F1 lähetykset Viasatilla kaudella 2023

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4660
Joo, totta tuo, mutta omien kokemusten perusteella kuvanlaadussa on ainakin ennen ollut toivomisen varaa Chromecastia käytettäessä.
AirPlay ainakin hyvä taso, kun netissä tarpeeksi potkua.
 

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2365
Chromecastillä voi katsoa kuin TV:n sovelluksella, eli loppujen lopuksi ei tarvita edes puhelinta tai tietokonetta peilatakseen lähetystä telkkariin vaan Chromecastiin pystyy lataamaan F1TV sovelluksen.
Toimiiko tosiaan näin? Itse olen tuota viimeisintä Chromecast-versiota ajatellut hankkia juurikin tuosta syystä, mutta olen lukenut ristiriitaisia kommentteja siitä että saako siihen tuon F1TV apin vai ei. Muistan lukeneeni että vaikka tuon tosiaan saa AndroidTV:lle ladattua, niin jostain syystä sitä ei olisi ollut saatavilla Chromecastiin ladattavaksi. Voi olla toki että maailma on muuttunut tuon jälkeen.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3911
Toimiiko tosiaan näin? Itse olen tuota viimeisintä Chromecast-versiota ajatellut hankkia juurikin tuosta syystä, mutta olen lukenut ristiriitaisia kommentteja siitä että saako siihen tuon F1TV apin vai ei. Muistan lukeneeni että vaikka tuon tosiaan saa AndroidTV:lle ladattua, niin jostain syystä sitä ei olisi ollut saatavilla Chromecastiin ladattavaksi. Voi olla toki että maailma on muuttunut tuon jälkeen.
Kyllä saa asennettua sovelluksen. Hankkisin juurikin tuon 70e maksavan Chromecast+ joka striimaa 4k-laatuun asti.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4660
Harvoin jaksaa energiaa vahingoniloon käyttää, mutta Viaplayn kohdalla on tehtävä melkeinpä poikkeus. Sitä saa mitä tilaa, ahneella on paskanen loppu, ja mitäs näitä muita on...
Sepä juuri. Ihan poskettomia korotuksia hintoihin tullut. No F1TV on kyllä täyttänyt omat formula-tarpeeni vallan mainiosti. Ihan kivasti ovat tuonne tekniikka-/päivityspuolellekin pistäneet paukkuja.
 
Ylös