F1-pelejä?

Häkäbest

Member
Minulla F1 pelejä on melkoisesti.Gp2, F1 2002, F1 1997, F1 1998, F1 1999.

Gp2, 98 ja 99 vuoden pelit ovat ladattu netistä. Muut pelit olen saanut tai ostanu.En vain muista mistä olen ladannut noita pelejä. :nope:

Häkäbest

Member
Minulla on F1 2002 ja F1 1997. Kummatkin olen saanut joskus jouluna.

Tuolla on jotakin ikivanhoja F1 pelejä: www.cgarchive.com :dunno:

Xbox:ille on vain Gp4 peli ja kysyn täsä onko Gp5 peliä olemassa tai ollaanko sitä tekemässä?

oldez

Well-known member
niin tota noin. varmaan on turha vertailla pelin realismeja niin kauan ku ei ole itse ajanut formula ykkösellä. jos on ajanut niin siitä vaan.

DFiaA

I told you so

Kelpais ajaa tuollasella. Vois olla myös ihan mukava PC-tuoli :eek:

300€

skf

Well-known member
Sijainti
Oulu
Häkäbest sanoi:
Xbox:ille on vain Gp4 peli ja kysyn täsä onko Gp5 peliä olemassa tai ollaanko sitä tekemässä?
Näinhän asia ei ole. Gp4:sta oltiin tekemässä Xboxille, mutta kauppaan asti peliä ei koskaan saatu. :thumbdown

F1 2001 sen sijaan löytyy, mutta jos kuulopuheisiin on luottaminen se ei ole kummoinenkaan tekele. Toinen xboxille tehty Formulapeli on F1 Career Challenge, joka myös kannattanee unohtaa.

Viimeksi muokattu:

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
:mad_old: GP5 ei olla valitettavasti tekemässä kun Sony kaappasi oikeudet ja tekee nyt vaan pleikkarille niitä arcade formuloita..

mutta Gp4 on niin laajat päivitysmahdollisuudet että sillä pärjää todella hyvin

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Aijai, nyt iski kova muinaisaikojen kaipuu.

Joskus vuonna miekka ja kilpi tuli ostettua näytönohjain jonka mukana tuli Psygnosiksen F1-peli. Taisi olla ihan tuota vieläkin voimissaan olevaa F1 xxxx -sarjaa, mutta siinä huristeltiin kaudella '95. En nyt muista oliko nimessä '95 vai '96, mutta tuon pelin kuitenkin taas käpäliini haluaisin.

CD:tä ei tietenkään enää näiden vuosien jälkeen löydä vahingossakaan. Olisikos kellään tuota? Taikka tietoa mistä moisen voisi löytää?

poko

Well-known member
General FUp sanoi:
Aijai, nyt iski kova muinaisaikojen kaipuu.

Joskus vuonna miekka ja kilpi tuli ostettua näytönohjain jonka mukana tuli Psygnosiksen F1-peli. Taisi olla ihan tuota vieläkin voimissaan olevaa F1 xxxx -sarjaa, mutta siinä huristeltiin kaudella '95. En nyt muista oliko nimessä '95 vai '96, mutta tuon pelin kuitenkin taas käpäliini haluaisin.

CD:tä ei tietenkään enää näiden vuosien jälkeen löydä vahingossakaan. Olisikos kellään tuota? Taikka tietoa mistä moisen voisi löytää?
Kyseinen peli taitaa olla nimeltään vain pelkkä Formula 1. Itselläni on ainoastaan vuotta myöhemmin ilmestynyt Formula 1 97.

-antsa-

Member
Elikkäs jos nyt pitäisi ostaa uusi formulapeli, niin kumpi olisi vanhalle GP2- ja GPL-fanille suositeltavampi, GP4 vaiko toi F1 challenge? Ainakin jossain nettiarvostelussa haukuttiin ton F1 challengen ajotuntuma ihan lyttyyn, mutta siinä oli kyseessä joku konsoliversio, mahtaakohan PC-versio olla sitten parempi?

Häkäbest

Member
-antsa- sanoi:
Elikkäs jos nyt pitäisi ostaa uusi formulapeli, niin kumpi olisi vanhalle GP2- ja GPL-fanille suositeltavampi, GP4 vaiko toi F1 challenge? Ainakin jossain nettiarvostelussa haukuttiin ton F1 challengen ajotuntuma ihan lyttyyn, mutta siinä oli kyseessä joku konsoliversio, mahtaakohan PC-versio olla sitten parempi?
On todellisesti!

poko

Well-known member
-antsa- sanoi:
F1C enemmän arcadea kuin GP4. Suosittelen pysymään GP-sarjan parissa :alppu:

Ambomaan Mambo

Well-known member
poko sanoi:
F1C enemmän arcadea kuin GP4. Suosittelen pysymään GP-sarjan parissa :alppu:
Makuasioita. Itse suosin tällähetkellä rFactoria ja GP2-modia. Tätä ennen oli F1C kova sana.

mh_84

Well-known member
Ambomaan Mambo sanoi:
Makuasioita. Itse suosin tällähetkellä rFactoria ja GP2-modia. Tätä ennen oli F1C kova sana.
rFactor on uskomattoman hyvä simu. En muita pelejä enää pelaakaan. Jos on vähänkin kiinnostunut autosimuista, kannattaa ehdottomasti hankkia. Taivas on rajana sille sisällölle, mitä rFactorissa tullaan näkemään..

Porttilan Laki

Well-known member
Minäs vuosina GP-pelit ovat tulleet? GP2:n taisi olla vuonna 1994, ainaskin sen vuoden kuskit siinä oli.

finlandica

Well-known member
Tosiaankin GP sarjan pelit ovat parhaita ja meikäläiselle ehkä legendaarisin on GP2 jota tuli pelailtua jo ennen sitä Häkkisen kulta-aikoja

Jeeves

Well-known member
-antsa- sanoi:
F1 challenge, ilman muuta. Jos vain jostain kyseisen pelin enää mistään löydät, valmistus kun on näet lopetettu. F1C:n perusversion ajotuntumasta en sano mitään, mutta kun lataat RH2005:en, niin väittäisin että yhdistelmä pesee kaikki GP- sarjan pelit mennen tullen.

Ei enää ikinä purkitettuja spinnauksia. :ahem:

Driver #8

Well-known member
Sijainti
Curva Variante Alta
Minardi fani sanoi:
:mad_old: GP5 ei olla valitettavasti tekemässä kun Sony kaappasi oikeudet ja tekee nyt vaan pleikkarille niitä arcade formuloita..

mutta Gp4 on niin laajat päivitysmahdollisuudet että sillä pärjää todella hyvin
Kyllähän formulapelejä voitaisiin tehdä ilman lisenssiä, kuten se Geoff Crammondin Grand Prix-sarjan eka versio. Siinä oli keksitty kuskeille ja talleille muut nimet, kun alkuperäisiä nimiä ei saatu käyttää. Ayrton Senna oli Carlos Sanchez, Nigel Mansell Robert Davies. Siihen peliin pystyi sitten kirjoittamaan itse helposti ne kauden 1991 oikeat nimet. Samalla systeemillä voitaisiin tehdä nykyäänkin, helppohan jokaisen olisi muutama nimi sinne muuttaa.