F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Mun Golffihan on tunnetusti turvallisin paikka naisihmisille matkustaa! Mutta toisaalta naisihmisille on tietty dresscode vaadittu sinne pääsemiseksi. ;)
JOKA PAIKKAAN tulisi olla se sama dresscode!!!!

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Matxi sanoi:
Mun Golffihan on tunnetusti turvallisin paikka naisihmisille matkustaa! Mutta toisaalta naisihmisille on tietty dresscode vaadittu sinne pääsemiseksi. ;)
Ahaa.. Ja mikähän tämä tietty dresscode on, jos saan kysyä?

JOC

tavallinen virtanen
Veikkaan hyvin kevyttä ja ilmavaa vaihtoehtoa. Toivottavasti itse tapaamisessa Matxi ei noudata tätä kyseistä pukukoodia, varsinkin jos itse satun paikalle...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
JOC sanoi:
Veikkaan hyvin kevyttä ja ilmavaa vaihtoehtoa. Toivottavasti itse tapaamisessa Matxi ei noudata tätä kyseistä pukukoodia, varsinkin jos itse satun paikalle...
Noudattaahan hän!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Minun piti kirjoittaa, että olemme mitä todennäköisimmin tulossa. :eek!:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Siirtäkää tuo tapaaminen joskus kesäkuulle ja tänne pohjoisemmaksi, niin mekin päästään sinne! Tullaan koko perhe: viisi ihmistä ja kaksi koiraa!!!:D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
312T4 sanoi:
Siirtäkää tuo tapaaminen joskus kesäkuulle ja tänne pohjoisemmaksi, niin mekin päästään sinne! Tullaan koko perhe: viisi ihmistä ja kaksi koiraa!!!:D
Tiedoksi, Oulun möötte oli jo helmikuussa. :tongue:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Koska vahingonilo on paras ilo, teitä varmaan kiinnostaa tieto siitä, että juurikin samaiseen aikaan kun pidätte möötteänne, pidän ikävää Vekaranjärven varuskunnassa. Jee.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Siis Tampere 22.5?

Jälleen kerran täytyy antaa vastaukseksi jyrkkä ehkä.. :confused:
En nyt taas kykene sanomaan missä olen 22.5 ja mitä mahdollisesti tapahtuu 23.5. Nämä asiat ratkaisevat aikasta paljon. Sikäli kuin ohjelma sopii niin koetan raahautua paikalle.. vihdoin..

EDIT: ..paitsi että nyt kun tarkemmin laskeskelin niin saattaisipa tuo jopa onnistua.. :doubtful:
Silti vielä jyrkkä ehkä.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Hitto nii.. Bobbis on Vekaralla.. taidat juuri keritä karkuun sieltä ennen kuin allekirjoittanut hiihtää sinne hommiin kesällä..
Vai mitenkä on aamut?