F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
mardemi sanoi:
Vähän liian aikaisin on tuo aikataulu minulle. Saapunen Tampereelle vasta iltayhdeksän jälkeen :frown:
Osa jää varmasti tampereelle yön yli viettämään iltaa. Esim itse ainakin olen ajatellut näin tehdä ja varmasti moni muukin.. mutta ei varmaan samassa paikassa olla enää tuolloin ja porukka voi olla "hajonnut" jonkin verran siihen aikaan...

Jacques

Sijainti
Helsinki
JOC sanoi:
Saako tyttöystävän ottaa mukaan, vaikkei hän olekaan forumilainen? Vai täytyykö luoda tunnus häntä varten?
Saathan sä tuoda vaikka mummos sinne jos haluat. ;)
Vain mustalaishahmoilta on sukulaisten ja ystävien tuominen kielletty. :)

mardemi

Well-known member
Sijainti
Keski-Suomi
Jacques sanoi:
Osa jää varmasti tampereelle yön yli viettämään iltaa. Esim itse ainakin olen ajatellut näin tehdä ja varmasti moni muukin.. mutta ei varmaan samassa paikassa olla enää tuolloin ja porukka voi olla "hajonnut" jonkin verran siihen aikaan...
Ensi kerralla sitten :frown:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mä en taas kuulu siihen chatissa asioista etukäteen päättävien joukkoon, joten jätän minäkin väliin. :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
VR sanoi:
Mä en taas kuulu siihen chatissa asioista etukäteen päättävien joukkoon, joten jätän minäkin väliin. :)
Tästä möötestä tehtiin kyllä päätös ihan täällä foorumin puolella.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Korostan että tämä tapaaminen ei ole pelkästään chattaajien tapaaminen, vaan se on tarkoitettu kaikille foorumilaisille. Myös niille jotka eivät kirjoittele vaan lukevat vain kommentteja.

Niinikään toivoisin ettei viimeaikaiset erimielisyydet ja kärhämät vaikuttaisi kenenkään osallistumispäätökseen. Tapaamisessa on tarkoitus kokoontua yhteisen mielenkiinnon (eli moottoriurheilun) takia, sekä pitää hauskaa ja tavata keskustelijoita reaaliaikaisesti. :)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
No joo joo, olisi kai pitänyt laittaa tuohon mun kommenttiin tämä: ;)

En todellakaan tarkoittanut sitä noin. :)

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Tovi sitte :

Mööten starttiin 26 päivää, 17 tuntia, 1 minuuttia ja 22 sekuntia. (22.5.2004 13.00)

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Matxi sanoi:
Tovi sitte :

Mööten starttiin 26 päivää, 17 tuntia, 1 minuuttia ja 22 sekuntia. (22.5.2004 13.00)
Mihin aikaan se sitten starttaa? Kello kolmetoistako?

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mikset? Olisit ainakin turvallisessa seurassa. Ihan kenen tahansa ketkun mukaan kun en suosittele lähtemään.
Toisaalta tuo ratkaisi ongelman millä mennä, eli ei kait se sitten olekaan mikään maailman mahdottominen juttu..

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mikset? Olisit ainakin turvallisessa seurassa. Ihan kenen tahansa ketkun mukaan kun en suosittele lähtemään.
Mun Golffihan on tunnetusti turvallisin paikka naisihmisille matkustaa! Mutta toisaalta naisihmisille on tietty dresscode vaadittu sinne pääsemiseksi. ;)