F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
859
Samat vaikutukset olisi kun muotoiltaisiin ja standardoitaisiin takasiipi. 1990-luvun alussa toisen takana ajaminen oli helppoa, koska imu oli mahtava- ja ohikin pääsi. Miksi nyt ei voitaisi tehdä samoin?
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Powered by BMW sanoi:
Samat vaikutukset olisi kun muotoiltaisiin ja standardoitaisiin takasiipi. 1990-luvun alussa toisen takana ajaminen oli helppoa, koska imu oli mahtava- ja ohikin pääsi. Miksi nyt ei voitaisi tehdä samoin?
Se on paljon hienompaa kun bööni tulee pirullinen ilme naamalla ja jakaus vasemmalla TV-ruudun yläkulmaan irvistämään ja painaa nappia, josta annetaan hevosia toiselle tai jarrutetaan toista. Siihen pyritään. Seuraava vaihe on se, että tekstareilla voi antaa lempikuskille hevoisia lisää on-line. Tämä on tulevaisuutta poijaat tämä.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
panche sanoi:
"Samalla FIA kieltää tiettyjen apuvälineiden, kuten tuulitunneleiden käytön"

Siis mitä helvettiä? Tallit on syytänyt kymmeniä miljoonia tunneleihin ja 2011 pannaan lappu luukulle "NO ENTER"

Ei aina jaksa ymmärtää korkeaa kattoliittoa..

Siis millä tuota edes pystyttäisiin valvomaan? :rolleyes:
 

Toni_V

Well-known member
Liittynyt
7.12.2004
Viestit
984
Aika kamikaze-ajoa on, jos körötellään 400 hp voimin, sitten buustataan 650 hp ja vedetään siivet nollille. Ruumiita tollasessa tulee...

Ja downforcea pudotettaisiin 50% - eihän tuollainen pudotus vielä merkittävästi ohituksia lisää. Johan tästä jokunen vuosi sitten oli juttua tiimien ja FIA:n kesken.

Mutta, lienee FIA:n neuvottelutaktiikka taas selvillä - järjettömiä vaatimuksia pöytään ja sitten päästään neuvottelemaan jostain järkevämmästä.
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Alkaa raivostuttamaan nuo FIA:n ainaiset lupailut ohitusten helpottamisesta, kun ne päinvastoin vaikeutuvat joka vuosi. :jaska:
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Joo laitetaan ihmeessä ykkösiin rivi-nelkku kun GP2:set saa ens kaudeks jo V8:n... Onkohan kuinka paljo sama kone kuin formuloissa?
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Ghost_Glove sanoi:
Joo laitetaan ihmeessä ykkösiin rivi-nelkku kun GP2:set saa ens kaudeks jo V8:n... Onkohan kuinka paljo sama kone kuin formuloissa?
Kyllä niitä GP2-autoja hidastetaan jos näyttää että pääsevät turhan lähelle kierrosajoissa.
 

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
Dopingtesti Kimin rankin urakka

Dopingtesti Kimin rankin urakka

F1-sähkeet 29.6

Päivän rankin urakka Kimi Räikköselle koitti Grand Prix -harjoitusten jälkeen, kun hän jälleen kerran joutui arvottuna dopingtestiin.

Näytteen puristaminen kesti Ferrarin suomalaistähdeltä tällä kertaa täyden tunnin.

Muut testatut olivat Nico Rosberg, Robert Kubica, Rubens Barrichello, Vitantonio Liuzzi ja Anthony Davidson.

Magny-Cours/Heikki Kulta


:D :D :D
 

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
Milkman sanoi:
Formulaykkösiin rivinelonen ei hyvää päivää....

:eek:
1,5l, 10.000rpm rajoitettu, ahdettu nelonen ja siitä irtoaa se 1000hp helposti. :ahem: Suru pois ja kukka rintaan. Tosin ei tuollainen suuntaus oikein sovi kulujen säästämisen kanssa yksiin.
 
Viimeksi muokattu:

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Valitus pois ja katsomaan kotimaan F3-kisoja. Tiukkaa taistelua ja ennen kaikkea ohituksia! Ja vielä raittiissa ulkoilmassa... :)
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Todt vahvisti Ferrarin tuulitunnelirikon
30.06.2007 12:33

Ferrarin F1-tallin päällikkö Jean Todt on vahvistanut varikkohuhun italialaistallin tuulitunnelirikosta pitävän paikkansa. Tuulitunnelirikko ajoittui noin kahden kuukauden taakse, eli juuri siihen ajankohtaan, jonka jälkeen McLaren ohitti suorituskyvyssä Ferrarin.

- Se on totta. Meillä oli ongelma pyörivän metallimaton kanssa. Menetimme noin kahden viikon kehitystyön, mutta emme käytä sitä tekosyynä, Todt kertoi.

(MTV3)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös