F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
jaskan iloksi meitä tulee kaksi, kun Veschacher ilmoitti tulevansa möötteen suurella todennäköisyydellä. :)
:jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
Ett silleen!!!!!!!!

patriot

Foorumin senaattori
Sehän nyt vielä puuttuisi, että yksi foorumin suurimmista staroista raskaan sarjan väittelijä patriot saapuisi Tampereelle laittamaan asiat kuntoon.:rolleyes: :eek!:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Sehän nyt vielä puuttuisi, että yksi foorumin suurimmista staroista raskaan sarjan väittelijä patriot saapuisi Tampereelle laittamaan asiat kuntoon.:rolleyes: :eek!:
Eli lisään sinut varmoihin osallistujiin? :)

mikæl

Well-known member
Sijainti
Tampere
Jacques sanoi:
No mutta tulethan mikael tuohon möötteenkin? :thumbup:
Kiitos vain - mutta pojalla on jalkapallokauden avausturnaus tuolloin ja minulla lisäksi 2-vuotinen tyttöni katsomossa. Ja juuri nyt sunnuntaina tulimme Jyväskylästä jääkiekko-kauden päättäneestä turneesta, että perheellisellä se on tämmöistä.

Jacques

Sijainti
Helsinki
mikæl sanoi:
Kiitos vain - mutta pojalla on jalkapallokauden avausturnaus tuolloin ja minulla lisäksi 2-vuotinen tyttöni katsomossa. Ja juuri nyt sunnuntaina tulimme Jyväskylästä jääkiekko-kauden päättäneestä turneesta, että perheellisellä se on tämmöistä.
ok, joskus toiste sitten. :thumbup:

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Taitaapi olla vähän samanalainen tilanne mulla mitä on McMikellä.. Olishan tuo juna toki yksi vaihtoehto, mutmut.. Jos Hyvinkäältä tai sieltä lähettyviltä saapuisi joku tuonne möötteen autolla,niin ei ois mitenkään mahdollista että minut voisi napata mukaan? Autoa kun en omista..:wink:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Williams- sanoi:
Taitaapi olla vähän samanalainen tilanne mulla mitä on McMikellä.. Olishan tuo juna toki yksi vaihtoehto, mutmut.. Jos Hyvinkäältä tai sieltä lähettyviltä saapuisi joku tuonne möötteen autolla,niin ei ois mitenkään mahdollista että minut voisi napata mukaan? Autoa kun en omista..:wink:
Mä ainakin meen hyvinkään kautta kun pitää tuo velipoika ottaa mukaan sieltä, mutta en vielä tiedä onko kulkuneuvomme juna vai auto. Todennäköisesti juna.

Eikä se juna oo ollenkaan huono vaihtoehto, jos vaan hyvinkään päästä pääsee juna-asemalle. kymmenen aikoihin lähtee hyvinkäältä suora lähijuna (siis ei vaihtoja), joka on puol kahentoista aikoihin tampereella ja riksusta lähtee pikajunia sinnepäin vähän väliä, jos ei halua lähteä niin aikaisin kuin kymmeneltä.

Hintaa tuolle aamupäivän lähijunalle tulis opiskelijalta ja alle 16 vuotiaalta 6.60€ ja pikajunalle riksusta toista euroa päälle. Eli suht halpaa.. :)

EDIT: Voithan tosin kysyä josko Tose ottaisi prätkän kyytiin? ;)

Viimeksi muokattu:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
On se muuten jännä miten juna on joillekin se vihoviimeinen vaihtoehto, vaikka se veisi nopeasti lähes ovelta ovelle. Opiskelijoille matkustaminen on vielä varsin edullista, kun saa 50% alennuksenkin. Lienee kulttuurikysymys tämäkin...

Jacques

Sijainti
Helsinki
Charlie sanoi:
On se muuten jännä miten juna on joillekin se vihoviimeinen vaihtoehto, vaikka se veisi nopeasti lähes ovelta ovelle. Opiskelijoille matkustaminen on vielä varsin edullista, kun saa 50% alennuksenkin. Lienee kulttuurikysymys tämäkin...
Onhan se.. tosin jos sattuu asumaan jossain Ridasjärvellä, Kytäjällä tms. paikassa josta distancea juna-asemalle tulee reippaasti yli 10 km, niin sieltä on tietty hiukan keljumaista lähteä kävelemään. ;)

osteri

ZX-10R
Sijainti
SLN
Näinköhän minäkin uskaltautuisin paikalle, jos mukaan vielä mahtuu. Pitää vielä miettiä...

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jacques sanoi:
Eikä se juna oo ollenkaan huono vaihtoehto, jos vaan hyvinkään päästä pääsee juna-asemalle.
Tähän mennessä olen aina päässyt taksilla etenemään kun olen halunnut.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Jacques sanoi:
Mä ainakin meen hyvinkään kautta kun pitää tuo velipoika ottaa mukaan sieltä, mutta en vielä tiedä onko kulkuneuvomme juna vai auto. Todennäköisesti juna.

Eikä se juna oo ollenkaan huono vaihtoehto, jos vaan hyvinkään päästä pääsee juna-asemalle. kymmenen aikoihin lähtee hyvinkäältä suora lähijuna (siis ei vaihtoja), joka on puol kahentoista aikoihin tampereella ja riksusta lähtee pikajunia sinnepäin vähän väliä, jos ei halua lähteä niin aikaisin kuin kymmeneltä.

Hintaa tuolle aamupäivän lähijunalle tulis opiskelijalta ja alle 16 vuotiaalta 6.60€ ja pikajunalle riksusta toista euroa päälle. Eli suht halpaa.. :)

EDIT: Voithan tosin kysyä josko Tose ottaisi prätkän kyytiin? ;)
No jossen nyt kuiteskaan kysyis..

mardemi

Well-known member
Sijainti
Keski-Suomi
Vähän liian aikaisin on tuo aikataulu minulle. Saapunen Tampereelle vasta iltayhdeksän jälkeen :frown:

JOC

tavallinen virtanen
Saako tyttöystävän ottaa mukaan, vaikkei hän olekaan forumilainen? Vai täytyykö luoda tunnus häntä varten?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Meet sinne Tampereelle ja lähetät tyttöystäväs UP-möötteen Stadiin.

Kyllä me tekemistä keksitään! :thumbup:

PS. Ei tartte tunnusta ;)

JOC

tavallinen virtanen
Näinkö meinaat? Ei se välitä oikeen tollasista vanhoista äijistä. Paitsi siitä laulajasta, Pentti mikähelvettinytolikaan....

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
JOC sanoi:
Näinkö meinaat? Ei se välitä oikeen tollasista vanhoista äijistä. Paitsi siitä laulajasta, Pentti mikähelvettinytolikaan....
Googlesta löytyi tällainen Pentti. Luulempa että tyttösi tykkää tuosta.

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
JOC sanoi:
Hep! Löytyi! Hietanen! Se nimi meinaan. Meidän äitin idoli...:rolleyes:

Stig Helmer

Banned
"Hintti Pietanen" nauttii tosiaan suurta suosiota nausväestön keskuudessa, olen pannut merkille.