F1-pelejä?

Meleren~

Well-known member
Liittynyt
15.7.2005
Viestit
308
Voisko joku kertoa mistä netistä voisi imuroida jonkun F1-pelin koneelle kun ei ole
pitkään aikaan ollu minkäänmoista peliä?

Kiitos!
 

skf

Well-known member
Liittynyt
14.11.2000
Viestit
164
Sijainti
Oulu
Meleren~ sanoi:
Voisko joku kertoa mistä netistä voisi imuroida jonkun F1-pelin koneelle kun ei ole
pitkään aikaan ollu minkäänmoista peliä?

Kiitos!
Underdogsista löytyy ainakin Grand Prix Circuit, Grand Prix Unlimited ja F1GP. Linkkiä en viitsi pistää, mutta eiköhän googlella löydy.

Uudemmat pelit löytyvät kaupasta.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
Muuten saako noita uusimpia EA:n F1-pelejä enää PC:lle? Kun esim. tuo F12005.. Ainakin mitä kaupassa on tullut vastaan, niin vain xbox pleikkari ym.versioita..
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
Bobakki sanoi:
Se ei taida olla enää EA:n kun Sonyn.

Niin tai no kuitenkin. Tarkoitin jokatapauksessa ihan vaan noita F1200x -pelejä.. Kyllä eikös tuossa vuosituhannen alussa ollut niitä saatavilla myös PC:lle. Mutta nyt tosiaan vain mitä olen itse nähnyt niin saatavilla pleikkarille, xboxille, olikohan myös gamecubelle..
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Teemu Puumala sanoi:
Niin tai no kuitenkin. Tarkoitin jokatapauksessa ihan vaan noita F1200x -pelejä.. Kyllä eikös tuossa vuosituhannen alussa ollut niitä saatavilla myös PC:lle. Mutta nyt tosiaan vain mitä olen itse nähnyt niin saatavilla pleikkarille, xboxille, olikohan myös gamecubelle..
Ilmaisin itseäni huonosti, yritetääs uudelleen... Ajoin takaa sitä, että EA julkaisi pelinsä myös PC:lle, mutta tilanne muuttui kun Sony osti lisenssin itselleen.
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
^elkää nuita Arcade formuloita pelatko! Grandprix3 & 4 ovat paljon parempia kun voi itse päivittää ja ajaminenki "realistisempaa"
 

mrj-fin

Banned
Liittynyt
5.6.2005
Viestit
179
Sijainti
Helsinki
Minardi fani sanoi:
^elkää nuita Arcade formuloita pelatko! Grandprix3 & 4 ovat paljon parempia kun voi itse päivittää ja ajaminenki "realistisempaa"
Onhan se F1 Challenge 99-02 realistisempi kuin GrandPrix-sarjan pelit, joissa auto ikään kuin liikkuu junanraiteita pitkin. F1 Challengeen on saatavilla paljon modeja joita on tehty vähemmän Gp4. Tämän vuoden päivitykset CTDP2005 sekä RH05 ovat paljon realistisempia (parannettu fysiikanmallinnus) sekä huomattavasti tarkemmat grafiikat kuin alkuperäisessä pelissä, joten vaikka peli on jo 2½ vuotta vanha on se edelleenkin paras f1-simulaatio PC:lle.
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
ei kyllä Gp3 ja GP4 mene auto kiskoilla..jarrutuksessa lähtee aina perä alta GP4 :D itse ainakin tykkään pelata nuita pelejä..ja saahan niihinkin kaikkia kivaa päivitettyä kuten fysiikat, autot yms..
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Minardi fani sanoi:
ei kyllä Gp3 ja GP4 mene auto kiskoilla..jarrutuksessa lähtee aina perä alta GP4 :D
Eli menee varsin kiskoilla. Joko menet kiskoilla tai lähtee perä alta. GP3&4 on ehkä liian vaikea tuosta näkökulmasta, että sitä päätyy ajamaan kiskoilla. Minkäänlaisessa ihmeellisissä luistossa ei pysty ajaa kun auto lähtee käsistä. GP3_2000:ssa ehkä pystyi jos oli tarkkana. Itse en hirveästi tykänny GP4:stä, jotenkin se oli ajettavuudeltaan ja hauskuudeltaan takapakkia.
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
;) nojoo..nämähän ovat makuasioita aika paljon saa kumminkin näissä GP3 ja 4 säädettyä autoa ja se vaikuttaa aika paljon meneekö kiskoilla vai ei :alppu:
 

mh_84

Well-known member
Liittynyt
13.5.2005
Viestit
930
Kyllähän nuo GPx sarjan pelit on ainoita oikeita F1-simulaattoreita. Gp3:ssä ja Gp4:ssä on vieläkin paremmat säämallinnukset mitä missään muussa autopelissä.

Ja käykääpäs katsoon kuvia pelistä tuolta forumista: http://www.grandprixgames.org
On meinaan pikkasen hienon näkönen peli tuo GP4 niin vanhaksi, ja miksei uudeksikin peliksi.

Jos haluaa uuden hyvän autosimulaattorin, kannattaa tutustua rFactoriin. Siinä on myös "F1" autot, mutta parasta pelissä on kuitenkin tulevat ja jo tulleet modit. F1 modikin on tulossa, mutta tarkkaa aikataulua ei vielä tiedetä. IMO paras autosimulaattori mitä on tehty, varsinkin nettikoodi on todella hyvä.. Ja se on muuten ISI:n tekemä (eli firma joka teki F1C 99-02). Idea pelissä on alusta asti ollut modaamisen helppous, sekä peli on tehty juuri sellaiseksi kuin tekijät ovat sen halunneet, koska selkään ei ole ollut hengittämässä isoa pelifirmaa.. Kaikkea mahdollista tuohon peliin löytyy forumeista http://www.rscnet.org
 

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
Teemu Puumala sanoi:
Niin tai no kuitenkin. Tarkoitin jokatapauksessa ihan vaan noita F1200x -pelejä.. Kyllä eikös tuossa vuosituhannen alussa ollut niitä saatavilla myös PC:lle. Mutta nyt tosiaan vain mitä olen itse nähnyt niin saatavilla pleikkarille, xboxille, olikohan myös gamecubelle..
En ihan nielemättä usko että olet nähnyt tuoreita F1-pelejä xboxille ja gamecubelle, taivas putoaa ennemmin niskaan kuin että Sony myisi lisenssikamaansa kilpailijoiden konsoleihin...
 

verge

Well-known member
Liittynyt
26.7.2004
Viestit
287
Felix sanoi:
En ihan nielemättä usko että olet nähnyt tuoreita F1-pelejä xboxille ja gamecubelle, taivas putoaa ennemmin niskaan kuin että Sony myisi lisenssikamaansa kilpailijoiden konsoleihin...
Taitaa olla Xboxin ainoa F1-peli tuo GP4, en ainakaan ite ole missään nähnyt muita.
 
Ylös