F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jacquesille annettava peukku siitä, että on jaksanut ystävälliseen sävyyn puhua tämän mööten suhteen koko ajan:thumbup: Ja sen mitä olen kyseistä nuorta herraa tavannut, niin oikein miellyttävältä vaikutti, vaikka monista asioista olemmekin eri mieltä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kiitoksia vain.. :)

Täytyy tässä mainita että harmittaa etten vissiinkään pääse molempiin möötteihin.. :)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jacques sanoi:
Kiitoksia vain.. :)

Täytyy tässä mainita että harmittaa etten vissiinkään pääse molempiin möötteihin.. :)
Pitäisikö tässä vaiheessa avata sanainen arkku ;)

FO110K

Banned
niin nyt möötten lähestyessä, ketkäs kaikki on tuonne tuloss? ja pitävätkö hesassa jonkun varjo möötten?

Edit: ja jos olisin lukenu tarkemmin ni etusivullahan on listaa... :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
niin nyt möötten lähestyessä, ketkäs kaikki on tuonne tuloss? ja pitävätkö hesassa jonkun varjo möötten?

Edit: ja jos olisin lukenu tarkemmin ni etusivullahan on listaa... :D
Jeps.. nyt lista myös päivitetty.

hesassa pidetään 'varjomöötte'. Ilmeisesti sen paikasta ja ajankohdasta ilmoitetaan myöhemmin?

Jacques

Sijainti
Helsinki
Noniin..

Me Veschacherin kanssa tulemme tampereen möötteen autolla. Lähdemme Hyvinkäällä suht aikaisin (ollaan jo ennen klo 12 treellä) ja kyytiin mahtuisi vielä kaksi jamppaa. Eli jos olet halukas ko. kyytiin niin heitäpä privaa! :)

Tosin autokyytiä takaisin ei ole.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Lähdetään kans tyttöystävän kanssa ajoista Tampereelle olis ennen möötteä tarkoitus käydä ostoksilla. Voipi muuten olla, että tyttöystävä tulee möötteen sitten myöhemmin mukaan.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Juhis sanoi:
Ei päästä sitten sua syyttämään inttiajan tylsimmistä ammunnoista. No, mä en pääse koska olin vuosi sitten siellä, mutta Bobakki pääsee.

Huomas hyvin, ettei kadeteilla ollut vielä samaa varmuutta kuin normaalisti kouluttajilla ammuntojen johtamisesta. Joka hiton välissä tarkastivat aseiden piippuja, vissiin ne jotain tärkeätä luulivat sieltä löytävänsä. Oli myös hauska kuunnella ammuntoja harjoitellessa radiosta, kun ammunnanjohtajakadetti antoi noin puolen tunnin välein luvan suorittaa jonkun vaiheen. Meni aika hyvin tunnelma, kun pääsi räiskimään vain silloin tällöin, eikä oikein sotafiilistä päässyt syntymään ammuntojen hitauden takia.
Pimeäammunnassa kyllästyttyäni räiskin 5 lipasta tyhjäksi, vaikkei aina ollut janttereitakaan näkyvissä.
En oikeastaan pääse, SA-vääpelinä olin keittokatoksella räkyttämässä spadeille samaan aikaan kun muut rätki janttereita (tai siis oli rätkimättä mikäli oikein ymmärsin. Sangen v-uuntuneita ammuntojen jälkeen olivat).

Patriotille tiedoksi, että tokihan mulla on jo valmiina viritys, jonka ansiosta ei välttämäti tarvi kerrata ollenkaan:tongue:

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Näyttää uhkaavasti siltä, että anoppi haudataan ensi lauantain enkä pääse paikalle uudenvuodenlupauksistani huolimatta.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Tose sanoi:
Näyttää uhkaavasti siltä, että anoppi haudataan ensi lauantain enkä pääse paikalle uudenvuodenlupauksistani huolimatta.
Noh, eihän sille voi mitään..

Otan osaa :(

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Mua pyydettiin lauantaina talkoisiin, täytynee mennä sinne. :frown: No ei voi mitään, joku toinen kerta sitten. :ahem: