F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
PekPoy sanoi:
Möötte lähenee, väki vähenee
kaikin tavoin mahdollisin
paikalletulemista välttää.
Ei sillä
että asia minulle kuuluisi
lain.
Niinpä niin..
Kohta käy niin että vietän veljeni kanssa möötteä kahdestaan! :D

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Mä en taida sittenkään päästä!!!!! Katon tilannetta ja ilmottelen kun tiiän... Kakka mäihä. :jaska:

Örfil

Guest
Sitä vaan tässä ilmoan että päinvastaisista lupauksistani huolimatta (sori Tose), en ole paikalla Tampereella ko. päivänä. 22.5 menee pari- ja velvollisuussuhdetehtävien erittäin tärkeissä ja tulevaisuutta ohjaavissa tehtävissä, joten oletan saavani ymmärtämystä niiden henkilöiden osalta, jotka minut historian hämäristä jotenkin vielä muistavat ja olettivat nyt tapaavan. Edustanhan kolmea ennennäkemättömän - AJ, Jussi ja Jones - nikin ainoata livenä liikkuvaa materialisoitumaa... ja btw: ainoa komea ilmestys näistä!

FYI: Läheltä liippaa -tilanne on nähtävissä 20.5 Halikon ABC:lla, jossa on muitakin tämän forumin motoristeja tavattavissa livenä ja jossa Herr Lederhose jakaa neuvoja elämäntilanteissa sekä poletteja huoltamon vessaan - ilmaiseksi!

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Legendaarinen Toivo Korte tulee kertomaan näkemyksiään nykypäivän F1:stä. Mikäli haluatte laajentaa tajuntaanne niin olisi syytä olla paikalla!

FO110K

Banned
en pääse tällä tietoa tulemaan, kyyti korvesta uupuu.... jos kyyti vielä järkkääntyy niin kirmaan paikalle...

Jacques

Sijainti
Helsinki
Kortteen Topi sanoi:
Legendaarinen Toivo Korte tulee kertomaan näkemyksiään nykypäivän F1:stä. Mikäli haluatte laajentaa tajuntaanne niin olisi syytä olla paikalla!
Loistavaa! Minä jo pelkäsin että legendaarinen Toivo Kortekin peruu osallistumisensa, mutta onneksi ei sentään. :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Sitä vaan tässä ilmoan että päinvastaisista lupauksistani huolimatta (sori Tose), en ole paikalla Tampereella ko. päivänä. 22.5 menee pari- ja velvollisuussuhdetehtävien erittäin tärkeissä ja tulevaisuutta ohjaavissa tehtävissä, joten oletan saavani ymmärtämystä niiden henkilöiden osalta, jotka minut historian hämäristä jotenkin vielä muistavat ja olettivat nyt tapaavan. Edustanhan kolmea ennennäkemättömän - AJ, Jussi ja Jones - nikin ainoata livenä liikkuvaa materialisoitumaa... ja btw: ainoa komea ilmestys näistä!

FYI: Läheltä liippaa -tilanne on nähtävissä 20.5 Halikon ABC:lla, jossa on muitakin tämän forumin motoristeja tavattavissa livenä ja jossa Herr Lederhose jakaa neuvoja elämäntilanteissa sekä poletteja huoltamon vessaan - ilmaiseksi!
Tule joku parillinen viikonloppu Hankoon jos mut haluat nähdä livenä. Ja sitten mä olen yleensä kuukauden ensimmäisenä parillisen viikon torstaina Nummelassa. Siellä mini-möötte Mylliksen kanssa?:doubtful:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Huomenna siis möötte ~klo 13.
Paikalle voi siis tulla kuka vaan riippumatta siitä montako kommenttia on postannut tai siitä onko kertonu täällä tulevansa. Niillä asioilla ei ole mitään merkitystä. :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Itse olen lähdössä Helsingistä:
11:04 Helsinki 12:52 Tampere InterCity 163 junalla.

Takaisin olisi tarkoitus tulla tällä:
17:07 Tampere 18:56 Helsinki InterCity2 180 Helsinki

Onkos foorumilta muita tulossa esim. tuohon tamperetta kohti menevään junaan... Pelottaa tuo maalaismatkailu, olisi kiva saada hieman seuraa passintarkistukseen jne :D
Ett silleen!!!!!!!!!

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Itse pyrin paikalle klo ~13:00. Mukanani reissaa myös avovaimo, poika sekä anoppi, mutta heitä en päästä baariin, annan avovaimolle luottokortin ja sanon, että luottoa on jäljellä tonni, niin eiköhän sillä pysy kaupassa iltaan asti.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sammypiru sanoi:
annan avovaimolle luottokortin ja sanon, että luottoa on jäljellä tonni, niin eiköhän sillä pysy kaupassa iltaan asti.
Uhkarohkea mies!
Ett silleen!!!!!!!!!

Jacques

Sijainti
Helsinki
Sammypiru sanoi:
Itse pyrin paikalle klo ~13:00. Mukanani reissaa myös avovaimo, poika sekä anoppi, mutta heitä en päästä baariin, annan avovaimolle luottokortin ja sanon, että luottoa on jäljellä tonni, niin eiköhän sillä pysy kaupassa iltaan asti.
Anoppi jää kuitenkin nurkan taakse vakoilemaan. ;)

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
jaska sanoi:
Itse olen lähdössä Helsingistä:
11:04 Helsinki 12:52 Tampere InterCity 163 junalla.

Takaisin olisi tarkoitus tulla tällä:
17:07 Tampere 18:56 Helsinki InterCity2 180 Helsinki

Onkos foorumilta muita tulossa esim. tuohon tamperetta kohti menevään junaan... Pelottaa tuo maalaismatkailu, olisi kiva saada hieman seuraa passintarkistukseen jne :D
Ett silleen!!!!!!!!!
Jaskalle ja muillekin tiedoksi, että ajattelin myös käyttää tuota IC 163 junaa. Lippua ei vielä ole, joten istumapaikasta ei ole vielä hajuakaan.

Palata ajattelin mahdollisesti klo 19.07 lähtevällä junalla, jos oikein pitkään viihdyn.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Charlie sanoi:
Jaskalle ja muillekin tiedoksi, että ajattelin myös käyttää tuota IC 163 junaa. Lippua ei vielä ole, joten istumapaikasta ei ole vielä hajuakaan.

Palata ajattelin mahdollisesti klo 19.07 lähtevällä junalla, jos oikein pitkään viihdyn.
Me Vesan kanssa mietittiin ihan samaa paluujunaa.. :)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Thyella sanoi:
Ois voinu auto toimii... :jaska: No, ens vuonna sitten... Kummosta?
...jos forum pystyssä... toki miksei perinne vois silti jatkua.
Ja eikös ens vuonna ole Helsingin vuoro toimia mööttekaupunkina...

Timoteus

Maailman nisäkkäin
Jacques sanoi:
Me Vesan kanssa mietittiin ihan samaa paluujunaa.. :)
Mutta toinen palasi olennaisesti aikaisemmalla junalla :nope: ja toinen taas tätä mietittyä myöhäisemmällä.

Kymmenen henkilöä oli lopulta paikalla mutta enpä ala tästä tähän hätään tämän enempää jaarittelemaan.

Jacques

Sijainti
Helsinki
yeah, sillanen möötte! palautetta tulee joskus jos tulee kera kuvien jos läpäisevät tiukan seulan. :tongue: