:jaska: :jaska: :jaska: :jaska:Jacques sanoi:jaskan iloksi meitä tulee kaksi, kun Veschacher ilmoitti tulevansa möötteen suurella todennäköisyydellä.
Ett silleen!!!!!!!!
:jaska: :jaska: :jaska: :jaska:Jacques sanoi:jaskan iloksi meitä tulee kaksi, kun Veschacher ilmoitti tulevansa möötteen suurella todennäköisyydellä.
Eli lisään sinut varmoihin osallistujiin?patriot sanoi:Sehän nyt vielä puuttuisi, että yksi foorumin suurimmista staroista raskaan sarjan väittelijä patriot saapuisi Tampereelle laittamaan asiat kuntoon. :eek!:
Kiitos vain - mutta pojalla on jalkapallokauden avausturnaus tuolloin ja minulla lisäksi 2-vuotinen tyttöni katsomossa. Ja juuri nyt sunnuntaina tulimme Jyväskylästä jääkiekko-kauden päättäneestä turneesta, että perheellisellä se on tämmöistä.Jacques sanoi:No mutta tulethan mikael tuohon möötteenkin? :thumbup:
ok, joskus toiste sitten. :thumbup:mikæl sanoi:Kiitos vain - mutta pojalla on jalkapallokauden avausturnaus tuolloin ja minulla lisäksi 2-vuotinen tyttöni katsomossa. Ja juuri nyt sunnuntaina tulimme Jyväskylästä jääkiekko-kauden päättäneestä turneesta, että perheellisellä se on tämmöistä.
Mä ainakin meen hyvinkään kautta kun pitää tuo velipoika ottaa mukaan sieltä, mutta en vielä tiedä onko kulkuneuvomme juna vai auto. Todennäköisesti juna.Williams- sanoi:Taitaapi olla vähän samanalainen tilanne mulla mitä on McMikellä.. Olishan tuo juna toki yksi vaihtoehto, mutmut.. Jos Hyvinkäältä tai sieltä lähettyviltä saapuisi joku tuonne möötteen autolla,niin ei ois mitenkään mahdollista että minut voisi napata mukaan? Autoa kun en omista..:wink:
Onhan se.. tosin jos sattuu asumaan jossain Ridasjärvellä, Kytäjällä tms. paikassa josta distancea juna-asemalle tulee reippaasti yli 10 km, niin sieltä on tietty hiukan keljumaista lähteä kävelemään.Charlie sanoi:On se muuten jännä miten juna on joillekin se vihoviimeinen vaihtoehto, vaikka se veisi nopeasti lähes ovelta ovelle. Opiskelijoille matkustaminen on vielä varsin edullista, kun saa 50% alennuksenkin. Lienee kulttuurikysymys tämäkin...
Tähän mennessä olen aina päässyt taksilla etenemään kun olen halunnut.Jacques sanoi:Eikä se juna oo ollenkaan huono vaihtoehto, jos vaan hyvinkään päästä pääsee juna-asemalle.
jep jep.. se on tosin rahakysymys..Matxi sanoi:Tähän mennessä olen aina päässyt taksilla etenemään kun olen halunnut.
No jossen nyt kuiteskaan kysyis..Jacques sanoi:Mä ainakin meen hyvinkään kautta kun pitää tuo velipoika ottaa mukaan sieltä, mutta en vielä tiedä onko kulkuneuvomme juna vai auto. Todennäköisesti juna.
Eikä se juna oo ollenkaan huono vaihtoehto, jos vaan hyvinkään päästä pääsee juna-asemalle. kymmenen aikoihin lähtee hyvinkäältä suora lähijuna (siis ei vaihtoja), joka on puol kahentoista aikoihin tampereella ja riksusta lähtee pikajunia sinnepäin vähän väliä, jos ei halua lähteä niin aikaisin kuin kymmeneltä.
Hintaa tuolle aamupäivän lähijunalle tulis opiskelijalta ja alle 16 vuotiaalta 6.60€ ja pikajunalle riksusta toista euroa päälle. Eli suht halpaa..
EDIT: Voithan tosin kysyä josko Tose ottaisi prätkän kyytiin?
Googlesta löytyi tällainen Pentti. Luulempa että tyttösi tykkää tuosta.JOC sanoi:Näinkö meinaat? Ei se välitä oikeen tollasista vanhoista äijistä. Paitsi siitä laulajasta, Pentti mikähelvettinytolikaan....
Hep! Löytyi! Hietanen! Se nimi meinaan. Meidän äitin idoli...JOC sanoi:Näinkö meinaat? Ei se välitä oikeen tollasista vanhoista äijistä. Paitsi siitä laulajasta, Pentti mikähelvettinytolikaan....