Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
JOKA PAIKKAAN tulisi olla se sama dresscode!!!!Matxi sanoi:Mun Golffihan on tunnetusti turvallisin paikka naisihmisille matkustaa! Mutta toisaalta naisihmisille on tietty dresscode vaadittu sinne pääsemiseksi.![]()
JOKA PAIKKAAN tulisi olla se sama dresscode!!!!Matxi sanoi:Mun Golffihan on tunnetusti turvallisin paikka naisihmisille matkustaa! Mutta toisaalta naisihmisille on tietty dresscode vaadittu sinne pääsemiseksi.![]()
Totta. Niin totta.Runar ja Kyllikki sanoi:JOKA PAIKKAAN tulisi olla se sama dresscode!!!!
Ahaa.. Ja mikähän tämä tietty dresscode on, jos saan kysyä?Matxi sanoi:Mun Golffihan on tunnetusti turvallisin paikka naisihmisille matkustaa! Mutta toisaalta naisihmisille on tietty dresscode vaadittu sinne pääsemiseksi.![]()
Veikkaanpa että lateksia ja pitkäkorkoisia nahkakenkiä. :thumbup:Williams- sanoi:Ahaa.. Ja mikähän tämä tietty dresscode on, jos saan kysyä?
Noudattaahan hän!JOC sanoi:Veikkaan hyvin kevyttä ja ilmavaa vaihtoehtoa. Toivottavasti itse tapaamisessa Matxi ei noudata tätä kyseistä pukukoodia, varsinkin jos itse satun paikalle...
:eek!: Kuka käski kirjoittamaan näin? :eek!:arnold sanoi:Minun piti kirjoittaa, että olemme mitä todennäköisimmin tulossa. :eek!:
Minä!jaska sanoi::eek!: Kuka käski kirjoittamaan näin? :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!!
Tiedoksi, Oulun möötte oli jo helmikuussa. :tongue:312T4 sanoi:Siirtäkää tuo tapaaminen joskus kesäkuulle ja tänne pohjoisemmaksi, niin mekin päästään sinne! Tullaan koko perhe: viisi ihmistä ja kaksi koiraa!!!![]()
Loistavaa; kiva tieto tulevaisuutta ajtellen!!!:thumbup:Jacques sanoi:Tiedoksi, Oulun möötte oli jo helmikuussa. :tongue:
Aivan! :ahem:312T4 sanoi:Loistavaa; kiva tieto tulevaisuutta ajtellen!!!:thumbup:
Vedetääs sanat takaisin, aika ei sittenkään sovi. Tuli muuta menoa, valitettavasti..Williams- sanoi:Voisinpa ilmestyäkin paikalle, jos vain tuo aika sopii.![]()
Williams- sanoi:Vedetääs sanat takaisin, aika ei sittenkään sovi. Tuli muuta menoa, valitettavasti..