pari päivää sitten olin uutisen nähny missä asiantuntijat veikkaa, että kaikki on suunnitellu autonsa siten, että heitä ei voi seurata lähellä eli mikään ei muutu viime kauteen nähden. yritän vielä löytää tuon uutisenOnko muiden korviin tai silmiin kantaunut uutisia uusien autojen kilvanajon parantumisesta??
Kiitos kovastiF1 testi päivä 2. Kuljettajat.
Mercedes: Hamilton (AM)/Russell (PM)
Red Bull: Perez
Ferrari: Sainz (AM)/Leclerc (PM)
McLaren: Ricciardo
Alpine: Ocon
AlphaTauri: Gasly
Aston Martin: Stroll (AM)/Vettel (PM)
Williams: Albon (AM)/Latifi (PM)
Alfa Romeo: Bottas (AM)/Zhou (PM)
Haas: Schumacher (AM)/Mazepin (PM)
Toisen päivän linkit:
https://www.autosport.com/f1/live-text/f1-barcelona-pre-season-test-day-2/1112972/
https://www.gptoday.net/nl/live/f1/267121/live-update-f1-wintertest-barcelona-dag-2
https://www.formula1.com/en/latest/article.live-coverage-day-2-of-pre-season-track-running-in-barcelona-2022.5eJgNrz7qkB4WXCYjlGRvY.html
No ei nyt kummoinen asiantuntija tarvitse olla että tuommoista pystyy veikkamaan. Tietysti tuohon pyritään, se on sitten niistä säännöistä kiinni, missä määrin se on mahdollista verrattuna aikaisempaan..pari päivää sitten olin uutisen nähny missä asiantuntijat veikkaa, että kaikki on suunnitellu autonsa siten, että heitä ei voi seurata lähellä eli mikään ei muutu viime kauteen nähden. yritän vielä löytää tuon uutisen
Kuvissa ei ole takadiffuusoreja.Uusien sääntöjen tähden autot on monilta osin suht samanlaisia.
No onneks erojakin löytyy. Esim taka diffusoreista.
Toi oli kans aika hyvä läppä, että "uusien sääntöjen vuoksi autot suht samanlaisia Pitäskö niiden olla kolmen metrin eri pituisia, ennen niitä eroja näkee?Heh, mitähän taas tuli kirjoiteltua.
Siis etu osathan tuossa on kysessä.