F1-forumin ylläpitoon liittyvät asiat

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Vieläkin toimiminen tökkii. Itse seuraan menoa "Uudet viestit" namikasta. Sen kautta jos käy jonkun jonosen lopun lukemassa ei meinaa päästä palaamaan takaisin.
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Järkyttävästi huutava ja automaattisesti aktivoituva Fonectan mainos alkaa jo olla rasittava. Hyi.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Yritän saada vaihdettua isot mainokset pienempiin.
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Minulla ei mitään Fonectan mainosta näy, mutta minulla onkin Adblock käytössä.
Sen voimasta hommaan kohta itsekin Adblockerin.. :wall:

Yritän saada vaihdettua isot mainokset pienempiin.
Ei niinkään se koko haittaa näin kotikoneella selattuna, vaan se automaaginen aktivoituminen jos hiiri vähääkään väärään paikkaan eksyy.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
No voi pylly. Klo 8 aamulla tapahtunut palvelimen automaattipäivitys hiljensi koneen.
Näissä tilanteissa minulle kannattaa laittaa sähköpostia suoraan antti.vaananen (ät) kolumbus.fi niin huomaan mennä resetoimaan koneen.
 

copter

Well-known member
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
203
No voi pylly. Klo 8 aamulla tapahtunut palvelimen automaattipäivitys hiljensi koneen.
Näissä tilanteissa minulle kannattaa laittaa sähköpostia suoraan antti.vaananen (ät) kolumbus.fi niin huomaan mennä resetoimaan koneen.
Tarviikko apua? :wink:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
No, sillä on sentään nimimerkkinsä tallella, että...
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Milläs tämän sivuston saa mobiililla takaisin siihen mobiiliversioon, kun vaihdoin sen kerran kokonaiseen forumiin ja nyt en löydä mitään nappia millä sen saisi takaisin siihen mobiiliversioon.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Milläs tämän sivuston saa mobiililla takaisin siihen mobiiliversioon, kun vaihdoin sen kerran kokonaiseen forumiin ja nyt en löydä mitään nappia millä sen saisi takaisin siihen mobiiliversioon.
Aivan vasemmasta alakulmasta pitäisi löytyä vetolaatikko, jossa lukee aina sillä hetkellä käytössä oleva teema, tässä tapauksessa F1-Forum_new. Sieltä valtsemalla löytyy Default mobile -teema.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Aivan vasemmasta alakulmasta pitäisi löytyä vetolaatikko, jossa lukee aina sillä hetkellä käytössä oleva teema, tässä tapauksessa F1-Forum_new. Sieltä valtsemalla löytyy Default mobile -teema.
Kiitoksia. Ongelma ratkaistu.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sen voimasta hommaan kohta itsekin Adblockerin.. :wall:



Ei niinkään se koko haittaa näin kotikoneella selattuna, vaan se automaaginen aktivoituminen jos hiiri vähääkään väärään paikkaan eksyy.
Saiskos tuohon jotain tolkkua. On tosi pirullista, että kyseinen mainos aktivoituu automaattisesti.

Minä en ole käyttänyt, enkä mielellään käyttäisi adblockeria tai vastaavia. Näiden vapaaehtoisesti pyöritettävien saittien elinehto on mainokset, mutta ei niiden tarvitsisi olla normikäyttöä rasittavia. (kun sivu ladataan uudelleen ja jos hiiri vähänkin liikahtaa "alueella" johan lävähtää "Sen voimasta..." kaiuttimista.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Saiskos tuohon jotain tolkkua. On tosi pirullista, että kyseinen mainos aktivoituu automaattisesti.

Minä en ole käyttänyt, enkä mielellään käyttäisi adblockeria tai vastaavia. Näiden vapaaehtoisesti pyöritettävien saittien elinehto on mainokset, mutta ei niiden tarvitsisi olla normikäyttöä rasittavia. (kun sivu ladataan uudelleen ja jos hiiri vähänkin liikahtaa "alueella" johan lävähtää "Sen voimasta..." kaiuttimista.
Komppaan tätä. Todella veemäinen. Etenkin jos sattuu samalla kuuntelemaan vaikkapa muzakkia ja sitten lävähtää tuo karmeus siihen.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Itte päädyin blokkaamaan Adoben flash-kikareen F1-Forumista kokonaan pois, kun mitään ei asian suhteen tapahtunut. Meneehän tää näinkin, paitti että nuo yläreunan (nyt harmaa laatikko vain) mainos valtaa edelleen 50% selaimen näkyvästä pinta-alasta.

Tosi hyvä on.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Komppaan tätä. Todella veemäinen. Etenkin jos sattuu samalla kuuntelemaan vaikkapa muzakkia ja sitten lävähtää tuo karmeus siihen.
Jos vielä kuuntelee kuulokkeilla musiikkia samalta tietokoneelta jolla selaa tätä foorumia voivat korvat olla kovilla.
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Nyt on sitten AdBlock kaikissa mahdollisissa selaimissa. Tuo mainos on sen luokan syöpä etten enää moisia katsele. Ja ennen kaikkea kuuntele. Tämä taas sitten vaikuttanee Forumin tuloihin, kun blokanneet kävijät eivät enää näy laskennassa mainostajalle päin.

Minulla ei ole mitään ongelmaa mainoksien suhteen, ne kun auttavat ylläpitämään hyödyllisiä ja viihdyttäviä sivustoja, mutta jossain se raja vastaan tulee.
 
Ylös