Vielä jaksatte jauhaa samaa asiaa, onko pakko olla kyseessä laittomuus?
Ferrari on tehnyt laillisen auton joka on vain parempi kuin muilla, sama oli 98 MacLaren ja 96-97 Williams!
Ei siis mitään laitonta, odotettavissa on että Mac saa Ferrarin kiinni aivan samalla tavalla kuin Ferrari sai Macin kiinni. Näiden kahden mahtitallin budjetit on sitä luokkaa että heillä on vara rakentaa ja kehittää autoja silloin kun sille tuntuu!
Pahempi juttu on kuitenkin se, että yleensä kauden alussa vahvoilla oleva talli menestyy lähes automaattisesti myös loppukaudesta vaikka Mac saa Ferrarin kiinni, niin kohta Ferrarilla on taas tehty jokin pieni parannus jolla tullaan vähintään tasoihin!
Niin se vaan menee, niillä joilla on vara niin ne pörrää kärjessäkin!
Tosin ihmettelen miksi esim. BAR ja Jaquar eivät pysty suurista budjeteista huolimatta esim. haastamaan kunnolla Williamsia tai Jordania, varsinkaan Jaquar. Onko vika kuljettajissa?
Vai tallin työskentely metodeissa? Ainakin Jaquarin osalta tallin työskentely tavat ovat hieman kyseenalaiset mutta BARilla pitäis kaiken jären mukaan mennä hieman paremmin! Tosin olihan Mac pohjamudissa 90 luvun puolivälissä vaikka budjetti oli yksi suurimmista?
Siis loppujen lopuksi asiat eivät olekkaan sitä miltä näyttää, hö en siis päässyt mihinkään päätelmissäni, ilmeisesti viikonloppu häämöttää silmissäni?