Joel Hallikainen
Muusikko
- Liittynyt
- 17.1.2017
- Viestit
- 5270
1989 kun Sennan suoritus diskattiin Suzukan jälkeen ja hävisi siksi mestaruuden.Onko kyse kausien 1989-90 Suzuka-kolarien tapauksesta? Kumpaa uhkasi mestaruuden menetys?
1989 kun Sennan suoritus diskattiin Suzukan jälkeen ja hävisi siksi mestaruuden.Onko kyse kausien 1989-90 Suzuka-kolarien tapauksesta? Kumpaa uhkasi mestaruuden menetys?
Ellei jotain uutta ole nyt sittemmin tullut Astonin osalta ilmi, niin ei kai Aston ylittänyt budjettia, vaan mokasi tavan, jolla ilmoitus tehtiin. Sama kävi myös Williamsilla, joka sai kesällä samanlaisesta 25k sakon.Kukaan ei enää myöskään muista että Aston Martin ylitti myös hikisesti budjettikaton, mutta ketäpä se kiinnostaa koska sen kuski ei voittanut mestaruutta. Se niistä 'kymmenyksistä per miljoona' teoriasta kun samalla rahamäärällä Aston Martin on lähestulkoon hännillä ja Red Bull keulilla.
Joo taisi olla joku muu sääntörikkomus kuin ylitys, varmasti tästäkin olisi vaadittu Verstappenin hirttämistä koska rike on rike. Mutta kuitenkin, suurinpiirtein samoissa budjeteissa voi olla eri tason suorituskykyjä.Ellei jotain uutta ole nyt sittemmin tullut Astonin osalta ilmi, niin ei kai Aston ylittänyt budjettia, vaan mokasi tavan, jolla ilmoitus tehtiin. Sama kävi myös Williamsilla, joka sai kesällä samanlaisesta 25k sakon.
Käsittääkseni FIA ei juuri siitä syystä tarkalleen ole rangaistuksia julkaissut, että tällöin tiimit voisivat taktikoida budjetin ylittämisen kanssa ja todeta tietyn ylityksen olevan rangaistuksen arvoinen.Jos olis ollu selkeät rangaistukset tietyistä rikkeistä ja rikkomukset tutkittaisiin nopeasti, niin asia olisi ihan jees. Nyt on ihan liikaa arpomista ja kestää ihan liian kauan. Ja koska italiaanot pääsi moottorijuksauksesta rangaistuksetta, niin kyllä Red Bullinkin täytyy päästä.
Nuo eivät ole virtuaalisia mainoksia, vaan epaper paneeleita joissa mainos oikeasti vaihtuu myös livenä.Virtuaalisia mainoksia nähdään NHL-peleissä sekä supercars-kisoja.
Päin vastoin, RBn ei missään nimessä kannata tässävaiheessa suostua mihinkään puolivillaisiin rangaistuksiin, FIA on täysin RBn sylikoira tällähetkellä. Herra RBn ei tarvi kun pikkusen vihjaista exitistä ja FIA tekee niinkuin RB haluaa. RB tietää, että hampaaton FIA on täysin kykenemätön isoihin rangaistuksiin, RBn kannattaa vain pelata aikaa ja viivytellä mahdollisimman pitkään, mitä pitempään vatvominen jatkuu, sitä epätodennäköisempää on, että FIA kykenee mihinkään merkittävään rangaistukseen, koska FIAn uskottavuus on jo nyt mennyt. Samalla uskon, että tulemme näkemään nykyisen kulukatto säännön romuttumisen kun kaikki isot tallit vaan yksinkeryaisesti eivät sitä enään noudata. Good night fia.Sehän taitaa näyttää siltä, että ihan oikea rangaistus on tulossa.
Jos FIA on tarjonnut jotakin myöntämismenettelyä, niin se olisi ehkä kannattanut RBn ottaa vastaan. Riski pistemenetyksiin ym suurempiin sanktioihin nousee asiaa jatkaessa huomattavasti korkeammaksi.
Nyt on vaan epäselvää mitä ja minkä maan lakia on rikottu?Mä tykkään, että tämä keissi käydään läpi ihan oikeusistuimia myöten. Jos FIA alkaa vuoden päästä arpomaan jotain rankkuja teoista, jotka tapahtui vuosi sitten, niin arvotaan sitten vähän lisää oikeusistuimissa. Menköön vaikka muutama vuosi lisää. Fanit diggailee.
Muutenkin koko kulukatto on jotenkin niin teennäistä. Kulukatto löytyis niin, että palautetaan 16 kisan kausi.Päin vastoin, RBn ei missään nimessä kannata tässävaiheessa suostua mihinkään puolivillaisiin rangaistuksiin, FIA on täysin RBn sylikoira tällähetkellä. Herra RBn ei tarvi kun pikkusen vihjaista exitistä ja FIA tekee niinkuin RB haluaa. RB tietää, että hampaaton FIA on täysin kykenemätön isoihin rangaistuksiin, RBn kannattaa vain pelata aikaa ja viivytellä mahdollisimman pitkään, mitä pitempään vatvominen jatkuu, sitä epätodennäköisempää on, että FIA kykenee mihinkään merkittävään rangaistukseen, koska FIAn uskottavuus on jo nyt mennyt. Samalla uskon, että tulemme näkemään nykyisen kulukatto säännön romuttumisen kun kaikki isot tallit vaan yksinkeryaisesti eivät sitä enään noudata. Good night fia.
https://www.reddit.com/r/formula1/comments/yaakoh [@viaplaysportnl] Viaplay NL Reporter Regarding RB Cost Cap Breach "We hear here in the paddock that its looking like a procedural breach. This is good news because it will end up with a settlement and it won't go to a adjudication panel. The FIA is on speaking terms with rb again."
Samaa mieltä, 16 kisan kalenteri on parempi kulukatto ja kalenterin suunnittelulla saadaan suurin säästö siten, että on selkeästi Amerikan- ja Aasian kiertueet, eikä pompita edestakaisin mannerten välillä. samalla vois poistaa kaikki hybrid elementit moottoreista, ne on aika tarpeettomia loppujenlopuksi.Muutenkin koko kulukatto on jotenkin niin teennäistä. Kulukatto löytyis niin, että palautetaan 16 kisan kausi.
Näin itsekin kyllä uskoin pitkään, mutta nyt alkaa vaaka kallistumaan rankun puolelle.Päin vastoin, RBn ei missään nimessä kannata tässävaiheessa suostua mihinkään puolivillaisiin rangaistuksiin, FIA on täysin RBn sylikoira tällähetkellä. Herra RBn ei tarvi kun pikkusen vihjaista exitistä ja FIA tekee niinkuin RB haluaa. RB tietää, että hampaaton FIA on täysin kykenemätön isoihin rangaistuksiin, RBn kannattaa vain pelata aikaa ja viivytellä mahdollisimman pitkään, mitä pitempään vatvominen jatkuu, sitä epätodennäköisempää on, että FIA kykenee mihinkään merkittävään rangaistukseen, koska FIAn uskottavuus on jo nyt mennyt. Samalla uskon, että tulemme näkemään nykyisen kulukatto säännön romuttumisen kun kaikki isot tallit vaan yksinkeryaisesti eivät sitä enään noudata. Good night fia.
Pomppimiseen edestakas mannerten väliin löytyy syy asiasta jota F1 tai FIA ei voi hallita - sääSamaa mieltä, 16 kisan kalenteri on parempi kulukatto ja kalenterin suunnittelulla saadaan suurin säästö siten, että on selkeästi Amerikan- ja Aasian kiertueet, eikä pompita edestakaisin mannerten välillä. samalla vois poistaa kaikki hybrid elementit moottoreista, ne on aika tarpeettomia loppujenlopuksi.
Eikös Keke sanonut aikoinaan, että Formulat on siellä, missä mansikat on kypsiä.Pomppimiseen edestakas mannerten väliin löytyy syy asiasta jota F1 tai FIA ei voi hallita - sää
Enemmän avattu videossa
Sen lisäksi radat maksavat aika muhkeita summia siitä, että saavat tietyn paikan kalenterissa. Kauden ensimmäinen ja viimeinen kilpailu ovat haluttua tavaraa, ja yllättäen molemmat ovat tätä nykyä öljymaissa.Pomppimiseen edestakas mannerten väliin löytyy syy asiasta jota F1 tai FIA ei voi hallita - sää
Enemmän avattu videossa