- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13789
Ok.Tuskin on Mersuakaan F1 tallina 2022
Eiköhän tuo ole jo päätetty.
Ok.Tuskin on Mersuakaan F1 tallina 2022
Eiköhän tuo ole jo päätetty.
Hölmöä päättää jo lopettamisesta kun Mercedeksenkin jatko epävarmaa.Onhan se näinkin juu. Honda poistuu vähän outoon aikaan F1 sarjasta. Koska isot sääntömuutokset kaudelle 2022 jolloin kärjessä voi olla monta tallia pienillä eroilla.
Hyvin mahdollista kautta 2022 silmälläpitäen. Olisi se aika moka jos Red Bull voittaisi tittelit jonkun muun valmistajan voimanlähteillä 2022.Jep, nyt olisi ollut paikka taas iskeä.
Ettei vaan käy ku viimeks 2009
Onkohan nykyinen moottorikonsepti vaikeampi siirtää uudelle yhtiölle ellei henkilöstö siirry mukana? Mecachromen tapauksessa taisi siirtyä Renaultin moottoriosasto mukana. Mitenköhän, palasiko henkilöstö 2000-luvulla Renaultin uuden tulemisen yhteydessä? Viimeisin vastaava siirto taitaa olla 20v takaa, kun Asiatech valmisti moottoreita Peugeotin pohjalta.Tai koneella, joka on Hondan suunnittelema, mutta venttiilikopassa ei lue Honda.
On nimittäin hämärää huhua, että RB alkais itse tuottamaan koneita nykyisen Hondan koneen pohjalta.
Vähä niinku Williams ajeli Mecachromella aikoinaan Renun heittäessä hanskat tiskiin.
Jospa ei ollut siitä kiinni.Hölmöä päättää jo lopettamisesta kun Mercedeksenkin jatko epävarmaa.
Tämä on taas näitä juttuja. Viimeisin instagramgate taisi olla se, että Hamilton tai Button suuttui siitä, että toinen oli väitetysti lopettanut seuraamasta toista sen jälkeen, kun Hamiltonin Mercedes-soppari julkistettiin vuoden 2012 aikana. Lopulta kävi ilmi, ettei ko. kuljettaja ollut aiemminkaan seurannut tallikaveriaan somessa.Max osoittaa olevansa ikäisensä. Oli lopettantu seuraamasta Hondaa ja RB:tä Instassa, kun ilmoitus Hondan lopettamisesta oli tullut.
Ei se ollut huhu vaan ihan tässä forkalla käytyä keskustelua.VAG konsernilla Diesel gaten jälkeen päätös, että polttomoottorilla kilpailemiseen ei osallistuta.
Aivan tuulesta temmattu huhu.
Jos Albon pidetään Red Bullilla niin eiköhän Kvyat dumpata pois joka tapauksessa. Jos ei nyt aivan floppaa viimeisinä F2-viikonloppuina niin on edelleen ihan hyvällä mallilla AT-siirron kannalta, kunhan saa superlisenssipisteet täyteen.Tsunoda voi hyvästellä F1-uran!
Ei ykköset taida antaa enää vastinetta sijoitetulle rahalle.. Paljon järkevämpää on sijoittaa siviiliautoiluun, jossa uudet tekniikat moottori ja voimansiirtopuolella ovat olleet kovasti esillä.Eipä automerkeillä ole mitään houkutusta lähteä mukaan vaikka yksi vanhoista valmistajista putoaakin pois. Hondan ja Renaultin vaikeudet osoittanevat sen, ettei uuden valmistajan kannata haaveilla lentävästä lähdöstä. Moottorien kehitystä ollaan muutenkin taas jäädyttämässä, joten ongelmien korjaaminen olisi mahdotonta. Porschen LMP1-projektillahan tosin oli F1-speksien mukainen moottori varastossa tallessa, mutta se on nyt jo muutaman vuoden jälkeen täysin vanhentunut konsepti, eikä Porschea taida edelleenkään kiinnostaa edes Red Bullin avustuksella.
Juu, eiköhän Kvyatin F1 ura kisakuskina pääty kuluvaan kauteen? Ja Tsunoda nouse tilalle.Jos Albon pidetään Red Bullilla niin eiköhän Kvyat dumpata pois joka tapauksessa. Jos ei nyt aivan floppaa viimeisinä F2-viikonloppuina niin on edelleen ihan hyvällä mallilla AT-siirron kannalta, kunhan saa superlisenssipisteet täyteen.