arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
Matxi sanoi:Tämän hetken tiedon mukaan en tule kumpaankaan möötteen.
No mikäs sua ny miellyttäs? :doubtful:
Matxi sanoi:Tämän hetken tiedon mukaan en tule kumpaankaan möötteen.
No, toiseen möötteen "kutsutaan", ni se hepottaa tota sun tilannettasMatxi sanoi:Tämän hetken tiedon mukaan en tule kumpaankaan möötteen.
Minua ei ole kutsuttu. No, Tampereelle saa mennä tavan tallukatkin :thumbup:Nopeahuoli sanoi:No, toiseen möötteen "kutsutaan", ni se hepottaa tota sun tilannettas
Kutsu on "avec"Juskanen sanoi:Minua ei ole kutsuttu. No, Tampereelle saa mennä tavan tallukatkin :thumbup:
Runar ja Kyllikki sanoi:...kuin vaikkapa FoMoCo123, Vikkelä Metsäneläin, Karhu Kaukaa ja EvinrudeOnParasPerämoottori.
Mä ajelin just kaikki karvat. Voinko silti tulla möötteen? Jos voin niin tulen- jopa kahdesti! Ja missähän se meinataan pitää ja millä kellonlyömällä?Jacques sanoi:Tiedoksi, Tampereen möötteen on tulossa ainakin 2-3 naista. :ahem:
Juoppojen stadimöötteen vain karvaisia funsiloita. :tongue:
Ks. Toikin ensimmäinen sivu. :tongue:KnowHow sanoi:Mä ajelin just kaikki karvat. Voinko silti tulla möötteen? Jos voin niin tulen- jopa kahdesti! Ja missähän se meinataan pitää ja millä kellonlyömällä?
Ei päästä sitten sua syyttämään inttiajan tylsimmistä ammunnoista. No, mä en pääse koska olin vuosi sitten siellä, mutta Bobakki pääsee.Ylen Sankia Priha sanoi:En ollut siellä.. jv-linjojen ukot tosin taisivat olla. Pitääkin kysäistä.
Äläs sano! Joskus kun meet kertaamaan niin voi hyvinkin olla, että hipsit siitä portista takaisin.Bobakki sanoi:No juurikin niin, 9.7. hipsin portista viimeisen kerran
Olin kyllä itsekin varusveijarina MPKK-leirillä, että tiedän kyllä mitä se on. Joukkueen hyökkäysammunnan harjoittelussa sammahdin poteroon rakkaan rskskon viereen.. eikä ollut kaukana kovassakaan vaiheessa. Odottelu oli varsin pitkää varsinkin meillä siinä tulitukiosastossa. Jäätiin vielä jähimään sinne takamaastoon kun muut menivät eteen ja ohjelman mukaan kessimiehet tuhosivat siellä yhden rynnpsvn. Jotain hässäkkää oli sitten ollut kessin harakin kanssa.. siinä jähittiin vissiin kolme varttia..Juhis sanoi:Ei päästä sitten sua syyttämään inttiajan tylsimmistä ammunnoista. No, mä en pääse koska olin vuosi sitten siellä, mutta Bobakki pääsee.
Huomas hyvin, ettei kadeteilla ollut vielä samaa varmuutta kuin normaalisti kouluttajilla ammuntojen johtamisesta. Joka hiton välissä tarkastivat aseiden piippuja, vissiin ne jotain tärkeätä luulivat sieltä löytävänsä. Oli myös hauska kuunnella ammuntoja harjoitellessa radiosta, kun ammunnanjohtajakadetti antoi noin puolen tunnin välein luvan suorittaa jonkun vaiheen. Meni aika hyvin tunnelma, kun pääsi räiskimään vain silloin tällöin, eikä oikein sotafiilistä päässyt syntymään ammuntojen hitauden takia.
Pimeäammunnassa kyllästyttyäni räiskin 5 lipasta tyhjäksi, vaikkei aina ollut janttereitakaan näkyvissä.
Onko Annalla keikka jossain muualla, vai mistä on kyse? :doubtful:Matxi sanoi:Joo, nyt varmistu. En tule möötteen.
Jacques Villeneuve -linjojen?Ylen Sankia Priha sanoi:En ollut siellä.. jv-linjojen ukot tosin taisivat olla. Pitääkin kysäistä.
Siinä meni se kaljakin.... Lisää syitä olla osallistumatta.McMike sanoi:Minä jätän nyt osallistumatta möötteen. En forumin takia, vaan erään toisen tilaisuuden takia.
Tose, tule miesten möötteen ja jätä tuo väliinTose sanoi:Tämä foorumin nykytila panee miettimään 2 kertaa, viirsiikö koko möötteen lähteä lainkaan.
Kieltämättä olisi ihan kiva nähdä oikeita UuPeitä, K.Yrjölä ja muut livenä, mutta missä ja mihin aikaan?Sam sanoi:Tose, tule miesten möötteen ja jätä tuo väliin