Hyvänä esimerkkinä tapaus Takuma Sato.Doubtful sanoi:Montas kertaa näin on käynyt?
Hyvänä esimerkkinä tapaus Takuma Sato.Doubtful sanoi:Montas kertaa näin on käynyt?
Siis mitä kilpaa?Ite oon huomannu että siellä ajellaan lähinnä jonossa ja kerran vuodessa on joku sade tms.kilpailu kun kaikki aika-ajoissa saavutetut paikat lyödään uusiksi.Nythän "se" kisa oli Saksassa joten loppukausi sitten körötellään taas kuin kiskoilla.Troy McLure sanoi:En kyllä näe mitään mieltä siinä, että ajatetaan näitä mazzacaneja ja yoongeja. Pahimillaan pilaavat töpeksinnällään kisan niiltä, jotka oikeasti ovat siellä ajamassa kilpaa.
Vielä parempana Yuji Ide. :thumbdown :thumbdown Ja varsinki se sen Imola sekoilu. Sehän tais jäädä vikaks kisaks Idellä. En kyllä yhtään ihmettele...CamoN sanoi:Hyvänä esimerkkinä tapaus Takuma Sato.
Sää olet vähemmistö, kaikkihan nyt haluaa F1:siin huippuja kuskeja jotka osaa ajaa kunnolla jonossa, me ei F1:siin haluta mitään persoonia, kilpailijoita jne.. vaan kalpeanaamaisia PR-edustajia jotka ajaa kiltisti jonossa.Ratman sanoi:Siis mitä kilpaa?Ite oon huomannu että siellä ajellaan lähinnä jonossa ja kerran vuodessa on joku sade tms.kilpailu kun kaikki aika-ajoissa saavutetut paikat lyödään uusiksi.Nythän "se" kisa oli Saksassa joten loppukausi sitten körötellään taas kuin kiskoilla.
Minun mielestä tommoset Yoongit,Satot ja Paul Belmondot on niitä joilla on edes vähän mahiksia vaikuttaa kisoihin.Mun puolesta saisivat klikata näitä huippukuskeja radalta vähän useimmin.Ei tarttis selata nettiä vaikka kisa on käynnissä.
Tuo MSa on siis sveitsiläinen Motor Sport aktuell -lehti. Ei löydy nettiversiota. Mutta luulisi tuon uutisen löytyvän FIAn sivuilta?Troy McLure sanoi:
Onko näin ja onko jo uutisoitu? En tiedä. Hitsinvitsi kun viittisit laittaa suoran linkin uutiseen. Jos näin on, niin sittenhän saatiin ensimmäiset Hamilton-säännöt sarjaan.
Ei ainakaan minun tietääkseni ole uutisoitu. Hyvä että tuo vaihtoehto 1. toteutuu. En tiennyt nauraa vai raivota kun näin sen Hamiltonin noston.jupla sanoi:Onkos tätä jo uutisoitu? MSa:n mukaan FIA on tehnyt kaksi sääntömuutosta, jotka astuivat voimaan heti:
1. Hamiltonin Nürburgringilla käyttämä temppu jäädä pyörähdyksen jälkeen autoon odottelemaan nostoapua ei enää toistu, sillä uuden säännön mukaan samanlaisessa tilanteessa kuskin pitää poistua autosta.
2. Hamiltonin aika-ajomälli poiki muutoksen, että jos auton runko joudutaan vaihtamaan (lauantain jälkeen?), pudotetaan tämä lähtöluettelon viimeiseksi.
En kyllä haluaisi antaa autoani sille kaverille. No ei, kai se nämä 3-kertaa hitaammat autot ihan hyvin hallitsee (vai onkohan noin...?)IceManFani sanoi:Vielä parempana Yuji Ide. :thumbdown :thumbdown Ja varsinki se sen Imola sekoilu. Sehän tais jäädä vikaks kisaks Idellä. En kyllä yhtään ihmettele...
Ajetaanko junilla nykyään kilpaa?! :eek!:Ratman sanoi:Tuli itseasiassa todistettua muutama viikko sitten todellista kilvanajoa kun R-ja N-juna ajoivat kilpaa siitä kumpi pääsee Riihimäelle ensin.N-juna koitti epätoivoisesti pitää kärkipaikkansa mutta R-junan pilotti,tuo aikamme todellinen gladiaattori,ajoi raivon vallassa takaa.Lopulta N-juna,useiden varikkopysähdysten takia,joutui luovuttamaan ja jäi voittajalle 1,25,07.R-junan pilotin varikkopysähdyksistä on tosin jätetty protesti koska huhun mukaan junalle tehtiin huoltotöitä Keravalla.Protesti on vielä käsittelemättä joten lopputuloksia saadaan odotelle vielä ainakin pari viikkoa.
Todellakin ajetaa, etkö muka ole kuullut?Jason Voorhees sanoi:Ajetaanko junilla nykyään kilpaa?! :eek!:
Niin tekee. :ahem:Ronttu sanoi:Trullillakin on juna
Trullilla taitaa olla oma junatallikin, varmaan siirtyy kisaamaan sinne kun Formuloissa lopettaaTrullinkaasu sanoi:Niin tekee. :ahem:
Junia ei saa väheksyä! :mad_old: :jaska: :nope:
Eipäs nyt pilkata Trullia siellä.Jätkä sentään hallitsi suvereenisti Helsingin GP:tä.Ei ole onnistunut keneltäkään muulta.Doubtful sanoi:Trullilla taitaa olla oma junatallikin, varmaan siirtyy kisaamaan sinne kun Formuloissa lopettaa
Paitsi että Kankkunen kyllä laittoi paremmaksi.Ratman sanoi:Eipäs nyt pilkata Trullia siellä.Jätkä sentään hallitsi suvereenisti Helsingin GP:tä.Ei ole onnistunut keneltäkään muulta.
Ehkä mutta semmoista toyotan ylivoimaa ei ole koskaan nähty eikä nähdä.WebSlave sanoi:Paitsi että Kankkunen kyllä laittoi paremmaksi.
Jaa a 1992 - 1994 Rallin mestaruudet menee mielestäni tuon edelleRatman sanoi:Ehkä mutta semmoista toyotan ylivoimaa ei ole koskaan nähty eikä nähdä.
Ehkä olen vaan niin puusilmä, mutta enpä löydä FIA:n sivuilta mitään tuollaista. Eikä ole tullut muuallakaan vastaan. Ei mullakaan vippaa niin pahasti päässä, että nuolemalla lukisin ihan joka jutun silti. Jos joku jostakin löytää, niin postatkoon toki tänne. Varmaan ihan sääntömuutoksista pitäisi hieman yleisemminkin tiedottaa, kuin vain jossakin sveitsiläisessä lehdessä. Ehkä jossain on?jupla sanoi:Tuo MSa on siis sveitsiläinen Motor Sport aktuell -lehti. Ei löydy nettiversiota. Mutta luulisi tuon uutisen löytyvän FIAn sivuilta?
Uutinen oli MSa:n numerossa 34 sivulla 4. Voisin skannata sivun ja panna liitteenä tänne, mutta niin pahasti ei vielä VIPpaa päässä!
Turunsanomat uutisoi samasta asiasta.Troy McLure sanoi:Ehkä olen vaan niin puusilmä, mutta enpä löydä FIA:n sivuilta mitään tuollaista. Eikä ole tullut muuallakaan vastaan. Ei mullakaan vippaa niin pahasti päässä, että nuolemalla lukisin ihan joka jutun silti. Jos joku jostakin löytää, niin postatkoon toki tänne. Varmaan ihan sääntömuutoksista pitäisi hieman yleisemminkin tiedottaa, kuin vain jossakin sveitsiläisessä lehdessä. Ehkä jossain on?
Tuosta MSa:sta olen jo pari kertaa aiemminkin maininnut, mikä se on. En jaksa kirjoittaa joka kertaa koko lehden nimeä. Oikeat moottoriurheilufanit tietävät toki lehden, se on perustettu jo 1960-luvulla ja on arvostettu tietolähde. Suomalaisissa uutimissa on monesti tietolähteeksi mainittu juuri MSa. Lehden hallinto on Sveitsissä, mutta oikeasti lehti on saksankielisen alueen tärkein moottoriurheilujulkaisu. Ja mikä tärkeintä: laajan autourheilupuolen lisäksi lehti on kunnostautunut moottoripyöräuutisoinnissa. Itselleni julkaisu on tullut reilut 10 vuotta, mutta veljelleni paljon kauemmin.Troy McLure sanoi:Ehkä olen vaan niin puusilmä, mutta enpä löydä FIA:n sivuilta mitään tuollaista. Eikä ole tullut muuallakaan vastaan. Ei mullakaan vippaa niin pahasti päässä, että nuolemalla lukisin ihan joka jutun silti. Jos joku jostakin löytää, niin postatkoon toki tänne. Varmaan ihan sääntömuutoksista pitäisi hieman yleisemminkin tiedottaa, kuin vain jossakin sveitsiläisessä lehdessä. Ehkä jossain on?
Sveitsiläiset ovat tietty aika hakoja monessa eri asiassa, mutta autourheilu ei kuulu niihin. Kun koko maassa on rata-autoilu lailla kielletty, niin melko köykäiseksi jää uskottavuuskin alan asioita kommentoitaessa.
Ei ole tarkoitus kettuilla, mutta kuka ihme tuntee Motor Sport aktull lehden (ja sen lyhenteen MSa) Sveitsistä, jolla ei ole edes nettiversiota? MSA on hieman tunnetummin FIA:n alainen Britannian autourheiluliitto, ihan niinkuin meillä AKK. Osaltaan hämäsi melkoisesti uutisen taustoja toi lyhenne.