WebSlave sanoi:
Erikoinen uutinen sikäli, että jos Super Aguri on jo testannut tiettyä siipeä, niin ei kai Honda sitä voi niiltä pois ottaa. Aivan kuin autot ja niiden osat eivät olisi lainkaan Super Agurin, vaan Hondan vallassa. Jos noin on, niin olen ollut pahasti väärässä Super Agurin itsenäisyyden määrästä.
Juuri näin se on, tai se on juuri näin, sanoisi eräs kaikkien tuntema herra. :tongue: Agurihan kisaa periaatteessa Hondan viimevuotisella autolla.
EDIT: Lisään vielä, että Agurihan sai Hondan viimevuotisen auton käyttöönsä joidenkin protestien jälkeen, en muista ihan tarkkaan, mutta tälle kaudelle toisen tallin auton ostaminen on ollut vielä kiellettyä. Super Agurin ja Hondan suhde kylläkin kertoo aika paljon siitä, mitä luvassa on, mikäli "supertallien" perustaminen sallitaan. Tuskin monikaan tosissaan pystyy uskomaan, että säännöillä voitaisiin estää kakkostallin hypyttäminen.
McLarenin ja Ferrarin into lähteä tähän hommaan lienee eniten siinä, että tätä kautta he pystyvät kiertämään testirajoituksia, eli ajattamaan toisella tallilla eri ohjelmia ja sit ynnäämään tietoja. Ne tallit, joilla ei ole tähän resursseja eivät tätä etua tietenkään saa, eli omenat putoavat isojen poikien koriin entistä paremmin.