Oberfeldwebel
Ylivääpeli
- Liittynyt
- 6.9.2003
- Viestit
- 4275
Jep, paska se on Ferrari ollut viimeiset kolme vuotta ja nyt tulee neljäs putkeen. 2010 meinas olla hyvä, mutta ei ollut kun ei ollut muutkaan..
No tossa on jonkinlainen perä..itseasiassa ferkku on ollut paska jo Rossin ja Todin jälkeen..Saatiin sillä silti taisteltua yksi mestaruus vaikka kukaan ei siihen uskonutkaan viimiseen puoleentoista kuukauteen. Nyt viimiset kaudet on vaan ollut jatkumoa, vaikka tallin piti nousta kuin se kuuluisa feeniks lintu messiaan tavoin ja avustamana. No nyt tulee taas yksi paska kausi, kuinka monta niitä tähän mahtuu vielä ennen johdon ja kuskien muuttamista? Viimeksi tarvittiin kaksi vuotta (tai no ehkä vuosi vaan, kun kukaan ei tiedä sopparin allekirjotushetkeä). olipas taas ooteetä.. takasi kauteen 2012. Toivon että ferkku ei taaskaan kulje ja tappelee sijoista 6 ynnämuut.Jep, paska se on Ferrari ollut viimeiset kolme vuotta ja nyt tulee neljäs putkeen. 2010 meinas olla hyvä, mutta ei ollut kun ei ollut muutkaan..
Aika moista sontaa muutamalta hahmolta.. Riittää varmasti kun katsoo missä Massa ajeli sillä koslalla. Kyllä se oli viime vuonna kuskista kiinni, jos Ferrarilla ois ollu kaksi Massaa niin ei ois tullu edes podiumeja.
Todt oli vielä remmissä Kimin mestaruusvuonna.No tossa on jonkinlainen perä..itseasiassa ferkku on ollut paska jo Rossin ja Todin jälkeen..Saatiin sillä silti taisteltua yksi mestaruus vaikka kukaan ei siihen uskonutkaan viimiseen puoleentoista kuukauteen. Nyt viimiset kaudet on vaan ollut jatkumoa, vaikka tallin piti nousta kuin se kuuluisa feeniks lintu messiaan tavoin ja avustamana. No nyt tulee taas yksi paska kausi, kuinka monta niitä tähän mahtuu vielä ennen johdon ja kuskien muuttamista?
Jostakin luin Ferrarin itse kertoneen, että voittivat Stonessa, koska eivät joutuneet käyttämään kovempaa seosta. Märältähän lähdettiin, joten kumpaakin kuivaa seosta ei ollut pakko käyttää kisassa.No juu, varsin lähellä ainakin. Johtuen kertaluonteisesta sääntömuutoksesta.
Sillä varmasti oli osansa Ferrarin kilpailukyvyn paranemisessa. Eli siis Silverstonen voitto oli kuskien ajosuoritusten lisäksi kolmen osatekijän ansiota:Jostakin luin Ferrarin itse kertoneen, että voittivat Stonessa, koska eivät joutuneet käyttämään kovempaa seosta. Märältähän lähdettiin, joten kumpaakin kuivaa seosta ei ollut pakko käyttää kisassa.
Jep. Sille ei voi mitään jos ei tosiasioita voi myöntää. Paha tauti varsinkin punaisten keskuudessa.Aika moista sontaa muutamalta hahmolta.. Riittää varmasti kun katsoo missä Webber ajeli sillä koslalla. Kyllä se oli viime vuonna kuskista kiinni, jos RBR.llä ois ollu kaksi Webberiä niin ei ois tullu kumpaakaan mestaruutta. ja sitten voi verrata Alfanon ja Kengurun sijoituksia / aikoja viikonloppuisin.
Kun tästä ei saada selvyyttä, antaa asiantuntijan päättää. Kimi La Republicassa Vettelin ylivoimasta:Jep. Sille ei voi mitään jos ei tosiasioita voi myöntää. Paha tauti varsinkin punaisten keskuudessa.
Aika-ajojen tai kisojen tulokset EIVÄT ole sama asia kuin auton suorituskyky. Vaikka Ferrari ei olisi voittanut yhtään kisaa tai ollut edes podiumilla, se olisi silti VOINUT olla kauden paras auto. Lopputuloksia oleellisempaa on auton moottorin teho, havaittu käyttäytyminen erilaisissa mutkissa, jne. Tämä ihan vain muistutuksena perusasioista.
Keskikastin autokin voi olla hyvä ja tasapainoinen ajaa.Lopputuloksia oleellisempaa on auton moottorin teho, havaittu käyttäytyminen erilaisissa mutkissa, jne. Tämä ihan vain muistutuksena perusasioista.
Mun mielestä jollain tuossa yllä ei ole hajuakaan, mistä ne kymmenysten erot kierrosajoissa syntyy. Mikä ihmeen perusnopeus? Kruise päällä varikko suoralla menevät yhtä kovaa joo.Mun mielestä joillakin täällä ei ole paljoakaan käsitystä siitä, että huippukuskeilla ei todellakaan ole mitään useiden kymmenyksien eroja kierroksella perusnopeudessaan.
Juu ja sitten kun "väärä" kuski ajaa samoin, näkee että auto on todella loistava ja helppo ajaaJos nyt ei ihan sokea ole, näki kyllä että tuo eräs kuski ajoi paljon, paljon, enempi limitillä ja virheettömämmin kuin kukaan muu kärkiautoissa. Varsinkin aika-ajoissa.
Täysi komppaus. Aika huvittavaa luettavaa, että jos Alonso voittaa Ferrarilla, alla on voittaja-auto. Vaikkei mies voita, ajaa sarjan parhaalla autolla. Jos kenties Vettel voittaa, ajaa sarjan kolmanneksi parhainta autoa. Heh.Juu ja sitten kun "väärä" kuski ajaa samoin, näkee että auto on todella loistava ja helppo ajaa
Tämähän pätee ainoastaan Ferrariin ja erikoisesti Alonson kauteen. Heh, Ferrari on voinut olla sarjan paras auto vaikka kausina 2007-2009 tuolla logiikalla. Eli aika surkeaa....Jep. Sille ei voi mitään jos ei tosiasioita voi myöntää. Paha tauti varsinkin punaisten keskuudessa.
Aika-ajojen tai kisojen tulokset EIVÄT ole sama asia kuin auton suorituskyky. Vaikka Ferrari ei olisi voittanut yhtään kisaa tai ollut edes podiumilla, se olisi silti VOINUT olla kauden paras auto. Lopputuloksia oleellisempaa on auton moottorin teho, havaittu käyttäytyminen erilaisissa mutkissa, jne. Tämä ihan vain muistutuksena perusasioista.
Miten tämä "väärä" liittyy mihinkään mitenkään?Juu ja sitten kun "väärä" kuski ajaa samoin, näkee että auto on todella loistava ja helppo ajaa
Onko joku ihme, kun Maikkari ei paljon lähteitään yleensä ilmottele...Menee vähän metatasolle, mutta sen verran hupaisaa että pakko laittaa tänne: The Finnish broadcaster MTV3, describing the system as ‘W-duct’, has provided some detail as to how it works.
KV-media luulee, että MTV3 on tuon videon/analyysin takana
Oskari Saari@OskariSaari
FIA ilmeisesti tutkii taas tallien moottorikarttoja. Huhun mukaan Renault ja Mercedes olisivat keksineet uuden softakikan.
Softewaren avulla ilmeisesti pystytään jotenkin simuloimaan puhaltavaa diffuusoria. Jos näin, kannattaa odottaa muutoksia sääntötulkintoihin
FIA:lle vinkin on antanut ilmeisesti Ferrari. Yllättäen.