F2:n sprintin kärkikolminko Bennett, Montoya ja Villagomez. Sprintistä toki vain kyse, mutta tekisi mieli kysyä, milloin on sarjassa yhtä heikko kolmikko ollut podiumilla. Bennett ja Villagomez olivat ennen kilpailua sarjan kaksi viimeistä kuljettajaa.