F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

Knoukka

Well-known member
Jacques sanoi:
Tiedoksi, Tampereen möötteen on tulossa ainakin 2-3 naista. :ahem:
Juoppojen stadimöötteen vain karvaisia funsiloita. :tongue:
Mä ajelin just kaikki karvat. Voinko silti tulla möötteen? Jos voin niin tulen- jopa kahdesti! Ja missähän se meinataan pitää ja millä kellonlyömällä?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
KnowHow sanoi:
Mä ajelin just kaikki karvat. Voinko silti tulla möötteen? Jos voin niin tulen- jopa kahdesti! Ja missähän se meinataan pitää ja millä kellonlyömällä?
Ks. Toikin ensimmäinen sivu. :tongue:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
En ollut siellä.. jv-linjojen ukot tosin taisivat olla. Pitääkin kysäistä.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Ylen Sankia Priha sanoi:
En ollut siellä.. jv-linjojen ukot tosin taisivat olla. Pitääkin kysäistä.
Ei päästä sitten sua syyttämään inttiajan tylsimmistä ammunnoista. No, mä en pääse koska olin vuosi sitten siellä, mutta Bobakki pääsee.

Huomas hyvin, ettei kadeteilla ollut vielä samaa varmuutta kuin normaalisti kouluttajilla ammuntojen johtamisesta. Joka hiton välissä tarkastivat aseiden piippuja, vissiin ne jotain tärkeätä luulivat sieltä löytävänsä. Oli myös hauska kuunnella ammuntoja harjoitellessa radiosta, kun ammunnanjohtajakadetti antoi noin puolen tunnin välein luvan suorittaa jonkun vaiheen. Meni aika hyvin tunnelma, kun pääsi räiskimään vain silloin tällöin, eikä oikein sotafiilistä päässyt syntymään ammuntojen hitauden takia.
Pimeäammunnassa kyllästyttyäni räiskin 5 lipasta tyhjäksi, vaikkei aina ollut janttereitakaan näkyvissä.

patriot

Foorumin senaattori
Bobakki sanoi:
No juurikin niin, 9.7. hipsin portista viimeisen kerran
Äläs sano! Joskus kun meet kertaamaan niin voi hyvinkin olla, että hipsit siitä portista takaisin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Juhis sanoi:
Ei päästä sitten sua syyttämään inttiajan tylsimmistä ammunnoista. No, mä en pääse koska olin vuosi sitten siellä, mutta Bobakki pääsee.

Huomas hyvin, ettei kadeteilla ollut vielä samaa varmuutta kuin normaalisti kouluttajilla ammuntojen johtamisesta. Joka hiton välissä tarkastivat aseiden piippuja, vissiin ne jotain tärkeätä luulivat sieltä löytävänsä. Oli myös hauska kuunnella ammuntoja harjoitellessa radiosta, kun ammunnanjohtajakadetti antoi noin puolen tunnin välein luvan suorittaa jonkun vaiheen. Meni aika hyvin tunnelma, kun pääsi räiskimään vain silloin tällöin, eikä oikein sotafiilistä päässyt syntymään ammuntojen hitauden takia.
Pimeäammunnassa kyllästyttyäni räiskin 5 lipasta tyhjäksi, vaikkei aina ollut janttereitakaan näkyvissä.
Olin kyllä itsekin varusveijarina MPKK-leirillä, että tiedän kyllä mitä se on. Joukkueen hyökkäysammunnan harjoittelussa sammahdin poteroon rakkaan rskskon viereen.. eikä ollut kaukana kovassakaan vaiheessa. Odottelu oli varsin pitkää varsinkin meillä siinä tulitukiosastossa. Jäätiin vielä jähimään sinne takamaastoon kun muut menivät eteen ja ohjelman mukaan kessimiehet tuhosivat siellä yhden rynnpsvn. Jotain hässäkkää oli sitten ollut kessin harakin kanssa.. siinä jähittiin vissiin kolme varttia..

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Tämä foorumin nykytila panee miettimään 2 kertaa, viirsiikö koko möötteen lähteä lainkaan.:confused:

McMike

Guest
Minä jätän nyt osallistumatta möötteen. En forumin takia, vaan erään toisen tilaisuuden takia.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
McMike sanoi:
Minä jätän nyt osallistumatta möötteen. En forumin takia, vaan erään toisen tilaisuuden takia.
Siinä meni se kaljakin.... Lisää syitä olla osallistumatta.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
no voiny..

Pyytäisin hahmoja kasvamaan aikuisiksi. En voi käsittää miten nämä viime aikojen tapahtumat voivat millään tavalla estää saapumista möötteen? Tästä menosta alkaa mennä pohja pikkuhiljaa.

Sanon vielä kerran että tampereen möötteen voi tulla kuka tahansa ja siellä ei tulla riitelemään pikkuasioista vaan pitämään hauskaa.

Asiat kinastelee, ei ihmiset, tai niin sen pitäisi olla. Siksi en tajua miksi joku jättää mööten väliin sen takia että "sinne nyt tulee joku sellanen kaveri joka on mun kanssa erimieltä tosta asiasta".

Miksi pitää kilpailla tällasesta asiasta ("tulkaa meidän möötteen älkää noitten")? Täysin typerää ja lapsellista, sanon minä!

EDIT: OK, nyt ymmärrän. :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Sam sanoi:
Tose, tule miesten möötteen ja jätä tuo väliin ;)
Kieltämättä olisi ihan kiva nähdä oikeita UuPeitä, K.Yrjölä ja muut livenä, mutta missä ja mihin aikaan?