Huhujen mukaan nopeampi kuin samana päivänä samalla autolla ajanut Sirotkin. http://www.foxsports.com.au/motorsport/formula-one/f1-robert-kubica-tests-for-renault-six-years-after-rally-crash-nearly-severed-his-arm/news-story/583ef597160f8b6c007949845c4d0541Mielenkiintoista olisi tietää niistä kierrosajoista.
At the moment, only Kubica, Renault test and reserve driver Sergey Sirotkin, who also logged laps during the day, and the team of mechanics and engineers on the ground know exactly how he fared in his first F1 test in over six years.
The fact that he logged 115 laps of Valencia — a total distance of 460 kilometres, more than a grand prix distance and more than he did in a single day at the 2011 Valencia test — is a positive sign for both his physical condition and his physical ability behind the wheel.
No official times have been released from the test, but a journalist for L’Equipe suggested some impressive — albeit unconfirmed — stats.
“For his return to F1, a hundred laps, a race simulation, and a better lap time than Sirotkin,” Frederic Ferret tweeted.
“No one-armed Kubica ...”
Olisi ihan mukava saada talleja lisää, vaikka sitten olisiki uusi "Manor". Kunhan pääsee kisoihin mukaan ja olisi edes kymmenyksien päässä muista.Auto Motor und Sport huhuilee, että ensi kaudella nähtäisiin uusi talli formuloissa.
Kotipaikaksi tulisi Englanti ja rahoitus Kiinasta.
Nykyisistä talleista on kyselty ihmisiltä olisiko kiinnostusta siirtyä uuteen vasta aloittavaan talliin ja Christian Horner myöntää, että osalta heidän työntekijöiltään näin todellakin on kysytty.
Aika näyttää onko tässä mitään perää tai näennäisiä haluja suurempaa kyseessä.
http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/neues-f1-team-aus-china-geruechte-12166430.html
Linkki saksaksi, joten sitaatteja en viitsi tänne turhaan ottaa.
Minkälaisella matkalla tämän pitää toteutua?...olisi edes kymmenyksien päässä muista.
Williams, Sauber -> HondaWilliams, who has been driving with Mercedes-Power since 2014, is planning to launch 2018 as a factory team from Honda.
From 1983 to 1987, the 114-times GP winner Williams was on the road with Honda motors: 24 wins and 1987 with Piquet World Champion.
Kappas vain. Ei ole tainnut ikinä ollakaan kolmea kisaa peräkkäisinä viikonloppuina.2018 kalenteri julkaistu: https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2017/6/france-and-germany-return-as-2018-f1-calendar-revealed.html
Ranska, Itävalta ja Britannia peräkkäisinä viikonloppuina.
Kisojen pysyminen lähellä toisiaan maantieteellisesti olisi järkevää. Ihme hyppimistä välillä Aasiaan ja Dubai ja Bahrain sitten ajallisesti kaukana toisistaan. Kanada, USA ja Meksiko voitaisiin ajaa sarjassa peräkkäin, niin jäis se aikaerolla hyppely vähemmälle.Kanadan ja Ranskan välissä on Le Mans, joten Ranskan GP ei voi olla siinä (tai jos Bernie olisi vielä johdossa, niin melkein olisin tämän tempun odottanut näkeväni). Ja heti peräkkäisinä viikonloppuina tuskin sekään ideaalia etenkin kun GP on uudessa paikkaa, vaikka ovatkin kokonaan eri päissä Ranskaa.
Sitten tiimeiltä ulinaa odotellessa samalla kun pidetään kiinni grandprixittomasta elokuusta.
Kanadan GP on pakko ajaa kesällä, koska syksyllä on jo koleaa Montrealissa, ja Austinissa on kesällä todella kuuma ja Meksikossa on käytännössä sadekausi silloin, joten ei ne kisat onnistu triplana peräkkäin.Kanada, USA ja Meksiko voitaisiin ajaa sarjassa peräkkäin, niin jäis se aikaerolla hyppely vähemmälle.
Miksi olisi. Mersu sai haluamansa eli Bottaksen, josta piti maksaa joku hinta. Ei Williams ole velkaa siitä Mersulle tippaakaan.Jos william tosiaan vaihtaisi hondalle niin olisi kyllä aika keskisormi mercedeksen suuntaan. Eikös tämän kauden mersumoottorit ole lähes ilmaiset valtterin mersusiirron myötä?
https://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/houkutteleeko-renault-puolestaan-mclarenia-olemme-valmiita-varustamaan-neljannenkin-tallin/6478528- Meillä on kapasiteettia varustaa neljä tallia. Saamme luotettavuuden kuntoon tämän vuoden loppuun mennessä, ja ensi kaudella tilanteen pitäisi olla täysin kunnossa. En sano, että teemme sen mielellämme, mutta olemme kykeneviä siihen, Abiteboul toteaa motorsport.comille.
Abiteboul myöntää Renaultin olevan ehkä kokonaispakettina Mercedestä ja Ferraria heikompi, mutta houkuttelukeinona hän mainitsee ranskalaismerkin tasapuolisuuden asiakastallejaan kohtaan.
- Olemme kohdelleet läpi historiamme asiakkaitamme paremmin kuin yksikään toinen moottorintoimittaja.
https://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/kubica-jalleen-raikkosen-entisen-f1-auton-rattiin/6478450Robert Kubica pääsee jo toista kertaa lyhyen ajan sisään F1-auton rattiin. Puolalainen ulkoiluttaa Lotuksen vuoden 2012 F1-autoa ensi viikolla Goodwoodissa.