Vaikka on nähnyt jo viime vuonna kuvat autosta?Kimin ilme oli kanssa kyllä aika masentuneen näköinen autoa katsellessa. Kuva löytyy esim. Alfan instagramissa.
Ehkä juuri siksi, samaa paskaa eri kuorissa...Vaikka on nähnyt jo viime vuonna kuvat autosta?
Onpas se pitkävihainen. Yleensä Kimiä ei kiinnosta.Ehkä juuri siksi, samaa paskaa eri kuorissa...
Varmaan kertovat valttikorttinsa FIA:lle.Porsaanreikiä pyrittiin tukkimaan sillä, että FIA avoimesti pyysi talleja raportoimaan kaikista heidän insinööriensä havaitsemista epäkohdista. Harvoin mitään selkeästi näkyviä juttuja säännöistä on muutenkaan keksitty.
Alat oleen vihdoin jäljillä, eikös tuo ilme sen juurikin kertonutYleensä Kimiä ei kiinnosta.
"But, if we end up having 10 sprint races next year or in the future, then I think it's just a bit weird. So, pole position should go to the guy who goes fastest in one lap."
Siinä mielessä tosiaan erikoinen, kun yleensä mielletään paalupaikka sille, joka on ajanut yhden huippunopean kierroksen parhaiten. Kisa erikseen sitten.On kyllä omaankin makuun todella kummallinen tuo linjaus. Täysin samaa mieltä Vettelin kanssa.
Ehkäpä aika-ajon olisi voinut pitää pääkisan lähtöjärjestyksen ratkaisijana. Sprinttiin siten aika-ajojen järjestys paitsi että top 10 käännetään ympäri.Olisi tuohon sprinttikisaan järjestyksen voinut ottaa vaikka FP1.
Onko ensi kauden auto niin masentava, vai se ettei Kimi pääse ajamaan sitä?Kimin ilme oli kanssa kyllä aika masentuneen näköinen autoa katsellessa. Kuva löytyy esim. Alfan instagramissa.
Kuten F2/F3-luokissa.Ehkäpä aika-ajon olisi voinut pitää pääkisan lähtöjärjestyksen ratkaisijana. Sprinttiin siten aika-ajojen järjestys paitsi että top 10 käännetään ympäri.
Tarkoitus on edelleen pitää autojen kehitys vapaana sääntöjen ja kulukattojen puitteissa, eikä tehdä Indycar-tyylistä one-make sarjaa.Mutta vaikka tasaväkisiä kilpailuja halutaan, en itse voi välttyä ajatukselta, että ensi kauden F1 on vähän niinkuin "köyhän miehen formula". Näin siksi, koska budjettikatto ja säännöt niin tiukat. Ennen osia sai kehittää vapaasti. Ja sehän tiesi runsasta rahanmenoa.
Aika tyhjä kuittaus. Jos autoista standardoidaan kaikki muu paitsi pakoputkien pituus, niin edelleen autojen kehitys on vapaata "sääntöjen ja kulukaton puitteissa" mutta ei kuitenkaan vapaata.Tarkoitus on edelleen pitää autojen kehitys vapaana sääntöjen ja kulukattojen puitteissa, eikä tehdä Indycar-tyylistä one-make sarjaa.