:thumbup:jusban sanoi:En olis uskonu, että Jacques on noin kova jätkä, mutta kai se on pakko kun omin silmin näkee.
Rock on! :thumbup:Nopeahuoli sanoi:Kortekin vois pakata Oilin kanssa kamppeet ja lahtee Stadiin miesten mootteen :ahem: Naa marjanpoimijoiden moottet on kato vahan mita on.
Paikalla Noube, Mynsa, KY, Sam ja yllatysvieras Capteeni Howdy!
Se ensimmäinen kerta taisi olla aikaisemmin, kun en muista silloin kadulla olleen pöytiä.Jacques sanoi:Tulipa mukavat muistot tosta jälkimmäisestä kuvasta! :ahem:
Hän oli varmasti myymässä "Spåtta ej på golvet" -kilpeä baarin tulevaa tapahtumaa varten.FO110K sanoi:ei juma, tossa mustassa mersussa on meidän firmalle kilpiä tekevän firman omistaja
En tiedä, mutta takana istuva leidi ihan selvästi katselee kamerasi linssin kautta meikäläistä!Tose sanoi:
Mitähän nuo partiolaiset siinä kävelivät? Minusta tuntuu, että siinä oli samat tyypit jo helkeä aikaisemminkin ollessani tien toisella puolella.
Jacques sanoi:En tiedä, mutta takana istuva leidi ihan selvästi katselee kamerasi linssin kautta meikäläistä!
Anyway... ymmärtänette idean:Nopeahuoli sanoi:52XXT????
:nope: :nope: :nope:
Siksipä minäkin esim. forumin motoristien tapaamisissa olen aina Jali.K.Yrjola sanoi:Anyway... ymmärtänette idean:
"Arvaa mitä toi Runar ja Kyllikki kerto tänään"
"Hei! Mä sain tolta Lätkähäntähoopeelta tekstiviestin!"
"Emmä tiiä, toi Charlie ei kai pääse tulee."
"Kato! Tossa telkkarissa on se mun yks frendi, se ALBERT OIL!"
"VEEJIIÄR soittaa!"