F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nopeahuoli sanoi:
Soitin sun sihteerille, mut se sano, et mhmmhmmh...sillä on kiireitä mhmhmhmh uuuh uuuhh.... juuri nyte.... voisinko iiiih!.... ottaa soitto.... mmhmhmhmh aaah aaahhh ...pyynnön....

Teuvolta tuli just tekkstari, jossa se ihmetteli että miks olit soitellu sille?

Valitteli, ettei kerinny puhumaan sen pidempään... :rolleyes:

Vai että tänne Tampereelle Monacon kisan aikaan. Olisittepa suunnitelleet viikkoa myöhäisemmäksi niin tuosta tapaamispaikasta kävelymatkan päässä olisi paljon monacoa enemmän katseltavaa: Litti, Miklu & kumppanit Ruotsin slataneita vastassa.

mikæl sanoi:
Vai että tänne Tampereelle Monacon kisan aikaan. Olisittepa suunnitelleet viikkoa myöhäisemmäksi niin tuosta tapaamispaikasta kävelymatkan päässä olisi paljon monacoa enemmän katseltavaa: Litti, Miklu & kumppanit Ruotsin slataneita vastassa.

Niin, mutta nyt sinulta jäi potkupallon pelaajia luetellessa kertomatta mitä katseltavaa siellä olisi ollut? :confused:

Nopeahuoli sanoi:
Juu, oikeassa olet sikäli, että tuossa aloitettiin se tyypillinen asian julmettu arpominen eikä selvää juuri tullut.

Päätimme puolestaan Mylliksen kanssa yhdessä viestissä, että NOE! ja se oli siinä. Ei polleja, ei epävarmuutta.

Pelkkää dynaamisuutta ;)
Jep kuten jaska totesi, päivämäärä päätettiin tuolloin..

Ja prkl eihän teillä oo polleja tai epävarmuutta kun käytätte häikäilemättömästi tätä toikkia suunnitelmiinne. :alppu: :alppu: :alppu: :alppu: :alppu: :alppu:

arnold sanoi:
Niin, mutta nyt sinulta jäi potkupallon pelaajia luetellessa kertomatta mitä katseltavaa siellä olisi ollut? :confused:
niin erityisesti kun kellään ei ole rk-62:ta mukana (enkä tarkoita sitä foorumin juoppoa ;)).

Tärkeintä on että aika on sovittu ja se sopii kaikille. Paikalla ei kannata itseään stressata. On paljon mukavampaa tehdä päätöksiä lennosta. Eihän sitä vielä tiedä mihin illan mittaan päädytään :thumbup:

mikæl sanoi:

Olen minä siellä tuolloinkin!
Ett silleen!!!!!!!!

mikæl sanoi:

No mutta tulethan mikael tuohon möötteenkin? :thumbup:

Mä meen tonne UP-möötteen ku siellä on mukavempia ihmisiä.

Viimeksi muokattu:
Rönsyilee, eikö tähän pitänyt vai ilmoittautua. Minä ilmoitin tulevani jo aiemminkin, mutta jostain syystä en näe nimeäni ilmoittautuneiden joukossa.

Tose sanoi:
Rönsyilee, eikö tähän pitänyt vai ilmoittautua. Minä ilmoitin tulevani jo aiemminkin, mutta jostain syystä en näe nimeäni ilmoittautuneiden joukossa.
Sori, mielestäni kirjoitin sinut ja McMiken, mutta en näköjään. Nyt asia on korjattu. :)

Rönsyileehän tämä, mikä oli tosin tietoinen riski, kun pistin tämän tänne vapaaseen. Voisihan tietty joku "jurrinen moderaattori" :alppu: poistella vähän tästä noita ns. turhia (möötteihin liittymättömiä kommentteja ja haistatteluja) kommentteja.

EDIT: sitaatit ja asiaan kuuluva hjymiö. :alppu:

Viimeksi muokattu:
Saas nähdä kuinka pojan käy mutta ilmoittaudun melko varmojen nimekkääseen joukkioon.

jaskan iloksi meitä tulee kaksi, kun Veschacher ilmoitti tulevansa möötteen suurella todennäköisyydellä. :)