F1 forumin tulevaisuus mitä tehdä?

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1934
Sijainti
Vyborg
Päätin avata ketjun olen huolissani että täällä ei enää kirjoitella paljon niinkuin ennen vanhaan aktiivisesti ja kuulemma moden takia moni on siirtynyt muualle joten miten voisi tämän F1 foorumin voisi vielä pelastaa?
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Päätin avata ketjun olen huolissani että täällä ei enää kirjoitella paljon niinkuin ennen vanhaan aktiivisesti ja kuulemma moden takia moni on siirtynyt muualle joten miten voisi tämän F1 foorumin voisi vielä pelastaa?
Eikait siinä, ku sopivat modet tilalle ja järkevää moderointia. Jostain syystä esim. io-techissä homma toimii (käyttäjämäärät ihan toista luokkaa..). Murobbs taas kuoli, ku vanha porukka katosi (iotechiin) ja uusi mode-rinki/omistaja tuhosi jäljellä olevan keskustelun. Nyt sekin on melkein kuin "aavekaupunki".

Keskustelu elpyy, jos on elpyäkseen. Tuskin elpyy. Aina löytyy paikkaaja, enkä tiedä miksi itsekään täällä enää olen.

esim. jo pelkästään täällä on parempi meno: https://bbs.io-tech.fi/forums/urheilu.40/
 
Viimeksi muokattu:

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5718
Harvoin foorumit enää nousee siitä, kun taantuma on alkanut. Ainoa keinu melkeinpä olisi, että porukka uudella foorumilla yksissä mielin päättäisi palata tänne, mutta en näe mitään syytä, miksi he niin tekisivät.
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1934
Sijainti
Vyborg
Kuitenkin vaikka f1 foorumi on menettänyt porukkaa niin onhan tää ollut menestyksekäs keskustelu palsta ja yli 20 vuotta ehtinyt olla joka kertoo paljon ja itse aloin seuramaan tätä palstaa vuonna 2007 heinäkuussa kun löysin suomi24 formula 1 palstasta linkin tänne ja aiheena oli f1 historian pahimmat onnettomuudet topicki ja siitä lähtien olen seurannut enemmän tai vähemmän tätä keskustelu palstaa ja itse rekistöröin erikseen 2011 marraskuussa ja olen silloin tällöin lähettänyt viestäjä täällä.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Kuitenkin vaikka f1 foorumi on menettänyt porukkaa niin onhan tää ollut menestyksekäs keskustelu palsta ja yli 20 vuotta ehtinyt olla joka kertoo paljon ja itse aloin seuramaan tätä palstaa vuonna 2007 heinäkuussa kun löysin suomi24 formula 1 palstasta linkin tänne ja aiheena oli f1 historian pahimmat onnettomuudet topicki ja siitä lähtien olen seurannut enemmän tai vähemmän tätä keskustelu palstaa ja itse rekistöröin erikseen 2011 marraskuussa ja olen silloin tällöin lähettänyt viestäjä täällä.
Joo, mutta kuten jo mainitsin, niin esim. Suomen suurin it-alan (ehkä kaikkein suurin alasta riippumatta) keskustelualue kuoli hetkessä, vaikka oli ollut olemassa yli 20 vuotta https://fi.wikipedia.org/wiki/Muropaketti
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5154
Palstalla käytetty foorumisofta on myös aikansa elänyt, kankea ja buginen, joten homma ei korjaannu vain moderointilinjan vapauttamalla, muutenhan tämä paikka olisi taas täynnä. Keskustelun taso ei ole ollut ongelma ainakaan enää paluuni jälkeen.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5718
Palstalla käytetty foorumisofta on myös aikansa elänyt, kankea ja buginen, joten homma ei korjaannu vain moderointilinjan vapauttamalla, muutenhan tämä paikka olisi taas täynnä. Keskustelun taso ei ole ollut ongelma ainakaan enää paluuni jälkeen.
Minkä keskustelun? Ei täällä ole muuta keskustelua, kuin liveseurannat kisaviikonloppuina.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8483
Sijainti
Helsinki
Mie yritän jotain keskustelua saada muun moottoriurheilun puolella aikaiseksi, mut olen jo havahtunut siihen, et ketään ei kiinnosta. Vain kisaviikonloppuisin keskustelua tuntuu olevan.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Mie yritän jotain keskustelua saada muun moottoriurheilun puolella aikaiseksi, mut olen jo havahtunut siihen, et ketään ei kiinnosta. Vain kisaviikonloppuisin keskustelua tuntuu olevan.
Kyllä mua ainakin kiinostaa. Enemmän kuin f1-keskustelut. Ehdottomina ykkösinä gt ja suomen rata-autoiluaiheiset keskustelut. Kiitos sinulle hyvistä topikeista. :thumbup:

Itse olin jo lähellä avata keskustelua menneen viikonlopun Kemoran historikkikisasta. Yleinen masentava ilmapiiri, kotona ja foorumilla esti tehokkaasti homman...:D

Le Manssin kisa saa minutkin kuitenkin aktivoitumaan, viimeistään.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Minkä keskustelun? Ei täällä ole muuta keskustelua, kuin liveseurannat kisaviikonloppuina.
Kyllä täällä ainakin rallin puolelta keskustelua löytyy, eli kyllä täällä muutakin keskustelua löytyy kuin nuo liveseurannat kisaviikonloppuina.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5718
Kyllä täällä ainakin rallin puolelta keskustelua löytyy, eli kyllä täällä muutakin keskustelua löytyy kuin nuo liveseurannat kisaviikonloppuina.
Niin no, rallia en itse seuraa. Aikoinaan kirjauduin tänne formulakeskustelun takia, se on kuitenkin supistunut olemattomiin.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
Mie yritän jotain keskustelua saada muun moottoriurheilun puolella aikaiseksi, mut olen jo havahtunut siihen, et ketään ei kiinnosta. Vain kisaviikonloppuisin keskustelua tuntuu olevan.
Sinä ainakin ansiokkaasti olet pitänyt prätkäkeskustelua yllä, vaikka harvoin kukaan yli kahta virkettä aiheisiin osaa kommentoida. Jos KymiRingistä ikinä tulee mitään, silloin ehkä MotoGP-keskustelu voisi elpyä. Ainakin hetkeksi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Palstalla käytetty foorumisofta on myös aikansa elänyt, kankea ja buginen, joten homma ei korjaannu vain moderointilinjan vapauttamalla, muutenhan tämä paikka olisi taas täynnä. Keskustelun taso ei ole ollut ongelma ainakaan enää paluuni jälkeen.
Softa päivittyy mahd. Pian kauden alla. Ei huolta.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5154
Minkä keskustelun? Ei täällä ole muuta keskustelua, kuin liveseurannat kisaviikonloppuina.
No onhan täällä jo sitten saman verran keskustelua kuin siellä IO-Techissä, mistä joku täällä sanoi F1-keskusteluakin löytyvän. Ihan yhtä kuolleelta se näytti. Monacon GP:n ketju täyttyi lähinnä harjoitusten yhteydessä arvottomista nollapostauksista, kisan aikana live-seurannasta ja kisan jälkeen totta kai suomalaisten F1-kuskien pilkkaamisesta ja suomalaisia dissaavien kirjoittajien haukkumisesta.

Softa päivittyy mahd. Pian kauden alla. Ei huolta.
Jos meinaat että tämä palsta siirtyisi joskus alaa vallanneeseen XenForoon, niin ihan yhtä paska alusta sekin on.
 
Viimeksi muokattu:

Seibertron

Well-known member
Liittynyt
8.9.2016
Viestit
61
Softa päivittyy mahd. Pian kauden alla. Ei huolta.
Näin se on. Mahd pian.
Kun forumin omistajatahoa ei kiinnosta homma ja samaan aikaan moderointilinja tyhjentää paikkaa tehokkaasti niin lopputulos ei ole kovinkaan hyvä.
Onni on "uusi" koti.
 

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Liittynyt
28.3.2014
Viestit
494
Mosse Rieppohan kusipäisellä ylimielisyydellään tämän paikan tappoi. Kai on hyvä mieli hällä.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5154
Eikö olisi oikeasti viimeinkin aika päästä yli tapahtuneesta ja lopettaa turha syyttely joka ei auta yhtään tilanteen ratkaisemisessa.
Jos on edes pieni mahdollisuus, että kyseinen sekoboltsi lukee tätä foorumia, niin silloin hänen on hyvä muistaa loppuelämänsä, millainen vastenmielinen mato hän on kaikkien forumistien mielestä. Ja mitäpä elämää hänellä siellä äitinsä peräkammarissa olisikaan, joten eivätköhän viestit mene perille. Ehkä se jopa motivoi häntä tekemään comebackin ja päättämään foorumin viimeisenkin yrityksen selvitä kokemastaan kataklysmistä.
 
Ylös