F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jacques sanoi:
En myöskään ymmärrä, miksi stadin möötte pitää järkätä just samaan aikaan. Miksei voisi olla eri ajankohtina, jolloin joku voisi halutessaan mennä molempiin. Miksi pitää kilpailla tällasesta asiasta? Täysin typerää ja lapsellista, sanon minä!
Lapsellista:confused: Ei muuten ole helppoa järjestää tapaamista kun kaverit ovat hyvin satunnaisesti Suomessa ja silloinkin vain lyhyen aikaa. Lisäksi heillä on paljon muitakin menoja.

Niin, enkä muuten tulisi Tampereelle tällä kertaa vaikka ei muuta menoa olisikaan ;)

Paikka ja tarkka aika vielä auki - ei kiirettä:cool:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Sam sanoi:
Lapsellista:confused: Ei muuten ole helppoa järjestää tapaamista kun kaverit ovat hyvin satunnaisesti Suomessa ja silloinkin vain lyhyen aikaa. Lisäksi heillä on paljon muitakin menoja.

Niin, enkä muuten tulisi Tampereelle tällä kertaa vaikka ei muuta menoa olisikaan ;)

Paikka ja tarkka aika vielä auki - ei kiirettä:cool:
no ok.. :)

Tuleeko paikasta ja ajasta vielä infoa tännekin ennen möötteä? :)

Esim. jos joku tampereelle tulevista etelän jampoista haluaisi liittyä helsingin mööttejengiin illemmalla?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jacques sanoi:
no ok.. :)

Tuleeko paikasta ja ajasta vielä infoa tännekin ennen möötteä? :)

Esim. jos joku tampereelle tulevista etelän jampoista haluaisi liittyä helsingin mööttejengiin illemmalla?
Eiköhän tuossa alkutapaamisen jälkeen eletä aika dynaamisesti:thumbup:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Sam sanoi:
Ehkä tämänpäiväisten lukuisten rimanalitustesi jälkeen onkin parasta, että et näytä naamaasi jatkossa missään möötessä.

Eiköhän homma muutenkin mene niin, että Tampereelle tulevat vain ne, joilla ei ole suurempia ongelmia tämän foorumin kanssa. Loput ovat sitten jossain muualla, kuka Helsingissä, kuka kotona. Valinta on jokaisen oma.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Charlie sanoi:
Ehkä tämänpäiväisten lukuisten rimanalitustesi jälkeen onkin parasta, että et näytä naamaasi jatkossa missään möötessä.

Eiköhän homma muutenkin mene niin, että Tampereelle tulevat vain ne, joilla ei ole suurempia ongelmia tämän foorumin kanssa. Loput ovat sitten jossain muualla, kuka Helsingissä, kuka kotona. Valinta on jokaisen oma.
Aukoisit päätäsi siellä otsikossa, missä mielestäsi aihetta on. Ihmetyttää muuten tuollainen asenne, että parasta ollakin näyttämättä naamaa:confused: Kuulostaa mielipuoliselta, jos ei osaa vetää mitään rajoja:thumbdown
-vai onko joku taas mennyt henk. koht. sulle? Täällä tai muualla?

McMike

Guest
Osallistumattomuuteni möötteen ei johdu millään tavalla mistään forumin tapahtumista eikä henkilöistä, vaan osallisumattomuuden syy on täysin yksityinen.

Tämän ajattelin vaan ilmoittaa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
McMike sanoi:
Osallistumattomuuteni möötteen ei johdu millään tavalla mistään forumin tapahtumista eikä henkilöistä, vaan osallisumattomuuden syy on täysin yksityinen.

Tämän ajattelin vaan ilmoittaa.
Oiva valinta ilmoittaa tuo, näin tuskin saat keneltäkään forumilaiselta turpaan, jos satutte törmäämään:thumbup:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Sam sanoi:
Aukoisit päätäsi siellä otsikossa, missä mielestäsi aihetta on. Ihmetyttää muuten tuollainen asenne, että parasta ollakin näyttämättä naamaa:confused: Kuulostaa mielipuoliselta, jos ei osaa vetää mitään rajoja:thumbdown
-vai onko joku taas mennyt henk. koht. sulle? Täällä tai muualla?
No tuskin sulla siellä Tampereella kovin hauskaa tulisi olemaankaan. Sen mä vaan sanon (jos et ole huomannut), että oot heittänyt tänään todella matalan tason juttua.

Enkä auo päätäni, totesin vain asiani täällä, koska se liittyy forumin möötteen. Eikä sun muuten tarvitse olla mikään "vara-Noppis" tässä otsikossa.

Morjens!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
No mun puolestani tampereelle on tervetullut vaikka koko Helsingin UP-möötte jengi! Ei muuta ku nääsjunaan koko poppoo!! ;) :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Charlie sanoi:
No tuskin sulla siellä Tampereella kovin hauskaa tulisi olemaankaan. Sen mä vaan sanon (jos et ole huomannut), että oot heittänyt tänään todella matalan tason juttua.
Olen huomannut. Ja aion lopettaa tähän päivään, ei tällaista jaksa pitkään vaikka kuinka yrittäisi. Sotii sen verran mun rauhallista luonnetta vastaan. Mikä muuten on forumin normaali taso? Sen mitä olen möötessä ollut, niin siellä taso oli vapaata korkeampi - ja hauskaa oli:ahem:

Edelleen kysyn ystävällisesti, vaikka olenkin heittänyt ala-arvoisia juttuja, niin kuinka moni voi ottaa ne henkilökohtaisesti:confused:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Sam sanoi:
Oiva valinta ilmoittaa tuo, näin tuskin saat keneltäkään forumilaiselta turpaan, jos satutte törmäämään:thumbup:
Siltä varalta että olet edelleen tosikko (tai et vain muuten ymmärrä), niin ilmoitan että en todellakaan uhkaile sinua tai ketään muutakaan.

Minä en vain itse kehtaisi ilmestyä mihinkään möötteen tuollaisten lausuntojen jälkeen, joita olet koko päivän esittänyt eri puolilla foorumia. Luepa päivän viestisi läpi ja mieti asiaa uudelleen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Charlie sanoi:
Siltä varalta että olet edelleen tosikko (tai et vain muuten ymmärrä), niin ilmoitan että en todellakaan uhkaile sinua tai ketään muutakaan.

Minä en vain itse kehtaisi ilmestyä mihinkään möötteen tuollaisten lausuntojen jälkeen, joita olet koko päivän esittänyt eri puolilla foorumia. Luepa päivän viestisi läpi ja mieti asiaa uudelleen.
Jos täällä miettii keskustelua noin yleensä, niin ei luulisi kovin monen muunkaan kehtaavan tulla. Ihan oikeasti. Tosin sinulta en muista höpöjuttuja lukeneeni, joten en taas halua kohdistaa viestiäni kehenkään erityisesti. Minä kehtaan kuitenkin sanoa sanottavani suoraan omana itsenäni. Näin olen aina tehnyt ja näin tulen jatkossakin toimimaan.

eri puolilla forumia? Muistaakseni olen provoillut vain kahdessa toikissa. Toki saa korjata, mikäli olen väärässä. En halua häiritä forumin toimintaa, joten pyrin pitäytymään asiassa - vaikkakin tänään on asiatonta tekstiä tullut.

McMike

Guest
Sam sanoi:
Tiedoksi: En ole koskaan saanut turpaani, enkä koskaan tule saamaankaan.

Vahinko vaan, että tuo asia tulkitaan tuolla tavalla.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
McMike sanoi:
Tiedoksi: En ole koskaan saanut turpaani, enkä koskaan tule saamaankaan.

Vahinko vaan, että tuo asia tulkitaan tuolla tavalla.
Pahoitteluni, ei ollut tarkoitus osoittaa tulkintaa noin sinua kohti:nope: En muuten minäkään ole saanut turpaani, enkä aio saadakaan. Tosin kerran katsoin paremmaksi poistua paikalta nopesti. Toinen vaihtoehto olisi ollut matsi jurrisen kaverini kanssa:thumbdown

McMike

Guest
Ok! Olisin todella mielelläni sinne möötteen osallistunut, mutta nyt on toinen tilaisuus, hieman ikävämpi sellainen samaan aikaan ja se ei ole omiaan nostattamaan mielialaani osallistua muihin tilaisuuksiin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
McMike sanoi:
Ok! Olisin todella mielelläni sinne möötteen osallistunut, mutta nyt on toinen tilaisuus, hieman ikävämpi sellainen samaan aikaan ja se ei ole omiaan nostattamaan mielialaani osallistua muihin tilaisuuksiin.
Otan osaa.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
luin sitten loppuun nama, oli ennenaikaista meikalaiselta... :thumbdown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Charlie sanoi:
Jos mielipiteensa esittaa, miksi sita pitaisi haveta?
(Omat juttuni ovat olleet yhta "mauttomia" kuin Saminkin)

Itse ainakaan en tulisi paikalle hapeissani, josko olisi aikaa lahtea all the way treelle, vaan viettamaan hyvaa aikaa.
Maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisia, se on taman jutun suola.
Ei kaikkia voi miellyttaa.... :nope: