Troy
Well-known member
No nythän asia on sitten minullekin selvä. Ei tarvitse loukkaantua.Yritän itsekin olla loukkaantumatta siitä, että en kai sit ole "oikea" moottoriurheilufani, kun en tiennyt lehteä. En lue saksankielisiä julkaisuja muutenkaan lainkaan, kun en vaan osaajupla sanoi:Tuosta MSa:sta olen jo pari kertaa aiemminkin maininnut, mikä se on. En jaksa kirjoittaa joka kertaa koko lehden nimeä.
Lähinnä kritiikkini kohdistui siihen, että mielestäni lähde oli epäselvä. Mut kuten sanoin, ei ole enää. Yleisesti ottaen monelta unohtuu linkittää uutisensa, vaikka hyvän tavan mukaista se olisi ja lisäisi aina luotettavuutta. Sinähän et nyt näköjään olisi edes voinut, eli se siitä.
Ihan pikkuisen kritiikkiä vieläkin pukkaa. Miten saksankielisen alueen tärkein moottoriurheilujulkaisu ei saa aikaiseksi nettisivuja? Melko omituista suoraan sanoen. Pahoittelen sitä, jos käsitit minun halveeraavan sveitsiläisiä. En minä heitä halveeraa milläänlailla, mutta en myöskään tajua miksi he vieläkin dissaavat rata-autoilua niin pahasti, että se on lailla kiellettyä.