Ihan vaan snadisti haiskahtaa tuo Shumin "jalkapalloammattilaisuus".Banaani sanoi:Schumille :thumbup:
Äijällä riittää kyllä kilpailuviettiä, kuntokaan tuskin pettää kun on ikänsä rajusti treenannut.
Vielä kun näkisi varikkotiimillä oranssit vanhanliiton Kemppi-lippikset :thumbup:Rip3 sanoi:
En tiiä Schumin ammattimaisuudesta mutta filmata se ainakin osaa:formulastara sanoi:Ihan vaan snadisti haiskahtaa tuo Shumin "jalkapalloammattilaisuus".
Uskokoon ken haluaa. Siellä kukaan uskalla siltä palloa viedä, saatikka taklata tai mitään muutakaan.
Mun mielestä on hieno juttu että suomalainen firma satsaa ykkösiin!:thumbup:Hevimies sanoi:Vielä kun näkisi varikkotiimillä oranssit vanhanliiton Kemppi-lippikset :thumbup:
Näyttää ihan Italian maajoukkuepelaajalta!Misa1 sanoi:En tiiä Schumin ammattimaisuudesta mutta filmata se ainakin osaa:
Q: Final question to you both: you’ve both lost World Champions from your teams this year, for whatever reason, how much are you missing the input of those World Champions?
FB: If you’re missing somebody important in the team it’s lost, you know? Like in any company, any time you are missing a good player in the company you are missing something, this is sure, but we need to understand as well that the team is strong, the people are the same and they are working with Giancarlo and Heikki to be doing our best. Last year we spent every moment, to the last second, to develop the 2006 car to fight with Ferrari for the championship. Now we are a little bit late, we know that, and we need to recover quickly. We have everything to get back on top. We have the people, the finance, the drivers, everything. You turn the page and you try to do the best you can, and at this moment everybody is motivated to give the best to Fernando and Heikki – I mean Giancarlo. I’m sorry, I’m sorry.
Ei ole mennyt ihan perille vielä kuljettajavaihdokset Todtille ja BriatorellekaanJT: Rather than talking about technical I would say it's for sporting reasons. Since last year, it's one engine for two race weekends so we just completed the first race in Australia and then we are going to keep both engines we had in Australia for Malaysia. It's as simple as that. You know the whole rumour started from speculation. It is true to say that at the end of the Australian Grand Prix, on the last laps, Michael… you see?
FB: You see, I am not the only one!
JT: …Kimi had a problem with the pipe and he lost some water, very little water, so we did more checks than if it did not happen. Then Kimi simulated the problem during the free testing that we had in Malaysia and after all that, nothing demonstrates that we should change our programme which means we keep the same engine we had in Australia.
Taatusti motivoivaa Onkohan Ron-setä nyt vanhoilla päivillä oppimassa Fränkin tapaiseksi penninvenyttäjäksi vai onkohan Alonson pahvi pakottanut moiseen moodiin? Jotenkin tulee mieleen Lapinlahden lintujen vanha mitali-sketsiSportti.com sanoi:McLaren-talli palasi viime sunnuntaina Malesiassa voittokantaan puolentoista vuoden tauon jälkeen Fernando Alonson ajettua ykköseksi. Voitosta tallin työntekijät saivat palkinnoksi oranssiset t-paidat, joihin he pukeutuivat kilpailun jälkeen. Tallipomo Ron Dennisin mukaan McLarenilla on uusi positiivinen henki päällä, mitä voitosta jaetuilla t-paidoilla halutaan viestittää. Vastaavanlaiset paidat pukivat päälleen myös Alonso, Dennis ja Malesiassa toiseksi ajanut Lewis Hamilton.
Tiettävästi työntekijät palkitaan McLarenilla t-paidalla jatkossa jokaisen voiton jälkeen.
Kimikin antoi kyllä haastattelussa ymmärtää, että motti ei olisi niin terve ollut että sillä oltaisi jääty vain 0.1s sekuntia kierroksella...Device sanoi:Koitan tässä ettiä lähdettä, mutta joku oli vuotanut tiedon että Kimin autosta otettiin Sunnuntaina vain 17500 kierrosta 19000 kierroksen sijasta. eli tämä Jean Todtin sanoma juttu, että Kimin auton oli heikentynyt moottorin takia 0,1 sekuntia kierros oli Bluffi.
Samaa just mietin, miten se Massa oli niin hidas sen ohitus YRITYKSEN jalkeen. Oisko autosta hajonnut jotain nurtsilla kaydessa, mene ja tieda.Ghost_Glove sanoi:Olishan se komeeta jos Kimi noinkin hyvin pysy vauhdissa kovasti alennetuilla kierroksilla/tehoilla...
Tosin jos asia on näin, niin sitpä laittaa ihmetyttämään Massan suoritus jälleen... Toki olihan se alussa vähän nopeemman näkönen, mut niin pitikin.
Niin teki.forti sanoi:kovalainen oli kuulemma ajanut vara-autolla malesiassa
http://www.marca.com/edicion/marca/motor/formula1/es/desarrollo/955363.htmlDevice sanoi:Koitan tässä ettiä lähdettä, mutta joku oli vuotanut tiedon että Kimin autosta otettiin Sunnuntaina vain 17500 kierrosta 19000 kierroksen sijasta. eli tämä Jean Todtin sanoma juttu, että Kimin auton oli heikentynyt moottorin takia 0,1 sekuntia kierros oli Bluffi.