoi:
Saunottu on ja hiljaisessa, harmonisessa ja ihoa hellivässä sametinpehmeässä löylyssä kuunnellen löylyn henkeä.

KnowHow sanoi:
:nope: Saunassa kuunnellaan löylynhenkeä ja hiljaisuutta.
Aivan naulan kantaan. Sauna on pyhä paikka jossa rauhoitutaan. Ehdottomasti kiellettyjä saunassa ovat piereskely ja seksin harrastaminen. Ei toivottuja ovat kovaääninen mölyäminen ja lasipullosta juominen.

Se vaan jäi tänään mua vaivaamaan kun saunakaveri alkoi pesemään itseään löylyhuoneessamme ???
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Il Tempo Gigante sanoi:
Aivan naulan kantaan. Sauna on pyhä paikka jossa rauhoitutaan. Ehdottomasti kiellettyjä saunassa ovat piereskely ja seksin harrastaminen. Ei toivottuja ovat kovaääninen mölyäminen ja lasipullosta juominen.

Se vaan jäi tänään mua vaivaamaan kun saunakaveri alkoi pesemään itseään löylyhuoneessamme ???
Kyllä jos kämpästä kuuluu rauhallista rentouttavaa musiikkia saunaan, niin mikä jottei?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä olen aina vierastanut saunakännäämistä eli saunailtoja. Siinä on jotain perin vastenmielistä. Sauna saunana ja juopottelu juopotteluna- erillään toisistaan. Mölyävä äijäporukka saunassa, ahdistavaa. Olivat sitten kuinka hyviä kavereita tahansa.

Enkä muutaman lenkkikaverinkaan kanssa jaksa enää saunoa lenkin päälle: puhe kun menee heti rahaan, pisneksiin ja työhön. Ne ei ole sauna-aiheita millään muotoa.

Ja romanttisinta mitä naiselleen voi tehdä on lämmittää hänelle sauna, pestä kaikessa hiljaisuudessa naisen hiukset ja selkä. Ilman vaateita ja käpälöintiä, kaikessa hiljaisuudessa ja tuikun valossa. Palkkio tulee kyllä sitten loppuillasta... :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jacques sanoi:
Kyllä jos kämpästä kuuluu rauhallista rentouttavaa musiikkia saunaan, niin mikä jottei?
No jos mökillä jää kuistin radio päälle ja lauantai-illan toivekonsertissa laulaa Olavi Virta niin ei se ihan mönkään mene!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
KnowHow sanoi:
Mä olen aina vierastanut saunakännäämistä eli saunailtoja. Siinä on jotain perin vastenmielistä. Sauna saunana ja juopottelu juopotteluna- erillään toisistaan. Mölyävä äijäporukka saunassa, ahdistavaa. Olivat sitten kuinka hyviä kavereita tahansa.

Enkä muutaman lenkkikaverinkaan kanssa jaksa enää saunoa lenkin päälle: puhe kun menee heti rahaan, pisneksiin ja työhön. Ne ei ole sauna-aiheita millään muotoa.

Ja romanttisinta mitä naiselleen voi tehdä on lämmittää hänelle sauna, pestä kaikessa hiljaisuudessa naisen hiukset ja selkä. Ilman vaateita ja käpälöintiä, kaikessa hiljaisuudessa ja tuikun valossa. Palkkio tulee kyllä sitten loppuillasta... :thumbup:
Oikeesti jonkun ois pitänyt ottaa kuva meidän mööten saunaillasta. Se kuva sopis nyt tähän kommenttina loistavasti! Seittemän törppöä 2 hengen saunassa kaikki tuhannen tuubassa kaljapullo kädessä. :D
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
KnowHow sanoi:
Ja romanttisinta mitä naiselleen voi tehdä on lämmittää hänelle sauna, pestä kaikessa hiljaisuudessa naisen hiukset ja selkä. Ilman vaateita ja käpälöintiä, kaikessa hiljaisuudessa ja tuikun valossa. Palkkio tulee kyllä sitten loppuillasta... :thumbup:
No no no.... Pitänee tuumata, että kyllä KnowHow on viisas MIES! :cool: :wink: Taidan laittaa privaakin....
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

KnowHow sanoi:
Mä olen aina vierastanut saunakännäämistä eli saunailtoja. Siinä on jotain perin vastenmielistä. Sauna saunana ja juopottelu juopotteluna- erillään toisistaan. Mölyävä äijäporukka saunassa, ahdistavaa. Olivat sitten kuinka hyviä kavereita tahansa.

Enkä muutaman lenkkikaverinkaan kanssa jaksa enää saunoa lenkin päälle: puhe kun menee heti rahaan, pisneksiin ja työhön. Ne ei ole sauna-aiheita millään muotoa.

Ja romanttisinta mitä naiselleen voi tehdä on lämmittää hänelle sauna, pestä kaikessa hiljaisuudessa naisen hiukset ja selkä. Ilman vaateita ja käpälöintiä, kaikessa hiljaisuudessa ja tuikun valossa. Palkkio tulee kyllä sitten loppuillasta... :thumbup:
Viisaita sanoja, viisaita sanoja.

Kännäämistä saunassa en suosittele, mutta tölkki tai pari hyvää olutta löylyn lomassa ei liene suuri vääryys ?
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Riehuminen on eri asia, mutta en pane pahakseni isollakaan porukalla saunomista kera virvokkeiden. Ja politiikan yms. pitäisin puheenaiheista ulkona.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Sauna on jo lämpenemässä ja muu perhe nukkumassa. Vielä täytyy laittaa autot lämmitykseen ja viimeinen (täysin ylimääräinen) vesieristekerros veskiin ja sen jälkeen painun yksikseni noin tunniksi saunaan kera yhden tölkillisen olutta ja jonkun rentouttavan sarjakuvan :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tuli vielä mieleen, että ehkäpä paras saunajuoma mitä olen tähän mennessä ryystänyt on Nokian panimon Puolukkalimsa :eek!: :thumbup: NAM! Piti tänään ostaa pari puolen litran pulloa Sellon citymarketista.
 
Ylös