Niinpä niin..PekPoy sanoi:Möötte lähenee, väki vähenee
kaikin tavoin mahdollisin
paikalletulemista välttää.
Ei sillä
että asia minulle kuuluisi
lain.
Kohta käy niin että vietän veljeni kanssa möötteä kahdestaan!
Niinpä niin..PekPoy sanoi:Möötte lähenee, väki vähenee
kaikin tavoin mahdollisin
paikalletulemista välttää.
Ei sillä
että asia minulle kuuluisi
lain.
Loistavaa! Minä jo pelkäsin että legendaarinen Toivo Kortekin peruu osallistumisensa, mutta onneksi ei sentään.Kortteen Topi sanoi:Legendaarinen Toivo Korte tulee kertomaan näkemyksiään nykypäivän F1:stä. Mikäli haluatte laajentaa tajuntaanne niin olisi syytä olla paikalla!
Tule joku parillinen viikonloppu Hankoon jos mut haluat nähdä livenä. Ja sitten mä olen yleensä kuukauden ensimmäisenä parillisen viikon torstaina Nummelassa. Siellä mini-möötte Mylliksen kanssa?:doubtful:Jussi sanoi:Sitä vaan tässä ilmoan että päinvastaisista lupauksistani huolimatta (sori Tose), en ole paikalla Tampereella ko. päivänä. 22.5 menee pari- ja velvollisuussuhdetehtävien erittäin tärkeissä ja tulevaisuutta ohjaavissa tehtävissä, joten oletan saavani ymmärtämystä niiden henkilöiden osalta, jotka minut historian hämäristä jotenkin vielä muistavat ja olettivat nyt tapaavan. Edustanhan kolmea ennennäkemättömän - AJ, Jussi ja Jones - nikin ainoata livenä liikkuvaa materialisoitumaa... ja btw: ainoa komea ilmestys näistä!
FYI: Läheltä liippaa -tilanne on nähtävissä 20.5 Halikon ABC:lla, jossa on muitakin tämän forumin motoristeja tavattavissa livenä ja jossa Herr Lederhose jakaa neuvoja elämäntilanteissa sekä poletteja huoltamon vessaan - ilmaiseksi!
Uhkarohkea mies!Sammypiru sanoi:annan avovaimolle luottokortin ja sanon, että luottoa on jäljellä tonni, niin eiköhän sillä pysy kaupassa iltaan asti.
Anoppi jää kuitenkin nurkan taakse vakoilemaan.Sammypiru sanoi:Itse pyrin paikalle klo ~13:00. Mukanani reissaa myös avovaimo, poika sekä anoppi, mutta heitä en päästä baariin, annan avovaimolle luottokortin ja sanon, että luottoa on jäljellä tonni, niin eiköhän sillä pysy kaupassa iltaan asti.
Jaskalle ja muillekin tiedoksi, että ajattelin myös käyttää tuota IC 163 junaa. Lippua ei vielä ole, joten istumapaikasta ei ole vielä hajuakaan.jaska sanoi:Itse olen lähdössä Helsingistä:
11:04 Helsinki 12:52 Tampere InterCity 163 junalla.
Takaisin olisi tarkoitus tulla tällä:
17:07 Tampere 18:56 Helsinki InterCity2 180 Helsinki
Onkos foorumilta muita tulossa esim. tuohon tamperetta kohti menevään junaan... Pelottaa tuo maalaismatkailu, olisi kiva saada hieman seuraa passintarkistukseen jne
Ett silleen!!!!!!!!!
Me Vesan kanssa mietittiin ihan samaa paluujunaa..Charlie sanoi:Jaskalle ja muillekin tiedoksi, että ajattelin myös käyttää tuota IC 163 junaa. Lippua ei vielä ole, joten istumapaikasta ei ole vielä hajuakaan.
Palata ajattelin mahdollisesti klo 19.07 lähtevällä junalla, jos oikein pitkään viihdyn.
...jos forum pystyssä... toki miksei perinne vois silti jatkua.Thyella sanoi:Ois voinu auto toimii... :jaska: No, ens vuonna sitten... Kummosta?
Mutta toinen palasi olennaisesti aikaisemmalla junalla :nope: ja toinen taas tätä mietittyä myöhäisemmällä.Jacques sanoi:Me Vesan kanssa mietittiin ihan samaa paluujunaa..