Tytäryhtiö.Mercedeksen moottoriosasto ei kuulune tuohon vai onko samaa puulaakia?
Tytäryhtiö.Mercedeksen moottoriosasto ei kuulune tuohon vai onko samaa puulaakia?
Eli mitään huhua ei tosiaan ollut olemassa. Tämä Mercedes–Ineos-kauppa julkistettiin jo viime vuoden lopulla tarkkojen omistusmäärien kanssa. Jo tuolloin tiedettiin, että de facto Mercedes menettää kontrollin tallistaan, kun sen omistajuus laskee 33,3 %:iin...Linkki F1Fani82:n huhuun.
https://racingnews365.com/daimler-to-lose-control-over-the-mercedes-f1-team
Nyt ei ole kyse tästä, Daimler on kauppaamassa loput osakkeista muualle. Ineoksen omistus on jo vanha juttu.Eli mitään huhua ei tosiaan ollut olemassa. Tämä Mercedes–Ineos-kauppa julkistettiin jo viime vuoden lopulla tarkkojen omistusmäärien kanssa. Jo tuolloin tiedettiin, että de facto Mercedes menettää kontrollin tallistaan, kun sen omistajuus laskee 33,3 %:iin...
Juu, tiedotteessa Mersu sanoi, ettei heille jää mitään sanavaltaa talliin enää kauppojen jälkeen.Nyt ei ole kyse tästä, Daimler on kauppaamassa loput osakkeista muualle. Ineoksen omistus on jo vanha juttu.
Väärin. Aiemmin linkatun lähteen mukaan kyse on vain ja ainoastaan tuosta viime vuonna sovitusta osakekaupasta, jonka myötä Mercedesin nimeä kantavan F1-tallin omistaa kolme eri tahoa tasaosuuksin. Jos sinulla on muuta tietoa, niin sitten voit pelkän leukojen louskuttamisen sijaan laittaa lähteitäkin.Nyt ei ole kyse tästä, Daimler on kauppaamassa loput osakkeista muualle. Ineoksen omistus on jo vanha juttu.
Osakeyhtiössä "sananvalta" määräytyy sen mukaan, kellä on eniten osakkeita. Kun Mercedesin osuus on vain 1/3 osakekannasta, niin autojätillä ei ole yksikäsitteistä sananvaltaa tallissa. Totta kai sillä on edelleen oikeus äänestää kokouksissa kuten se haluaa, mutta jos Ineos ja Toto Wolff äänestävät eri tavoin, niin Mercedes häviää.Juu, tiedotteessa Mersu sanoi, ettei heille jää mitään sanavaltaa talliin enää kauppojen jälkeen.
Laitan illalla ulkomaisia uutisia näistä, kun olen koneella. Samansuuntaista uutista oli muuallakin.En nyt löytänyt alkuperästä uutista, mutta emoyhtiö jää kokonaan pois tallin toiminnasta.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=438829
Lewis Hamilton syytti Red Bulllia taipuvan takasiiven käytöstä suoranopeuksien kasvattamiseksi Espanjan GP:n yhteydessä.
Myös Ferrari, Alpine ja Alfa Romeo ovat ilmeisesti käyttäneet autoissaan takasiipeä, joka taipuu kovassa vauhdissa.
Ei luulis olevan rakettitiedettä saada koko rakennelma taipumaan vauhdin mukaan. Eikä pelkästään siiven elementit. Tosin elementtien pitää myös sakata. Auton keskikohta kun nousee, niin etu- ja takasiipi kääntyy enemmän vaakatasoon.
Maxin ketjussa onboard videolla siipi pysyy mun mielestä ihan kuoseissa, mutta kiinnitys antaa myöten ja koko hökötys niia suorilla.Ei luulis olevan rakettitiedettä saada koko rakennelma taipumaan vauhdin mukaan. Eikä pelkästään siiven elementit. Tosin elementtien pitää myös sakata. Auton keskikohta kun nousee, niin etu- ja takasiipi kääntyy enemmän vaakatasoon.
Näinhän se tekee, mutta mun visiossa koko takaosassa painuisi alas.Maxin ketjussa onboard videolla siipi pysyy mun mielestä ihan kuoseissa, mutta kiinnitys antaa myöten ja koko hökötys niia suorilla.
Kuha nyt jotain näkyis.Koska insinöörit on niin viisaita niin seuraavaksi he keksivät laittaa kameratelineen niiamaan samassa suhteessa taka ja etusiiven kanssa jolloin fisuaalista havaintoa ei voi tehdä.
Maxin ketjussa onboard videolla siipi pysyy mun mielestä ihan kuoseissa, mutta kiinnitys antaa myöten ja koko hökötys niia suorilla.
Nyt on vaarana että CAS päättää lopputulokset alkukauden kisoista.Vaikka itse siipi ei taitu, niin aerodynaamisien osien liikkumisen kieltävä sääntö aiheuttaanee vielä pahasti päänvaivaa alkuvuoden tuloksien kanssa
EI v****. politikointi alkoi...!Nyt on vaarana että CAS päättää lopputulokset alkukauden kisoista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/protestiuhka-varjostaa-f1-kautta-koko-alkukauden-tulokset-voidaan-kyseenalaistaa-tama-ei-vain-ole-hyvaksyttavaa/8147398#gs.1b3egcEn yllättyisi, jos Neweyllä olisi joku servo kääntämässä koko häkkyrää vauhdissa taaksepäin.
Bargeboard 2.0EI v****. politikointi alkoi...!
Siipi taipuu alas pääsuoralla ja nousee takaisin pääsuoran jarrutuksessa, kuten jousi. Katsoin klipin kolmesti, ettei ko. ole fake video.Vaikka itse siipi ei taitu, niin aerodynaamisien osien liikkumisen kieltävä sääntö aiheuttaanee vielä pahasti päänvaivaa alkuvuoden tuloksien kanssa