Albert Oil
Hippi ja juntti
Näin on. Parempi siis, että keskityttekin pelkästään MUN miellyttämiseeni!
Ei mitään kiittämistä!Albert Oil sanoi:Thank God!!
Pitäisikö tässä vaiheessa avata sanainen arkkuJacques sanoi:Kiitoksia vain..
Täytyy tässä mainita että harmittaa etten vissiinkään pääse molempiin möötteihin..
Sam sanoi:Pitäisikö tässä vaiheessa avata sanainen arkku
Jeps.. nyt lista myös päivitetty.FO110K sanoi:niin nyt möötten lähestyessä, ketkäs kaikki on tuonne tuloss? ja pitävätkö hesassa jonkun varjo möötten?
Edit: ja jos olisin lukenu tarkemmin ni etusivullahan on listaa...
Toivottavasti...Jacques sanoi:Ilmeisesti sen paikasta ja ajankohdasta ilmoitetaan myöhemmin?
En oikeastaan pääse, SA-vääpelinä olin keittokatoksella räkyttämässä spadeille samaan aikaan kun muut rätki janttereita (tai siis oli rätkimättä mikäli oikein ymmärsin. Sangen v-uuntuneita ammuntojen jälkeen olivat).Juhis sanoi:Ei päästä sitten sua syyttämään inttiajan tylsimmistä ammunnoista. No, mä en pääse koska olin vuosi sitten siellä, mutta Bobakki pääsee.
Huomas hyvin, ettei kadeteilla ollut vielä samaa varmuutta kuin normaalisti kouluttajilla ammuntojen johtamisesta. Joka hiton välissä tarkastivat aseiden piippuja, vissiin ne jotain tärkeätä luulivat sieltä löytävänsä. Oli myös hauska kuunnella ammuntoja harjoitellessa radiosta, kun ammunnanjohtajakadetti antoi noin puolen tunnin välein luvan suorittaa jonkun vaiheen. Meni aika hyvin tunnelma, kun pääsi räiskimään vain silloin tällöin, eikä oikein sotafiilistä päässyt syntymään ammuntojen hitauden takia.
Pimeäammunnassa kyllästyttyäni räiskin 5 lipasta tyhjäksi, vaikkei aina ollut janttereitakaan näkyvissä.
Noh, eihän sille voi mitään..Tose sanoi:Näyttää uhkaavasti siltä, että anoppi haudataan ensi lauantain enkä pääse paikalle uudenvuodenlupauksistani huolimatta.