F1-uutisia 2012

FO110K

Banned
Kätevää oman kannan puolustamisen kannalta, joskaan ei kovin vakuuttavaa argumentointia.
Sama pätee myös sinun kantaasi, tietyn maan lehdet (jotka pitävät erittäin hanakasti omiensa puolia) perustavat kantansa tietoihin joita ei saa näyttää.
Kuvitteleppa oikeudenkäyntiä jossa todistukset olisi "kyllä se näin on, mutta faktaa en saa näyttää kun se on kielletty" mallia niin mitenkähän niissäkin kävisi?

henk.koht. olen itse aika skeptinen noiden uutisten suhteen niin kauan kunnes jotain konkreettista on nähtävillä, sama pätee myös Italialaisten ja Espanjalaisten medioihin kun niissä hyökätään jonkun muun maan tiimin kimppuun.

WebSlave

Trackman
Todella vakuuttavaa sun puolelta, kun väität että on todisteita, mutta näitä todisteita emme tule ikinä näkemään. Yksikin rivi tuosta tarkastuksesta riittää.
Yhdellä rivillä ei ole todistusarvoa, koska olennaista on kokonaisuus.

Kuten totesin, on tilintarkastuksen tehneen firman sana asiasta (eli juuri sen tahon, johon koko RRA:n valvonta perustuu). Itse dokumentteja on turha odottaa julkisuuteen.

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Niinhän se pitäisi, mutta kyllä mä mieluusti uhraisin Ranskassa ajettavan kisan Span vuoksi, nythän ilmeisesti Paul Ricard tulee vuorottelemaan Span kanssa.... :thumbfh::thumbdown
Mieluummin vuorottelu Le Castelletin kanssa kuin ei Spata ollenkaan.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Niinhän se pitäisi, mutta kyllä mä mieluusti uhraisin Ranskassa ajettavan kisan Span vuoksi, nythän ilmeisesti Paul Ricard tulee vuorottelemaan Span kanssa.... :thumbfh::thumbdown
Nythän Spa on sentään edes joka toinen vuosi. Vaihtoehtoina näet olisi ollut ei ollenkaan tai sitten joka toinen vuosi.

Paljon parempi tämä on.

Calvin

Well-known member
Itse pidän melko selvänä että Red Bull mutta myös muut huipputallit (Mc, Fer, Merc) pyrkivät kiertämään noita rajoituksia.

Vetelät makaronit saavat väistyä, alkaako tästä uusi Ferrarin nousu?
Ei sillä latinomeiningillä ainakaan nousta. Ovat ilmeisesti tajunneet sen jo itsekin. Olisi kiva tietää ottaako kunnian ja egon päälle kovasti.

Sue_me

Well-known member
Ei sillä latinomeiningillä ainakaan nousta. Ovat ilmeisesti tajunneet sen jo itsekin. Olisi kiva tietää ottaako kunnian ja egon päälle kovasti.
Tuskin yhtään enempää ottaa kuin Todt-Brawn-Byrne-Schumacher -aikakaudella.

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Nythän Spa on sentään edes joka toinen vuosi. Vaihtoehtoina näet olisi ollut ei ollenkaan tai sitten joka toinen vuosi.

Paljon parempi tämä on.
Jos tyytyy tollasiin mitättömyyksiin, ne vie sen kyllä kokonaan (ei sillä että päätöksiä täällä tehtäisiin). Spa:han on ehkä Monacon jälkeen legendaarisin mukana oleva kisa, jonka sarja tarvii.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jos tyytyy tollasiin mitättömyyksiin, ne vie sen kyllä kokonaan (ei sillä että päätöksiä täällä tehtäisiin). Spa:han on ehkä Monacon jälkeen legendaarisin mukana oleva kisa, jonka sarja tarvii.
Kannattaa muistaa, että Span talousahdinkohan ei ole pelkästään Bernien rahanahneudesta johtuvaa, vaan on sielläkin tehty jotain väärin. Eikös se niin ollut, että Aikaan MSC&HÄK katsojia paikanpäällä oli joku 100 000, kannattavaan kisaan olis tarvittu vaan joku 80 000 (näin ne kai sano jossain). Nythän ne katsojamäärät on noitten alla.

WebSlave

Trackman
Kannattaa muistaa, että Span talousahdinkohan ei ole pelkästään Bernien rahanahneudesta johtuvaa, vaan on sielläkin tehty jotain väärin. Eikös se niin ollut, että Aikaan MSC&HÄK katsojia paikanpäällä oli joku 100 000, kannattavaan kisaan olis tarvittu vaan joku 80 000 (näin ne kai sano jossain). Nythän ne katsojamäärät on noitten alla.
Uuden radan yleisöennätys on 66.000 katsojaa, vuodelta 2007. Ei alueelle edes oteta yli 70.000 katsojaa. (Isommat luvut lienevät koko viikonlopun lukuja.)

Viimeksi muokattu:

Jellinek

Banned
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Formula ykköset otettiin olympiaperheeseen

Kansainvälinen olympiakomitea otti FIA:n väliaikaisjäseneksi seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Pysyvä jäsenyys vaatii muun muassa urheilijakomission perustamista.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/01/1475230/formula-ykkoset-otettiin-olympiaperheeseen
Vaikkei tuo tähän unelmaani suoranaisesti liitykään, niion kerrottakoon, että,
olen aina välillä leikitellyt ajatuksella moottoriurheiluolympialaisista, joka keräisi yhteen auto-, moottoripyörä-, moottorivene-, ja kenties jopa lentokonentaiturit. :rolleyes:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/01/1475230/formula-ykkoset-otettiin-olympiaperheeseen
Vaikkei tuo tähän unelmaani suoranaisesti liitykään, niion kerrottakoon, että,
olen aina välillä leikitellyt ajatuksella moottoriurheiluolympialaisista, joka keräisi yhteen auto-, moottoripyörä-, moottorivene-, ja kenties jopa lentokonentaiturit. :rolleyes:
Tiesitkö Jellinek että tämä :rolleyes: hymiö tarkoittaa, että et oikeasti halua nähdä tuota tapahtuvan? Mua on kauan ärsyttänyt tämä asia.:D

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tiesitkö Jellinek että tämä :rolleyes: hymiö tarkoittaa, että et oikeasti halua nähdä tuota tapahtuvan? Mua on kauan ärsyttänyt tämä asia.:D
Juu roll eyes :han se on mutta helppo siinä on mieltää myös yläpuolista tekstiä hymyilevä tyyppi. Kuten näyttää olevankin.